Gå till innehåll

SAJT: FortunePoker.eu


Fortune Poker

Recommended Posts

Hej,

 

Vi vill härmed välkomna alla på Pf.nu/Poker.se till Fortune Poker!

 

Fortune Poker är en av de få siter i Bossnätverket (samma nätverk som Sportingbet) med EU-Licens. Vårt mål är att alltid ge dig som spelare den bästa service.

 

Signa upp via Pf.nu/Poker.se (klicka på logon nedan) och ni kommer att ges möjlighet att delta i olika evenemang som Fortune Poker kommer att hålla för forumets medlemmar. I Februari startar vi upp med en $1500 freeroll enbart för de medlemmar som signar upp via forumet.

 

Utöver detta kommer alla nya medlemmar från Pf.nu/Poker.se ges en Exklusiv bonus på 200% upp till hela $1000! Bonusen löses ut med $8 per $20 i rake som genereras och är giltig fram till 30e April.

 

Om ni har några frågor eller problem gällande Fortune Poker, är ni mer än välkomna att antingen posta i denna tråd eller skicka ett PM. Vi kommer att kika in på forumet dagligen för att besvara eventuella frågor.

 

 

Väl Mött!

 

Fortune Poker

 

 

fortunepo.36.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 72
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men KAN jag registrera mig hos er?

Boss brukar ha en helunderlig regel om att man bara får regga sig på tre stycken,

fast det är olika siter, sämsta regeln någonsin.

Jag körde på betroyal, sportingbet och nån till, sen såg jag rakebackdealar på andra, men kunde inte öppna konto.

En b2b site skröt också om att man nu kunde spela på både b2b och boss, men icke...

Kan jag öppna konto hos er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men KAN jag registrera mig hos er?

Boss brukar ha en helunderlig regel om att man bara får regga sig på tre stycken,

fast det är olika siter, sämsta regeln någonsin.

Jag körde på betroyal, sportingbet och nån till, sen såg jag rakebackdealar på andra, men kunde inte öppna konto.

En b2b site skröt också om att man nu kunde spela på både b2b och boss, men icke...

Kan jag öppna konto hos er?

 

Hej ibmachine,

 

Jag har vidarebefodrat frågan till en mer tekniskt kunnig än jag. Återkommer så snart jag har fått ett svar.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men var licensen är utfärdad spelar ju ingen roll om jag har förstått myssion rätt vad gäller skattefrågan. Är det skattefritt eller ej?

 

Hej gregcadillac,

 

Så länge du registrerar via fortunepoker.eu (Pf.nu/Poker.se länken) och inte fortunepoker.com skall det vara skattefritt.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men KAN jag registrera mig hos er?

Boss brukar ha en helunderlig regel om att man bara får regga sig på tre stycken,

fast det är olika siter, sämsta regeln någonsin.

Jag körde på betroyal, sportingbet och nån till, sen såg jag rakebackdealar på andra, men kunde inte öppna konto.

En b2b site skröt också om att man nu kunde spela på både b2b och boss, men icke...

Kan jag öppna konto hos er?

 

Hej ibmachine,

 

Jag har nu fått svar från min kontakt. Han hade inte heller hört talas om regeln men hälsade att du kunde försöka att registrera dig genom länken. Om detta inte fungerar, gör då följande:

 

Skriv ett mail till promotions@fortunepoker.com där du berättar att du har svårigheter att registrera dig. Inkludera all kontaktinformation inkl. födelsedata och önskat nickname. Skriv också varifrån du försökt att registrera och vilket promotionerbjudande det gäller.

 

Efter detta kommer vi manuellt att skapa ditt konto med aktuellt erbjudande.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ibmachine,

 

Jag har nu fått svar från min kontakt. Han hade inte heller hört talas om regeln men hälsade att du kunde försöka att registrera dig genom länken. Om detta inte fungerar, gör då följande:

 

Skriv ett mail till promotions@fortunepoker.com där du berättar att du har svårigheter att registrera dig. Inkludera all kontaktinformation inkl. födelsedata och önskat nickname. Skriv också varifrån du försökt att registrera och vilket promotionerbjudande det gäller.

 

Efter detta kommer vi manuellt att skapa ditt konto med aktuellt erbjudande.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

 

OK, tack.

Ska prova detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gregcadillac,

 

Så länge du registrerar via fortunepoker.eu (Pf.nu/Poker.se länken) och inte fortunepoker.com skall det vara skattefritt.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

öööh? Kan du förklara bättre hur det där fungerar?

Jag ställer mig skeptisk till ditt upplägg...

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öööh? Kan du förklara bättre hur det där fungerar?

Jag ställer mig skeptisk till ditt upplägg...

/C

 

Hej Cyntax,

 

Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Fortunepoker.eu används för att svenskar ska kunna registrera sig (annat betalningssystem) och inte pga några skattefrågor. Fortune Poker (.eu/.com) har sin licens på Malta.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cyntax,

 

Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg. Fortunepoker.eu används för att svenskar ska kunna registrera sig (annat betalningssystem) och inte pga några skattefrågor. Fortune Poker (.eu/.com) har sin licens på Malta.

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Men spellicensen har inget med om det är skattefritt eller inte. :roll:

Varför är Fortunepoker skattefritt då?

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,har råkat ut för något konstigt fel.På min laptop kan jag logga in var som helst utan problem,men på den stationära här hemma får jag upp ett felmedelande.

The username or password you entered is incorrect.Please try again.

Errorcode(205)

Var kan problemet ligga ???

 

OBS,jag försöker inte logga in på bägge datorerna sammtidigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,har råkat ut för något konstigt fel.På min laptop kan jag logga in var som helst utan problem,men på den stationära här hemma får jag upp ett felmedelande.

The username or password you entered is incorrect.Please try again.

Errorcode(205)

Var kan problemet ligga ???

 

OBS,jag försöker inte logga in på bägge datorerna sammtidigt

 

Hej KenHag,

 

Jag har vidarebefodrat din fråga och hoppas på svar så snart som möjligt. Tyvärr är något galet med min mail för tillfället så jag kan ha fått svar, men har inte möjlighet att komma åt det :(

 

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,har råkat ut för något konstigt fel.På min laptop kan jag logga in var som helst utan problem,men på den stationära här hemma får jag upp ett felmedelande.

The username or password you entered is incorrect.Please try again.

Errorcode(205)

Var kan problemet ligga ???

 

OBS,jag försöker inte logga in på bägge datorerna sammtidigt

 

Jag har haft samma problem.

Lösningen jag fick göra var att kopiera över hela programmet till den nya datorn. Jag har 3 datorer jag spelar på, har fått kopiera programmet till 2 av dem.

 

//Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej KenHag,

 

Jag har vidarebefodrat din fråga och hoppas på svar så snart som möjligt. Tyvärr är något galet med min mail för tillfället så jag kan ha fått svar, men har inte möjlighet att komma åt det :(

 

 

Mvh,

 

Fortune Poker

 

När man laddar ner er klient så finns en "NEW USER" knapp på klienten, efter att man registrerat sig så försvinner den knappen.

 

Tyvärr så är det nått galet, eftersom det inte går att logga in så länge registreringsknappen finns kvar.

 

//Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man laddar ner er klient så finns en "NEW USER" knapp på klienten, efter att man registrerat sig så försvinner den knappen.

 

Tyvärr så är det nått galet, eftersom det inte går att logga in så länge registreringsknappen finns kvar.

 

//Niklas

 

Jättetack för tipset Niklas,funkade klockrent.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte prova denna sida men det verkar för snurrigt att sätta in pengar, har man neteller så ska det gå snabbt och smidigt ....

 

To make a deposit using NETeller please send your funds to the following NETeller account:

 

 

Account ID: 450923771834

 

 

Your poker account will be credited within 24hrs.

 

 

Once your poker account has been credited, a confirmation email will be sent to you.

 

 

Please include the details below on your transfer:

 

Poker PIN Number

Email Address

Amount

 

Hoppar över detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej overmuch,

 

Vår Netellerlösning är endast temporär och kommer snart att ändras. Vi använder detta sätt för att åtminstone ge möjlighet för Netelleranvändare att sätta in pengar - tills den riktiga lösningen är implementerad.

 

Även om vi förbehåller oss 24h att få in pengarna, tar det sällan mer än ett par timmar innan du har dem på kontot.

 

 

Mvh,

 

Fortune Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...