Gå till innehåll

Kausti - Dags att spela som en fisk och krossa micronivåer igen


kausti

Hur intressant är denna dagbok?  

256 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur intressant är denna dagbok?

    • Den är helt klart världens bästa dagbok
      24
    • Den är väl hyfsat intressant
      51
    • Har inget bättre för mig, så den får duga som tidsfördriv
      74
    • Inte helt totalkass, men bra nära
      33
    • Den är nog den sämsta dagboken jag nånsin läst
      74


Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelat en session idag. +315 kr på kanske 3 timmars spel. Inte så mkt att rapportera egentligen.

 

Jobba kl 22:00 ikväll. Jobbar till 6:00 imorgon bitti. Brukar ju vara vaken dom tiderna i vanliga fall, så det bör väl gå rätt bra. Hoppas jag... :shock::mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha samma här, Diablo 2 var livsfarligt, var det inte spelande med polare stod Andy- & Pindle-boten igång..

 

Hoppas och räknar med att Diablo 3 är som WoW i 3D vilket får mig att vilja avstå det helt.. Om det mot förmodan skulle hålla samma härliga 2D däremot.. Ojoj vågar inte föreställa mig det ens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha samma här, Diablo 2 var livsfarligt, var det inte spelande med polare stod Andy- & Pindle-boten igång..

 

Hoppas och räknar med att Diablo 3 är som WoW i 3D vilket får mig att vilja avstå det helt.. Om det mot förmodan skulle hålla samma härliga 2D däremot.. Ojoj vågar inte föreställa mig det ens.

 

Kan inte annat än hålla med, är det som 2an kan det bli farligt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas och räknar med att Diablo 3 är som WoW i 3D vilket får mig att vilja avstå det helt.. Om det mot förmodan skulle hålla samma härliga 2D däremot.. Ojoj vågar inte föreställa mig det ens.

 

WoW är ju helt underbart! Diablo 2 likadant. Hur skulle diablo 3 INTE kunna bli otroligt underbart jättebra - oavsett hur det kommer se ut.

 

Blir det i 2D dör en liten bit av mig :-( 3D känns ju lite som ett måste...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WoW är ju helt underbart! Diablo 2 likadant. Hur skulle diablo 3 INTE kunna bli otroligt underbart jättebra - oavsett hur det kommer se ut.

 

Blir det i 2D dör en liten bit av mig :-( 3D känns ju lite som ett måste...

 

Men shit ...diablo ÄR 2d jhu :-(

...jag har inte ens tänkt tanken om 3d men nu när du säger det så inser jag ju att det kommer va det.

Jag är 32 och gillar 2d !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en session nu efter jobbet. Blev väl kanske 2,5 timme eller nåt. Spelade som en falukorv, och ändå så slutade jag rätt fint plus tillslut. Slutade +451 kr.

 

d3logo_490.jpg

 

Diabloooooooooooooooooooooooooooooooo III!!!!!!111!!!11!!!!!!11111!!!!! :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

I skattkistan:

9 332 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SDGdfboindfpökjbndf gsjkplfg skjhldfgk jlsdk jsdf lk jsdf lkjh s<df lkjhs<df

 

sdglkjbsdfglökjbdsözgibgsd

 

Sjukt tiltad för bara några minuter sen. Helt plötsligt gick ALLT emot mig. Floppade triss mot lägre triss blir till split eftersom runner runner stegen kommer osv. *krääääääääkas*

 

Resultat: +160 kr

 

Orka att turn är värsta kortet som nånsin kan komma :roll: Rivern plus showdown tiltade mig nåt fruktansvärt. Orka syna med trissen på den brädan lixom...

