Gå till innehåll

Nu ökar vi till 12 bord max!


PartyPoker

Recommended Posts

Om man nu ska vara riktigt hardcore och köra 12 bord så rekommenderar jag en touchscreen som man kan lägga i knät eftersom det snabbar upp agerandet enormt.

En laptop med penna som man klickar på skärmen är kanon, men då får man svårt att få plats med 12 bord tyvärr.

 

Kan man koppla in Wii-moten till en PC och likt en samuraj svinga markören över skärmen? Då skulle det gå riktigt fort.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu ska vara riktigt hardcore och köra 12 bord så rekommenderar jag en touchscreen som man kan lägga i knät eftersom det snabbar upp agerandet enormt.

En laptop med penna som man klickar på skärmen är kanon, men då får man svårt att få plats med 12 bord tyvärr.

 

Kan man koppla in Wii-moten till en PC och likt en samuraj svinga markören över skärmen? Då skulle det gå riktigt fort.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

http://youtube.com/watch?v=PFt0HNDXj5c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övergick detta till en allmän feedback för Party Poker-tråd?

 

Isåfall vill jag ta upp ett problem som alla klienter jag känner till har.

Om man ställer sig i kö till alla 6 max-bord med minst x antal spelare, så kommer man hamna i kö för 10 max-borden också. Enda sättet att undgå detta är att antingen ställa sig i kö för alla 6 max-borden var för sig, eller ta den plats man får vid ett 10 max-bord och klicka sit out för att sedan ställa sig i kö igen.

 

Jag skickade ett mail till PartyPoker för ett bra tag sedan om detta och fick som svar "thank you, your feedack is very important to us", dvs. de sket fullständigt i vad jag tycker.

 

istinkface: FYP = fixed your post

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det här är ingen allmän feedback-tråd.

Snart kommer vi att ha QoS' vrede över oss.

 

Men jag har noterat er åsikt. Ska se till att skicka det vidare till rätt person a.k.a era åsikter ÄR viktiga för oss och jag ska VERKLIGEN se till att det hamnar på rätt skrivbord.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...