eyedol Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Well, visst för att värdet inte är bra men det var knappast bättre i förra shopen? Tror en Ipod Nano gick på 50k poäng. Vilket nu motsvarar $500, en Nano är väl bara värd ungefär hälften. Citera
istinkface Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 jag håller helt med nisse Citera
pennypacker_ Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Jag köpte en i-pod video för 75 k poäng för inte så länge sen, nu hade jag fått $750 för dom poängen. Uppenbarligen har shoppen blivit bättre. Citera
Hakflem Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Jag har ju glömt bort att jag har en jädrans massa poäng där. Ett inköp till Söndagsturneringen för 20K poäng kan man ju kosta på sig. Hellre det än prylar som inte kommer till användning. Jag är inte jättenöjd, men i alla fall lite nöjd. Citera
Champion Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Visst är det en förbättring, men bra är det inte. Beställde en xbox 360 för 7000p för ca 1och 1/2 månad sen. Finns en sida på nätet där man kan spåra försändelsen. Den kom till sverige efter någon vecka. Men tre veckor senare var den i Tyskland. I förgår hade jag fått tillbaka mina 70000p. Så det blev ingen x-box 360. Men hellra tar jag naturligtvis $700 istället. Tummen upp för att party inte klarar av att leverera något. Citera
nisse22 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Kan varit så att jag överdrivit en aning men när jag förrut satte mig ner och räknade ut värdet på vissa grejjer i shoppen och vad dom kostar i en svensk affär insåg jag hur blåst man blev, därför spararde jag mina poäng för denna fina dag då man skulle kunna börja sälja dom istället! Jag pratade med min host idag över telefon och han förklarade att värdet var snäppet bättre nu än förr men det var marginellt, han sa själv att han snackat med sina chefer och framfört min åsikt och att tydligen är jag inte ensam om att ha gnällt över detta. Han sa att det förmodligen kommer ändras framåt i tiden, tyvärr kunde han ju inte säga när. Men jag kommer iaf spara min poäng och hoppas på en finare kurs. Citera
mawam Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 löste igår in 10000 poäng för 100$ men inga pengar på konto, däremot ett mail där det bla står: $100 GIFT CERTIFICATE Value Of Certificate : 100 Frequent Player Points Value (FPP): 10,000 Quantity: 1 Your order is now in process. Please allow up to six (6) weeks for delivery har jag klickat fel eller hur fungerar det sen??? tacksam för hjälp! Citera
PartyPoker Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Du ska få ett mail med en kod som är själva presentkortet. Det löser du sedan in i cashieren. Har du inte fått ett sådant mail? Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
rambler Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 löste igår in 10000 poäng för 100$ men inga pengar på konto, däremot ett mail där det bla står: $100 GIFT CERTIFICATE Value Of Certificate : 100 Frequent Player Points Value (FPP): 10,000 Quantity: 1 Your order is now in process. Please allow up to six (6) weeks for delivery har jag klickat fel eller hur fungerar det sen??? tacksam för hjälp! Du har valt fel sätt, välj raden under i storen har för mig att det står cash du kommer då till points for cash= deg rätt in på kontot direkt.Nu får du vackert vänta på certificatet istället. Citera
mawam Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Du ska få ett mail med en kod som är själva presentkortet. Det löser du sedan in i cashieren. Har du inte fått ett sådant mail? Med bästa hälsningar, PartyPoker ok, hittade det efter lite letande, tack för hjälpen! går tydligen att fixa detta på lite olika sätt som nästa skrev. men nu är pengarna på kontot så slutet gott allting gott! Citera
PartyPoker Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Skönt att höra att det löste sig! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
bombay Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag hittar bara en grej i shopen och det är att man kan lösa in points till pengar. Men jag har läst att man ska kunna beställa grejer med som tex Ipod nano, xbox360 mm, går inte det längre? Citera
Champion Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag hittar bara en grej i shopen och det är att man kan lösa in points till pengar. Men jag har läst att man ska kunna beställa grejer med som tex Ipod nano, xbox360 mm, går inte det längre? Nej, inte sen 16 Jan. Du kan enbart byta points mot cash. Citera
istinkface Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 kommer det inte att läggas till andra saker sen, som tex xbox med mera eller ska det vara va cash? Citera
PartyPoker Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Det kommer bara att vara cash, men i lite fler former framöver Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
FraXioN Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Finns det nån tanke på att sänka gränsen för minimum-köp så att säga? 2500 pts tar ett tag att få upp om man kör NL50. Citera
EL_FishkO Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Hur kan party ha så stor spelarbas är det ända jag undrar... Citera
noway Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Det kommer bara att vara cash, men i lite fler former framöver Med bästa hälsningar, PartyPoker Någon hint om vad det kommer att vara, om det är värt att att spara poängen? kommer det t ex gå att köpa bonusar? Citera
PartyPoker Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2007 Nej, tyvärr. Ingen hint alls. Jag har själv inte mer info än så tyvärr. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts