hf89fc Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Japp, hur lång tid tar normalt en cash out till neteller från everest ? Har väntat ett par dagar men kan det vara för att det är massa röda dagar ? Citera
Vicmoss Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 enligt bonuswhores.com är väl snitt-tiden 10.88h, jag cashade ut igår och det har inte kommit än så den stämmer nog inte (ca 18 timmar sen) Citera
hf89fc Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 enligt bonuswhores.com är väl snitt-tiden 10.88h, jag cashade ut igår och det har inte kommit än så den stämmer nog inte (ca 18 timmar sen) Okej men då kanske det är för att det är storhelg... Citera
Prizonic Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Har tagit mellan 24-48h för mig när jag cashat ut till neteller. Citera
EverestPoker Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 En utbetalning till ditt NETeller-konto tar 2 affärsdagar. Med anledning av storhelgen kan du således räkna med att det tar lite längre tid att få din utbetalning än vad du är van vid. Citera
DaPine87 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 En utbetalning till ditt NETeller-konto tar 2 affärsdagar. Med anledning av storhelgen kan du således räkna med att det tar lite längre tid att få din utbetalning än vad du är van vid. Varför tar det 2 affärsdagar för er när pokerstars t.ex har instant cashouts? Citera
hf89fc Postad 2 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2007 Varför tar det 2 affärsdagar för er när pokerstars t.ex har instant cashouts? håller med, det är jäkligt nice när man kan vara säker på att pengarna kommer direkt när man vill ha dom Citera
EverestPoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Eftersom vi inte kan administrerar utbetalningar till NETeller omedelbart utan endast en gång per affärsdag tar det 2 affärsdagar innan pengarna finns tillgängliga på ditt NETeller-konto. Citera
Vicmoss Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 jag tog ut mina pengar i måndags, ska jag räkna med att de kommer först på torsdag istället för onsdag eftersom måndag antagligen inte var en arbetsdag för de flesta? Citera
EverestPoker Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Ja, det stämmer. Måndagen var en röd dag så det tar då en dag extra innan du mottar din utbetalning. Citera
Recommended Posts