Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu är det slut på eländet med max 6 bord. Från och med i morgon så släpper vi på den begränsningen och tillåter att man spelar på max 12 bord samtidigt.

Jag hoppas att det här kan vara till glädje för er :)

Ha en riktigt trevlig kväll.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad

Det här vad de bästa nyheterna du någonsin levererat. Då menar jag inte att du inte gör ett bra jobb i övrigt, tvärtom. Känns fantastiskt bra att ha dig här på forumet.

Tack så mycket

Din närvoro här uppskattas.

Postad
Kan du ta reda på när Party kör igång H2H snG eller H2H cashgamebord också... Mig veterligt är Party enda nätet utan detta.

Your wish is my command. Kollar och återkommer.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad

jacobmal: Jag sitter inte på kontoret just nu men ska försöka få tag i någon på supporten som kan ge ett vettigt svar på när allt är uppe igen. Jag menade inte med min formulering att allt skulle ligga nere inatt.

Det var bara min vanliga dåliga timing :)

mannen: Vi ska som om vi kan ordna fram en sån. Ge mig ett dygn.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad
Kan du ta reda på när Party kör igång H2H snG eller H2H cashgamebord också... Mig veterligt är Party enda nätet utan detta.
Finns HU NLT SnG bord under SnG/1-table/ med inköp från $5 till $70. Raken är dock svidande, 10% på >=$10.
Postad

Kan ni inte ordna så borden hamnar i kö när man kör flera bord, istället för att de som nu "poppar" upp för minsta lilla action?

Pokerstars har ju löst detta perfekt och det är inga problem att köra massor med bord

Postad
Kan ni inte ordna så borden hamnar i kö när man kör flera bord, istället för att de som nu "poppar" upp för minsta lilla action?

Pokerstars har ju löst detta perfekt och det är inga problem att köra massor med bord

I second that, detta hade varit jättenajs.