Bojen Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Fi är lagom tiltad, samt den som kan göra en del moves. Dock en grinder som spelar 15h/dag på Svenska Spel. ***** Hand 219263748 ***** 10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 januari 2007 18:34:34 Gwen 2 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Bojen (5549.00) Plats 2: Lindgren2k (4000.00) Plats 3: Rinko (1374.00) Plats 4: jonski (1464.00) Plats 5: misshish (6776.75) Bojen lägg LM 10.00 Lindgren2k lägg SM 20.00 ** Giv ** Bojen [Ak, Ah] Lindgren2k [N/A, N/A] Rinko [N/A, N/A] jonski [N/A, N/A] misshish [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Rinko Lägg jonski Syna 20.00 misshish Höj till 80.00 Bojen Höj till 260.00 Lindgren2k Lägg jonski Lägg misshish Syna 260.00 *** Flop(Board): *** : [10s, 7h, Kh] *** Bet Runda 2 *** Bojen Satsa 400.00 misshish Syna 400.00 *** Turn(Board): *** : [10s, 7h, Kh, 3k] *** Bet Runda 3 *** Bojen Passa misshish Passa *** River(Board): *** : [10s, 7h, Kh, 3k, 3h] *** Bet Runda 4 *** Bojen Satsa 750.00 misshish Höj till 2500.00 Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 Hans linje ser ju ganska flushad ut. Frågan är om du tror han, skulle han göra det med något annat än färgen när brädet är parat? han tycker ju onekligen att du ser svag ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Varför postar du den här handen? Du synade ju snabbare än jag hann säga "nosdrava"? Sen satt du och skröt i chaten hur lätt synen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Varför postar du den här handen? Du synade ju snabbare än jag hann säga "nosdrava"? Sen satt du och skröt i chaten hur lätt synen va? Ta det som en komplimang att han tom fick dåligt samvete efteråt och att du tydligen hade tiltat honom om han synar blixt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Varför postar du den här handen? Du synade ju snabbare än jag hann säga "nosdrava"? Sen satt du och skröt i chaten hur lätt synen va? Jo, jag tycker synen var en av de lättaste jag har gjort. Dock var det din idé att jag skulle skriva ett inlägg här i "mitt favoritforum". Kanske bara var jag som tyckte att synen var given. Men det kanske beror på den koll jag har på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beachalban Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 När du checkar turn och med den readen på Fi, så tycker jag du bör syna här ganska ofta. Eftersom han är benägen att göra moves och ser antagligen en chans när ett så "farligt" kort faller på river. Väldigt readberoende men för att inte göra turnchecken alltför exploaterbar så synar jag ofta här. Det är värt att påpeka att både Ah och Kh dessutom ligger ute, vilket tar bort många troliga "hjärter-händer" han kan tänkas sitta på. Han synar trots allt en ganska stor reraise pre. Det är dessutom frågan om han skulle våga höja en färg så högt på river här eftersom KK borde vara en ganska trolig hand. Kanske att han kan vara säker på att en KK inte checkar turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Jo, jag tycker synen var en av de lättaste jag har gjort. Kanske bara var jag som tyckte att synen var given. Men vad vill du ha ut av tråden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Men vad vill du ha ut av tråden då? Ville få det bekräftat att man borde syna här. Men eftersom jag visar "svaghet" genom att checka turn, samt att du checkar efter så vet jag att jag leder även om rivern ger en möjlig färg. Hur som helst. Här kommer slutresultatet: *** River(Board): *** : [10s, 7h, Kh, 3k, 3h] *** Bet Runda 4 *** Bojen Satsa 750.00 misshish Höj till 2500.00 Bojen Syna 2500.00 *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 6345.00 Bojen [Ek, Eh] Två par, ess och treor Vinst:6345.00 misshish [Knr, 9r] Par i treor Vinst:0.00 Keep fishing.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Du ville visa att du gjorde en korrekt syn? Ok, då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Du ville visa att du gjorde en korrekt syn? Ok, då vet vi. Bra. Då kanske även du förstår det. Istället för att tilta loss i chatten 10 minuter och försöka förklara hur dålig syn jag gjorde. Skulle hittat synen med minsta träff på Kungen, samt även med QQ och JJ. Sen kan du tro vad du vill. Väl mött på borden! gg wp ty. Din tur på Svenska Spel kanske är slut nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Catfight ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Eastfeet = Pwned? