Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
nere för mig med! Vad händer om man spelar en turnering? sjkcickas pengarna tillbaka automatiskt, eller måste man hålla på med kundsupport o såpnt`?

Tur att man redan va ute ur sundaywarmup ! : )

Postad

Trögt här också, vad håller de på med egentligen?

Orrarah: Det ordnas automatiskt. Om ni var ITM så splittas poolen enligt chipfördelning + lite annat och var ni inte ITM så får man inköpet tillbaka.

Postad

Surt, jag satt med mellan 27k och 28k i stacken och 1,8k i potten och AA på hand när sajten frös. När jag kom tillbaka hade jag förlorat den given och ytterligare 2k i marker. :cry:

Edit: I warmp-up turneringen, alltså.

Postad

Helt sjukt detta ju..

Måste få komma in inom 10min så man hinna avregga sig från Sunday-million annars kan de ju bli en sen natt... De bra med de kan ju vara att man kommer långt i den och kan sjukanmäla sig från jobbet imorn ;-)

Postad

Jag får meddelande om att dom inte kopplar upp nya spelare. Dom som är inloggade får spela, men inga nya.

Måste bli enormt övervärde för dom som redan var inloggade och skall spela Sunday Million.

Usch vad kasst.

Och nu är FullTilt också nere.

Vafan ska man göra nu?

Jaja, får bli lite Blackjackturneringar då.

Postad
Jag får meddelande om att dom inte kopplar upp nya spelare. Dom som är inloggade får spela, men inga nya.

Måste bli enormt övervärde för dom som redan var inloggade och skall spela Sunday Million.

Usch vad kasst.

Och nu är FullTilt också nere.

Vafan ska man göra nu?

Jaja, får bli lite Blackjackturneringar då.

100K added och start 23.30