Matteprof Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Grattis!! Jäkligt snyggt! Men hade du bara 25% i dig själv? Hur mkt blir kvar efter skatt då typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Stort grattis Molle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Snyggt Molle:!: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Får gratulera, bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Fin klonk, fortsätt så. Sätt lite press på resten av gnufarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Snyggt, grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Jobba nu!! Grattis Mazak också!! Vad vann han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Hahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Mazak vann 2.5k bellagio event för 88k. Snyggt som fan Molle!! Nu har man ju Vegas BR också! Är det Tao som gäller på fredag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 starkt som fan, normalt att vinna sin första turre i vegas... grattis kompis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 normale? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 28 Juni , 2007 Rapport Share Postad 28 Juni , 2007 Grattis hoppas vi får se mer vinster gl hf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Ska bli så skönt att komma till Vegas...åker hemifrån om nån timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Go getém Ramz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Litenfisk Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 7 timmars försening och strul, men vi kom fram! Inte spelat nån poker än stog i kö typ 3 timmar på wynns NL bord. Gav upp tillslut men ska hämta där sen! Nice att vara här iaf, Las Vegas är oslagbart på sitt sätt, även om det kan bli för mkt;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Har haft 2 riktigt kalla dygn sen de första 2 som var mysiga. Trodde jag skulle hitta rushen efter att man dingat men icke. Dagen efter 1500 touren tog jag en nice vilodag med Mazak, Anders och Storåkers. Gym, mat och lite sol nere vid poolen gorde en riktigt bra. Dagen efter detta blev det nya tag med turneringarna. Mitt första WSOP event blev 5k Short-handed NL texas som började kl 12. Jag kommer till bordet och känner endast igen Joe Beavers (en av hendon mob killarna). Spelade med honom i amsterdam förra året i ett 200e rebuy event. Han är okey men verkligen inget speciellt. Efter att vi kommit igång och suttit några varv känner jag redan direkt att bordet är ganska soft. Jag klättrar upp från de 10k man startade med till 12k. Jag har spelat ganska mycket händer och spelat aggressivt. Tror gubben som sitter till vänster om mig fått för sig att jag försöker bestämma lite för mycket. Jag hittar A5s på knapp spelar upp 175 på 25/50, Han synar i sb, bb pass. Flop: 7h7s4h - Han check, Jag bet 250, Han c/r till 800, Jag re-raise till 2200 tot, Han syn. Turn: Qd - Han allin 8k, jag pass. I denna pot känns det som han kan syna med ganska mycket skräp ur pos och checkraisar med luft bara för att säga till. När han väl synar så ger jag självklart upp med min Ahög Nästa pot så limpar en tomtegubbe in i SB och jag slår upp till 200 tot från BB med KJo, SB syn. Flop: Jd7h4s - Han check, Jag bet 250, Han syn. Turn: 9h - Han check, Jag bet 600, Han syn. River: Ks - Han bet 600, Jag raise 1700 tot, Han synar och visar T8s för stege. Nästa pot kommer mot Joe Beavers som spelar upp 300 från knappen på 50/100. Jag syn med TT i bb. Flop: Qh6c5h - Jag check, Han bet 300, Jag syn. Turn: 5s - Jag check, Han bet 600, Jag syn. River: Js - Jag check, Han check. Han visar AsJc och vinner poten. Efter dessa poter ligger jag runt 5-6k ett tag tills min avslutande pot kommer. En av de första händerna på 100/200, Jag slår upp 600 från CO med KK, Tight gubbe i BB sår om till 1350 tot, Jag stoppar in mina 6,2k han synar blixt med AA. Bust. Därifrån åkte jag direkt till bellagios 2.5k eftersom jag var gamesugen och kändes som jag spelat bra trots lite dålig timing. Där träffade jag en massa svenskar. Träffade bland annat Thuritz som jag inte sett på år och dagar känns det som så det var kul. Första handen där får jag AA och får ganska bra betalt, Samt en AK senare med bra betalt. Får upp stacken från 5k starten till 10k på första timmen. Average stacken börjar efter ett tag närma sig min stack och när det är 34 pers kvar där så händer det här på 100/200A25 vid bordet jag just blev flyttad till. En kille limpar utg+2, en mittpos kille limpar, en ryss limpar i pos, jag checkar i BB. Flop: AdJh6s - Check runt. Turn: 2s - Check till ryssen på knappen som betar 2k (stort bet), UTG+2 limparen synar. River: 4h - UTG+2 Check, Ryssen betar 6k (stort bet igen), UTG+2 synar med KK... ryssen visar 22 för set. Poten efter