 

BossMedia Game #734121054: Table Anna 22 - $0.50/$1.00 - No Limit Hold'em - 19:34:03 - 2008/06/30

Seat 1: Fisk000 ($99.81)

Seat 2: cn13 ($77.63)

Seat 3: Piggy ($103.43)

Seat 4: kausti ($148.76)

Seat 5: zooderman ($99.50)

cn13 posts the big blind of $1.00

Fisk000 posts the small blind of $0.50

zooderman is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to kausti 8 of Spades8 of Diamonds

Piggy raises $5.00

kausti calls $5.00

zooderman folds

Fisk000 calls $5.00

cn13 folds

*** FLOP *** 7 of Spades8 of Hearts5 of Spades

Fisk000 checks

Piggy bets $10.00

kausti raises $29.00

Fisk000 calls $29.00

Piggy folds

*** TURN *** 7 of Spades8 of Hearts5 of Spades6 of Spades

Fisk000 checks

kausti checks

*** RIVER *** 7 of Spades8 of Hearts5 of Spades6 of Spades4 of Hearts

Fisk000 bets $5.00

kausti calls $5.00

*** SUMMARY ***

Total pot $91.66 | Rake $2.34

Board: 7 of Spades8 of Hearts5 of Spades6 of Spades4 of Hearts

Fisk000 won ($45.83), showed 5 of Clubs5 of Hearts

cn13 won ($0.00), mucks

Piggy won ($0.00), mucks

kausti won ($45.83), showed 8 of Spades8 of Diamonds

zooderman won ($0.00), mucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[

d3logo_490.jpg

 

Diabloooooooooooooooooooooooooooooooo III!!!!!!111!!!11!!!!!!11111!!!!! :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Gissning på när det släpps?:-)

 

Invänta officiellt datum från Blizz och lägg till minst ett halvår så har du svaret på ett ungefär. Men vi vet ju alla att det alltid är värt väntan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPelade en session nu innan jobbet. +225 kr. Kastade dock iväg lite för mkt pengar med några skitdåliga syner. Back to work nu!

 

HahahaHAHHAhaha du är en pokerfjortis

 

Huh? Vad i helvete är en pokerfjortis?

 

B-laget nere i verke?

 

Creepy... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en tvåtimmarssession nu. Gick riktigt bra för en gångs skull, och plusset hamnade på +787 kr. Kul att man får in lite mer cash till rullen.

 

Rullen över 10 000 kr nu!

Fan att jag inte klarar av att kliva upp. Varför ska jag vara så feeeeeeg? :roll:

 

Spillde förresten cola över tangentbordet PRECIS efter att jag skrivit klart förra inlägget. Var dock inte så mycket, och jag var rätt snabb, så jag tror det gick bra.

 

Alla ev stavfel i detta inlägg är tangentbordets fel! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blä.

Jag har 22 på floppen A62. Fi har AA. Minus 169 kronor.

Jag har AQ på floppen AQx. Fi har AA. Minus 114 kronor.

Jag har AJ på brädan A6Q3J. Fi har KT. Minus 98 kronor.

 

Med tanke på alla dessa sjuka händer idag så är jag rätt nöjd med att bara vara back 298 kronor.

 

Skulle förresten behöva några schyssta tips på hur man kan jäklas lite med dom jag jobbar med. Inte några sånadär överdrivna saker, men typ som att sätta lappar med ord som "slöfock" på arbetshjälmen osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter just nu nattvakt på en skola här i Borlänge. Varför? för att det är en fotbollscup här i stan, och vårat innebandylag sitter på skolan för att tjäna lite cash till laget. Ska sitta här te 07:00 :roll:

 

Spelade en session på kanske 1 timme. Plussade 330 kronor, så det får man väl vara nöjd med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle förresten behöva några schyssta tips på hur man kan jäklas lite med dom jag jobbar med. Inte några sånadär överdrivna saker, men typ som att sätta lappar med ord som "slöfock" på arbetshjälmen osv.

 

 

Fiskbullar doppade i choklad och ställ fram på bordet. Ruskigt roligt att höra "ÅH fy fan". Några sade inte ens något heller utan åt upp sin "bulle". De tog ingen mer efter den första dock :ola:

 

Pmar dig om en enkel sak också bara. svara gärna :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...