Orrarah Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 nere för mig med! Vad händer om man spelar en turnering? sjkcickas pengarna tillbaka automatiskt, eller måste man hålla på med kundsupport o såpnt`? Citera
ibmachine Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 nere för mig med! Vad händer om man spelar en turnering? sjkcickas pengarna tillbaka automatiskt, eller måste man hålla på med kundsupport o såpnt`? Tur att man redan va ute ur sundaywarmup ! : ) Citera
Juggler Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Trögt här också, vad håller de på med egentligen? Orrarah: Det ordnas automatiskt. Om ni var ITM så splittas poolen enligt chipfördelning + lite annat och var ni inte ITM så får man inköpet tillbaka. Citera
Orrarah Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Okej..tack för det svaret...om man gjort en re-buy..det får man inte tillbaka eller? Citera
Orangutango Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 ska man vänta på att sitngo startar igen eller kan man sticka ? Citera
hajen Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 ska man vänta på att sitngo startar igen eller kan man sticka ? sitt kvar frågan är hur det löser sig i warm up turneringen. Inköp tillbaks + chipfördelning ? Citera
Juggler Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Okej..tack för det svaret...om man gjort en re-buy..det får man inte tillbaka eller? Det går in i prispoolen som delas upp. http://www.pokerstars.com/poker/tournaments/rules/cancellations/ Där står hela förfarandet med exempel. Citera
Ängeln17 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Idag går det inte ens att lira Casch Games, det funka igår. Citera
ibmachine Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Nu funkar det! Turrarna fortsatte! Logga på , jalla! Citera
ibmachine Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Hmmm... I min sitango hade visst nån lyckats köra klart den! Ok, jag blev trea, men ändå, riktigt surt för dom andra... Citera
hajen Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Skandal Vissa Har Fått Lira Andra Har Varit Sit Out Citera
RutsDC Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Surt, jag satt med mellan 27k och 28k i stacken och 1,8k i potten och AA på hand när sajten frös. När jag kom tillbaka hade jag förlorat den given och ytterligare 2k i marker. Edit: I warmp-up turneringen, alltså. Citera
KraxTheCrow Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Kanske ska va glad över att jag inte över huvud taget kunde regga mig för nån turre. Citera
_Jeeppe_ Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 man kan inte joina ett bord ens? vad händer egentligen Citera
pokerb99andla Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 System is on scheduled maintanence säger den här hos mig, så det verkar ha kraschat rejält nu! Citera
robvuk Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Undrar om de fixar det innan söndagsmillen börjar???? Det här suger. Vet någon vad som är anledningen? Hackers???? Citera
RutsDC Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Du måste hitta ditt bord och öppna det. Dubbleklicka dig själv och sen välj "Observe table". Citera
_Jeeppe_ Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 nån som kommer in i huvudtaget på pkrstar, vad händer ja vill spela suck Citera
kornflex Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Helt sjukt detta ju.. Måste få komma in inom 10min så man hinna avregga sig från Sunday-million annars kan de ju bli en sen natt... De bra med de kan ju vara att man kommer långt i den och kan sjukanmäla sig från jobbet imorn Citera
Cyntax Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Jag får meddelande om att dom inte kopplar upp nya spelare. Dom som är inloggade får spela, men inga nya. Måste bli enormt övervärde för dom som redan var inloggade och skall spela Sunday Million. Usch vad kasst. Och nu är FullTilt också nere. Vafan ska man göra nu? Jaja, får bli lite Blackjackturneringar då. Citera
hajen Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 livstilt på poker nu. slutade 350 nått i warm upen. Var så tiltade att man missade 34 minuter turnering. Det värsta var nog att jag missade ett break med. adios igen Citera
highbury90 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Jag får meddelande om att dom inte kopplar upp nya spelare. Dom som är inloggade får spela, men inga nya.Måste bli enormt övervärde för dom som redan var inloggade och skall spela Sunday Million. Usch vad kasst. Och nu är FullTilt också nere. Vafan ska man göra nu? Jaja, får bli lite Blackjackturneringar då. 100K added och start 23.30 Citera
jaroiten Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 Dog stars just? Satt och grinda 6 sngs, och så dog allt. Övriga internet funkar fine.. Citera
Recommended Posts