limpar UTG+2 killen lite tiltat, Ryssen limpar bakom, En kinesisk gubbe limpar på knappen, Jag har KJo på SB (med en 8k stack). Slår typ aldrig upp här men känns som att ingen av limparna har något och om jag bara får första gubben att lägga sig så är poten min. Jag spelar 1400tot, Syn runt. Flop: KsJs3d - Jag stoppar in, Kinesiska gubben syna med A3o? ding ding 3 turn jag är bust. Efter detta hade jag otroligt kalla 5h väntan på WYNN. Jag hade dumpat all min packning på Mickes rum. Min mobil va död så jag nådde inte honom. Jag skulle då checka in på mitt rum så jag kunde sova där så länge. Fint Danne hade resarverat rummet i mitt namn så de funkade (trodde jag)... Han ville ha ett kreditkort så de kunde reservera 10k usd som säkerhet på rummet, jag gav mitt. Det funkade inte. Jag trodde jag hade pengar men va inte säker... Dessutom kunde mitt kort låst då jag försökt med en ATM på bellagio och knappat in fel kod ett par ggr. Min ända lösning var då att ringa upp till Mickes rum med jämna mellanrum samt vänta i lobbyn för att se om Danne/Raymi mm dök upp för att checka in. Inget hände och timmarna gick. (Jag hade för övrigt 3 dollar på fickan och ett CC som jag trodde va låst). Efter 4h väntat kommer killen som försökte hjälpa mig att checka in och säger att dom föresten hade mobilladdare att låna... Soft att han sa de 4h sent.. Men de hade såklart inte till min mobil endå. Så jag väntar 1h till.. Seg, arg och tiltad som jag var så bad jag honom att göra ennu ett försök med mitt kreditkort och då lyckades han såklart på första försöket och bad om ursäkt att han hade gjort fel första gången....... Jättemaskinerad lyckades jag inte somna förnst kl 5.30 bara därför för att sen gå upp 10 till dagens 2k WSOP turnering. Den gick som 1500 Bellagio touren. Semishort hela tiden men lyckades vinna en del coinflips så jag höll mig i liv. Köpte ut AK allin pre med 69s för mina 10x bb! Efter ett tag så hittar jag AA utg och spelar upp 1100 på 200/400A25 (jag har 8k tot). Jag har varit tight så förväntar mig ingen action alls. En bra spelare slår dock om till 4500, WOW tänkte jag! Inte nog med det... Knappen som är en jätte åsna börjar självklart steka och stoppar sen in sina 7k allin. Jag stoppar in mina 8k, Den bra gubben synar. Gubben som slog om mig hade AK, Knappen som cold-allinat har 33??? Flop 3xx, x, x. Jag har 850 marker kvar där istället för 26k Jag vinner 2 coinflips och snor mig upp till 8k igen. på 300/600 så åker min deg in på knappen först in med KQ, sb synar med AK och jag är bust på en ~450plats, 2000startande. Nu är jag tillbaka på hotellet och tänkte sova. Imorn ska jag nog spela ett 1500usd WSOP sidoevent. Ramzi, Danne mm ska ut en sväng tror jag vilket lär bli jävligt kul.. Jag är dock aldeless för trött för att jag bara fick sova 4-5h i natt pga av wynn-tomtarna... Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 nöthotel:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Kom just hem från 1500 eventet. Kom dit 45 min innan för att regga.. många ville tydligen ha den där lilla extra sömnen för jag & gurre blev nummer 340 på alternate listan. Efter nästan 2h kom vi in med våra 3k chips på 100/200, Tappa ner lite stoppa sen in med AJ fick syn av AQ bust. Nu är jag tillbaka på hotellet och tänkte gå och träna om 20min. Ska bli kul och se om gymmet här på wynn är lika nice some bellagios. Vet inte vad som är planerat för ikväll.. Är ganska sugen på utgång men har annars 7 avsnitt av en ny OC-liknande serie som heter Hidden Palms ifall man är sugen på att ta det lungt Imorn är det ett 1k SHOE event som jag ska lira. Trist att de inte har med Razzen då det är det spel jag känner mig starkast på i HORSE. Förhoppningsvis är det inte 2-3k spelare som de 2 senaste texas eventsen hehe. Hej så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 allvarligt talat, hur pallar man turneringssvängen? jag blir ju tiltad bara av att läsa om allt det där. grattis till mig som inte åkte till vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Ramzi här.... Nu har vi vart och gymmat jag och Molle, ska möta upp Gurre och Erik för middag strax. Sjukt nice här, allt e riktigt fräsh och servicen är riktigt nice. Vi kan antagligen ha en 4 mot 4 fotbollsmatch på vårt rum om vi skulle vilja Danne och några andra var på Paul Oakenfold igår på Hard Rock, det var tydligen riktigt bra och dom hade setts utanför fatburger runt 6 på morgonen Jag var ganska slut igårkväll efter att ha flygit hela dagen så jag gick o la mig vid 02, men hann svänga förbi Tabu på MGM och ta en drink med Danny och hans polare som hade en födelsedagsfest. måste kila nu, later Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Leva livet va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts