JoseGuti Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Phil Ivey - Troligvis den bäste. Synd bara att han inte nått ända fram i sin många WPT-finaler. David "The Dragon" Pham - Personlig favorit som kan känna svaghet hos sin motståndare och re-raisa med 42 preflop och få motståndaren att lägga sig. Doyle Brunson - Kanske inte längre en av de bästa men hur skön är inte gubben? Phil Helmuth - Jag imponeras grymt av hans sätt att läsa folk händer. Sjukast var i förra årets WSOP-invitational när han sätter Lederer på ett "belly buster"-drag och har helt korrekt. Daniel Negreanu - Imponerade segersvit och grym på att läsa folk. "Did you really hit you straight? Do you have Ace-Jack?" Sjuuuk read. Citera
Kamraters Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Måste säga Tony G. Har inte haft så kul någon gång när jag tittat på poker som när han nästan psykar sönder Surindar i Paris. "What ever happens i could be the best player in the world, and you could NEVER be that!" "J-high is a good hand heads-up" "I AM GONNA TAKE EVeRYTHING, I AM GOING TO KILL YOU!" Han verkar vara hemsk att spela mot, men kul att titta på... Citera
DrillerKiller Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Håller med föregående talare. Sällan man har så roligt när man kollar på Tv som jag hade när Tony G spelade poker. Jag skrattade kopiöst. personligen hade jag nog smällt till Tony G efter ett tag. Han säger alltid efteråt att det bara är ett spel, but hey man there is a limit in no limit. Citera
Backemann Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Den Där J* Tony G. Han är nog den sämsta "sportsman" jag någonsin sett vid ett pokerbord. Man ville ju hoppa in i TV:n och slå han med ett bordsben. Tänker aldrig spela mer på Pokerchamps pga av honom. (Han är inbandad i den sajten). Siket pucko. Citera
MegaMatte Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Stu Ungar - Kommentar överflödig (ni som inte läst boken "One Of A Kind" - gör det). Layne Flack - Kul och enormt skicklig på de alla moment. Daniel Negreanu - Kanske den bästa spelaren för tillfället. Barry Greenstein - Skön snubbe som gör stor nytta som filantrop. På delad femteplats - Howard Lederer, Phil Ivey, Ted Forrest o Kirill Gerasimov... Citera
thorn Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Chip Reese - Inte för att jag egentligen vet speciellt mycket om honom, men han verkar vara den killen i pokervärlden man helst skulle vilja vara. Inte så flashig, men tar hem de stora pengarna. Citera
stitchio Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 1. Barry Greenstein 2. Kubo, Gdaily, Hjort och Nusseman Hade du sagt Qos hade du fått en markerlåda på posten i morgon ! Citera
Macroman Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Hade du sagt Qos hade du fått en markerlåda på posten i morgon ! Jag tycker Qos är given på Topp 5! Kanske tom på Topp 3... Citera
garden_state Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Scotty Nguyen - Alltid glad, vågar vara sig själv och väldigt duktig pokerspelare. Pralad Friedman - För hans internetspel, väldigt advancerad spelare. Cindy Violette - Hon är kunnig, hon är trevlig, hon är mamma! Phil Laak - Pokerns ultimata clown! Extremt duktig pokerspelare är han också. Chau Giang - Han är nog min absoluta favorit, använder alltid så otroligt roligt kroppsspråk! Får inte glömma bort att han är "gammal" och det händer ganska ofta att han sitter uppe 1-2 dygn och lirar poker i sträck. Han är väldigt lik mig med andra ord. Citera
JakalTheOne Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Jag tycker det är ganska klart att Phil Ivey är världens bästa turneringsspelaren idag! Han står i en klass för sig..... Något som verkar framgå ganska klart i den här tråden också! Tycker dock Phil Laak är en av de coolaste, diggar hans stil något fruktansvärt, speciellt när han, som Mike Sexton skulle säga: He does it again! He zipps up! Helt klockrent! ;P Citera
Von oben Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Tony G. Snubben har mycket stil-ganska dålig visserligen,men i alla fall. The Muhammad Ali of Poker(rent trasktalkmässigt då). Citera
Eddie88 Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Marcel Luske. Den enda med riktig klass... Devilfish... Citera
Sjoberginho Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Juha Helppi. Har diggat han nu ett tag. Citera
riosatiy Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 1. Daniel Negreanu Så schysst och härlig person, verkar vara en jävligt trevlig kille och duktig pokerspelare. 2. Marcel Luske Ärligt talat, finns det någon roligare pokerkaraktär? Ni som inte vet vad ja talar om rekommenderar jag att kolla igenom WSOP 2004. 3. Chris Furgeson Grymmt duktig och rolig att se spela. 4. Gus Hansen Grymmare spelstil får man ju leta efter man måste ge han respekt. 5. Phil Laak också störtskön kille med bra poker och bra humor. Citera
Dahlberg Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Danny Negreanu - Skönare lirare får man leta efter, alltid glad. Men man ska inte låta sig luras, om man som grabb spelade mer än 30 timmar i veckan så kan man sina grejer. T.J Cloutier - Jag vet inte varför man han verkar vara en "cool customer", han gör alltid kanska genomtänkta och kluriga spel. Gillar hans spelstil, tystlåten men aggresiv = en jävligt förvirrande blandning Citera
pokerplayer Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Linda Rosing Hon är kanske inte den bästa, men min favorit iaf. Citera
Kissemisse Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Linda RosingHon är kanske inte den bästa, men min favorit iaf. Är hon bra? Vad spelar hon? Citera
Nocturnal5 Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Howard Lederer är nog min favoritspelare om jag nu ska ha någon. Den kända pro-spelare jag gillar minst är hans syster Annie. Citera
DrBarry Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 En lite bortglömd lirare som antagligen är bland dom allra grymmaste är Minken från Uppsala. Han är antingen med i toppen i riktigt vassa startfält i turneringar, eller så poundar han hårt i London Lowball HU. Kanske inte så känd men det är ju så det är med storfräsarna. Citera
Recommended Posts