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Inte tiltad va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Eastfeet är han som valde att splitta in HU mot Tess Merkell i PokermiljonenOnline..tiden därefter gick han upp i stakes och ansågs som donator på 3/6 och 5/10 på b2b och nej jag känner inte bojen sedan tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Bra där Bojen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMenace Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Bra. Då kanske även du förstår det. Istället för att tilta loss i chatten 10 minuter och försöka förklara hur dålig syn jag gjorde. Skulle hittat synen med minsta träff på Kungen, samt även med QQ och JJ. Sen kan du tro vad du vill. Väl mött på borden! gg wp ty. Din tur på Svenska Spel kanske är slut nu? I så fall spelar du ju allt annat än bra som betar river. Om du nu är så säker på att fi är tom finns ju bara checksyn. Min read på dej är att du hade svårt att släppa essen och sen blev nöjd och stolt när det visade sej att de faktiskt stod och fi dessutom tiltade ur i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Skulle hittat synen med minsta träff på Kungen, samt även med QQ och JJ. Sen kan du tro vad du vill. Så du bettar river för att locka fram en bluff? Om du nu är så säker på att han är tom kanske det är bättre att checksyna river? Tråden är väl ganska onödig också då dina kommentarer i den visar att du ALDRIG skulle lagt dig här mot denna FI... Känns mer som en tråd där du vill visa att du äntligen fick sätta dit "fisken" som tiltat dig så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Så du bettar river för att locka fram en bluff? Om du nu är så säker på att han är tom kanske det är bättre att checksyna river? Tråden är väl ganska onödig också då dina kommentarer i den visar att du ALDRIG skulle lagt dig här mot denna FI... Känns mer som en tråd där du vill visa att du äntligen fick sätta dit "fisken" som tiltat dig så länge. Varför är det bättre att checksyna river? Om Bojen checkar och Fi också hade checkat då? Vore det ett bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Eastfeet = Pwned? Du menar tvärtom va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Du menar tvärtom va? Att han blev ägd menar jag:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMenace Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Varför är det bättre att checksyna river? Om Bojen checkar och Fi också hade checkat då? Vore det ett bra spel? Va? Om fi är tom och checkar så lär han väl inte syna iaf? Om fi har en kung är det möjligt att han checkar men grejen var ju den att Bojen satte honom ju inte på en kung eftersom han säger att han hade synat riveromslaget med vilken kung som helst och även QQ, JJ. Då återstår en tia eller nåt drag, varav färgdraget sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Att han blev ägd menar jag:-) Ja, det menade jag också. Men tvärtom ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Så du bettar river för att locka fram en bluff? Om du nu är så säker på att han är tom kanske det är bättre att checksyna river?Känns mer som en tråd där du vill visa att du äntligen fick sätta dit "fisken" som tiltat dig så länge. Har ingen anledning att tilta på misshish eftersom jag ligger bra plus mot honom, samt att han mestadels sköter tiltandet utmärkt själv. För det andra värdebettade jag rivern för att få syn eller omslag (?) av en Tia, underpar eller en tom misshish. Varför checka när man riskerar att inte få ut några fler kronor efter rivern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 är inte Eastfeet han som till slut lyckades tura hem pokermiljonenonline efter hård heads up mot Zübeide..trots han ville splitta när de gick in i HU?..och sen efter detta gått gick upp på 5/10 och 3/6 på b2b och tiltade bort allting ... rätta mig om jag har fel stämmer absolut inte! lr det stämmer om pokermiljonen, men inte resten. sådär, rättad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 är inte Eastfeet han som till slut lyckades tura hem pokermiljonenonline efter hård heads up mot Zübeide..trots han ville splitta när de gick in i HU?..och sen efter detta gått gick upp på 5/10 och 3/6 på b2b och tiltade bort allting ... rätta mig om jag har fel Stämmer bra att han tydligen vann Pokermiljonen Online efter en deal mot Tess Merkell. Dock har jag ingen aning om han tiltade bort allt efter det. han nickade i alla fall mrshish på Unibet (B2B). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts