Gå till innehåll

SAJT: FortunePoker.eu

Fortune Poker

Recommended Posts

• Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Hej har en fråga angående bonusen. Jo märkte att man får ut och in på kontot efter varje 20$ intjänat i rake. Är mer en förfrågan faktiskt jo det är så att jag vill få hela summan på en gång! kanske låter skumt men det är det jag e van vid och tycker funkar bäst! Går det att fixa måntro? skulle vara grymt schysst...:-D vill cleara hela 1000$ bonusen och få allt i en klumpsumma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tar ut cash påverkas bonusen? satte väl in 1000 dollar men säg att jag tar ut 600$ påverkas bonusen då? lr om jag tar ut 400$? skulle va bra o veta så om man tar ut vinst inte påverkar sin bonus hehe:-D

Hej _slipknot1_,

Jag har skickat vidare den frågan, återkommer så snart jag fått svar.

Mvh,

FortunePoker

Länk till kommentar

Hej CG_Kenny,

Du kan välja den nivå som passar dig - men det tar längre tid ju lägre du spelar.

Mvh,

FortunePoker

Hej! Tack för svaret. En fråga till bara. Är det contributed rake av mig som räknas eller contributed av alla? Dum fråga kanske, men jag blev lite osäker. Dvs jag måste rakea $20 för varje $8 i bonus eller?

Länk till kommentar

Jag har haft samma problem.

Lösningen jag fick göra var att kopiera över hela programmet till den nya datorn. Jag har 3 datorer jag spelar på, har fått kopiera programmet till 2 av dem.

//Niklas

Är det någon som kan tipsa om hur man gör om man har det här problemet men inte har det gamla programmet kvar? Jag har installerat om allt på min dator och nu kommer jag inte in på någon sida i det nätverket.

Länk till kommentar

Laddade ner via .com av speciella anledningar. Men där finns inte sverige med att välja som land ? Hur gör jag ?

Hej,

Som svensk måste du ladda ner .eu programvaran, detta har att göra med betalningsoperatören hos .com som inte tillåter svenskar.

Fungerar det inte att följa länken här på Poker.se/Pf.nu?

Mvh,

FortunePoker

Länk till kommentar

Hej,

Som svensk måste du ladda ner .eu programvaran, detta har att göra med betalningsoperatören hos .com som inte tillåter svenskar.

Fungerar det inte att följa länken här på Poker.se/Pf.nu?

Mvh,

FortunePoker

Ja den fungerar säkert :)... Men jag gick via ett annat ställe.

Får börja om då och gå via länken på denna sida antar jag. Men räcker det med att jag avinstallerar det jag laddat ner och gör om via .eu ... eller finns jag kvar på nåt sätt så jag torskar bonusen som finns via PF ?

Länk till kommentar

Får börja om då och gå via länken på denna sida antar jag. Men räcker det med att jag avinstallerar det jag laddat ner och gör om via .eu ... eller finns jag kvar på nåt sätt så jag torskar bonusen som finns via PF ?

En bra grej kan vara att rensa dina cookies (för du tankade antagligen via en affilate?).

Länk till kommentar

En bra grej kan vara att rensa dina cookies (för du tankade antagligen via en affilate?).

Mmm... Tänkte sponsra en polare lite som hjälper mej en hel del. Hade ju kanske varit lite bättre för mej personligen oxå :)

Men jag sponsrar gärna denna sida oxå... Väldigt tacksam för att den finns till så man kan få tips o trix. Så jag drar gärna mitt strå till stacken och reggar mej härigenom.

Länk till kommentar

Mmm... Tänkte sponsra en polare lite som hjälper mej en hel del. Hade ju kanske varit lite bättre för mej personligen oxå :)

Men jag sponsrar gärna denna sida oxå... Väldigt tacksam för att den finns till så man kan få tips o trix. Så jag drar gärna mitt strå till stacken och reggar mej härigenom.

Så får du vara med i kvällens frirulle också! :h:

Men som sagt. Jag tror inte det kommer bli några problem att bli taggad härifrån ifall du rensar dina cookies eftersom det sparades en från den tidigare nerladdningen.

Länk till kommentar

Så får du vara med i kvällens frirulle också! :h:

Men som sagt. Jag tror inte det kommer bli några problem att bli taggad härifrån ifall du rensar dina cookies eftersom det sparades en från den tidigare nerladdningen.

Jepp.... Gjorde det o ladda ner på nytt. Så nu är man reggad...dyker upp som den lilla sill jag är bland alla hajar i frirullen ikväll. Mål = inte bli först o ryka... eller va f-n...målet är väl alltid o vinna :D.

Skall spela en annan privat turnering samma tid....

Länk till kommentar

Det borde fungera att göra som du skriver ovan. Får du ingen bonus så får du höra av dig.

Mvh,

FortunePoker

Länk till kommentar