-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Fint månadsresultat, sjukt bra för NL400. Brukar tjuvkika här och såg att jag var med i en hand där, minns tyvärr inte vad jag hade. Har bilvit några händer om dagen nu den senaste tiden. Ses på borden iaf och hoppas du håller dig ifrån såna där 2-outare mot mig Tack! Okej, Du lär ju ha varit helt tom i den där handen så det är lite synd att kalla det tvåoutare;-) Ses vid borden, gl! Sick, dela med dig lite av riggen! Bara för att du nobbade fest med mig den där kvällen i Thailand för att umgås med tjejen så finns det inte en möjlighet att jag kommer att dela med mig till dig:mrgreen: 20k dollares? Säker på att det inte var pesetas? sick dude! Pesetas var de ju, kollade fel:evil: Nice going Jimmy. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Imponerande som vanligt jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Imponerande som vanligt jimmy Tack tack! Spelade en kortare session nu och det gick ganska bra. Plussade $730 på dryga 460 händer. Slarvade lite mot slutet, annars kunde det blivit lite mer men jag är nöjd endå. Nu ska jag iväg och kolla när tjejen ska tävla och sedan får vi se ifall det blir mer grind framåt kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Bara för att du nobbade fest med mig den där kvällen i Thailand för att umgås med tjejen så finns det inte en möjlighet att jag kommer att dela med mig till dig:mrgreen: !!! Tänk på alla de kvällar du bangade utan någon giltig anledning! Mr Bearnaise, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Fylleskotta med Gretko? Gogogogogogogogogo! Haha, kan du ge dig fan på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Mr Bearnaise, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Chaaaaaaaampions Leeeeeague FINAL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Chaaaaaaaampions Leeeeeague FINAL!!! hahaha:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Spelade en kvällsession nu och lyckades tappa i princip hela dagsplusset. Dagen slutar med någon form av knegarlön, $86 +. Postar en hand från sessionen. Motståndaren är Mr-T. Halvskaplig tight spelare.. Vilka händer kan jag ha? Vilka händer kan han ha? Vilka händer kan han syna med? $234 för honom att syna. Prima Network No-Limit Hold'em, $4.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com BB ($381.00) UTG ($371.00) MP ($84.50) CO ($237.70) Button ($317.50) Hero ($417.40) Preflop: Hero is SB with X X. 4 folds, Hero raises to $14, BB calls $10. Flop: ($28) Q:heart:, K:diamond:, J:heart: (2 players) Hero checks, BB bets $20, Hero calls $20. Turn: ($68) 8:club: (2 players) Hero checks, BB bets $42, Hero calls $42. River: ($152) 7:heart: (2 players) Hero checks, BB bets $75, Hero raises to $343.4 (All-In), Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Spelade en jättekort session nu som slutade $750 +. Testade att spela lite 4/8 (ett bord) för att känna på lite större summor och bets innan jag är redo att kliva upp på 5/10 helt:-) Spelade en ganska rolig pot, Motståndaren blev i princip ursinnig efter potten och började skriva "Are you for real?" "78s? on that flop", "idiot" etc etc. Det var någon tomte från Umeå, en sak om man whinar lite om någon gjort ett helt fruktansvärt spel men detta kändes ganska standard imo? Inget att bli arg för tycker jag:-) Motspelaren hette Nikolina18, är det någon som ständigt whinar?, någon som spelat mot honom? Prima Network No-Limit Hold'em, $8.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com UTG ($640.00) MP ($775.20) CO ($1154.04) Hero ($1063.00) SB ($941.52) BB ($788.00) Preflop: Hero is Button with 7:heart:, 8:heart:. 3 folds, Hero raises to $32, SB calls $28, 1 fold. Flop: ($72) K:heart:, 9:heart:, A:spade: (2 players) SB checks, Hero bets $55, SB calls $55. Turn: ($182) J:diamond: (2 players) SB checks, Hero checks. River: ($182) 2:heart: (2 players) SB bets $73.42, Hero raises to $255, SB calls $181.58. Final Pot: $692 Dont try to bluff me SirCall! Prima Network No-Limit Hold'em, $8.00 BB (5 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com UTG ($696.00) MP ($1093.84) Hero ($841.00) SB ($916.32) BB ($625.46) Preflop: Hero is Button with Q:diamond:, Q:club:. 2 folds, Hero raises to $32, 1 fold, BB calls $24. Flop: ($68) 8:diamond:, 2:spade:, A:diamond: (2 players) BB checks, Hero checks. Turn: ($68) J:club: (2 players) BB bets $55, Hero calls $55. River: ($178) 9:heart: (2 players) BB bets $145. Final Pot: $323 Results in white below: BB has 5s 3s (high card, ace). Hero has Qd Qc (one pair, queens). Outcome: Hero wins $466. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Okej förmiddagssession nu där jag plussade $730. Blandade NL400 - NL800 bord, borde ha blivit lite mer + då jag slarvade i RR pot där jag har JJ på KQJ flopp. Jag checkar till honom då jag tänkte att han garanterat skulle C-betta. Sen kommer jag på att han under sessionen checkat bakom varje gång han trebettat pre, bra att jag glömde de:rolleyes: Turn kommer ett ess och pengarna åker in mot hans TT. Den potten hamnade någonstans runt $900. Jaja, Skönt att hitta plusset, framförallt spelet på NL800 gick stabilt. Nu måste jag äta lite snart och sedan kanske jag drar igång me spelet igen, vi får se. Ska eventuellt kolla på fotboll ikväll så vet inte hur mycket spel som hinns med.. Ingen koll på motståndaren. Vad göra på turn? Prima Network No-Limit Hold'em, $6.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com CO ($419.92) Button ($857.90) SB ($541.65) Hero ($585.00) UTG ($904.72) MP ($815.50) Preflop: Hero is BB with A:club:, K:spade:. UTG calls $6, 3 folds, SB completes, Hero bets $36, UTG calls $24, SB folds. Flop: ($72) A:diamond:, 9:spade:, 8:club: (2 players) Hero bets $45, UTG raises to $90, Hero calls $45. Turn: ($252) 6:heart: (2 players) Hero checks, UTG bets $123, Hero ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Ingen koll på motståndaren. Vad göra på turn? Prima Network No-Limit Hold'em, $6.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com CO ($419.92) Button ($857.90) SB ($541.65) Hero ($585.00) UTG ($904.72) MP ($815.50) Preflop: Hero is BB with A, K. UTG calls $6, 3 folds, SB completes, Hero bets $36, UTG calls $24, SB folds. Flop: ($72) A, 9, 8 (2 players) Hero bets $45, UTG raises to $90, Hero calls $45. Turn: ($252) 6 (2 players) Hero checks, UTG bets $123, Hero ??? Känns som du iaf bör syna , dubbel på floppen e lite random och tror inte han gör det med 10,7. Kan A,J eller A,10 vara möjlig ? Hade hittat syn iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Jag vill nog syna turn och omvärdera river. Foldar nog de flesta rivrar om han skjuter igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Jag vill nog syna turn och omvärdera river. Foldar nog de flesta rivrar om han skjuter igen. Låter som en okej linje. Jag trodde dock att jag ledde här men samtidigt så fanns det ett gäng kort som kunde vara tråkiga att se på river så jag valde att c/r allin. Han vek efter en stunds betänketid. Valde att spela en session även på kvällen efter att ha kommit hem från fotbollsmatch. Slängde upp 4 st NL600 bord och spelade bra poker vilket gjorde att jag efter ett tag låg två inköp upp. Dock så lyckades jag stacka av 150BB med TP2K mot TPTK vilket kanske inte var så lyckat och till slut så hamnade jag breakeven för sessionen. Dagen slutar hur som helst + ungefär $750. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Snyggt jobbat denna månad, både tror och hoppas att du kommer att dubbla det nästa månad Ha det skönt i Grekland! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Snyggt jobbat denna månad, både tror och hoppas att du kommer att dubbla det nästa månad Ha det skönt i Grekland! Tack så mycket! Ja, vi får hoppas att jag kan prestera något extremt denna månad. Ses om en vecka typ. Ha de bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Ha det så skoj i Grekland nu så krossar vi i Barca sen! EDIT: Fan åker du idag? Var det inte den 6:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 JA va fan, ska du dra redan? Trodde juh du skulle hinna hit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Valde att testa 5/10 imorse då det kändes som att det var bättre värde där än var det var på typ 2/4 och 3/6. Började stabilt och jobbade sakta men säkert upp till~$1k + innan jag lyckades förlora allin preflop med AK mot QQ och efter en del tilt så låg jag lite back. Sedan så hittade jag flytet igen efter ett tag och spelade upp igen och sedan kom den skönaste handen av alla under sessionen. Prima Network No-Limit Hold'em, $10.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com SB ($487.67) BB ($1086.25) UTG ($940.00) MP ($852.00) Hero ($2222.00) Button ($970.00) Preflop: Hero is CO with J:heart:, J:spade:. 2 folds, Hero raises to $40, Button calls $40, SB calls $35, BB calls $30. Flop: ($160) 3:club:, 8:diamond:, J:diamond: (4 players) SB checks, BB checks, Hero bets $130, Button raises to $342, SB folds, BB folds, Hero raises to $2182 (All-In), Button calls $588 (All-In). Turn: ($3272) 4:spade: (2 players, 2 all-in) River: ($3272) A:heart: (2 players, 2 all-in) Final Pot: $3272 Results in white below: Hero has Jh Js (three of a kind, jacks). Button has 8c 8s (three of a kind, eights). Outcome: Hero wins $3272. På 680 händer plussade jag $2250 vilket känns riktigt nice, jag har en del saker att fixa såsom packning inför Greklandsresan och samtidigt vill jag spela så vi får se hur det blir, förmodligen hinner jag med några händer till, dock så vet jag inte ifall det blir 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Då har det blivit dags att packa ihop de sista grejerna inför Grekland och sedan bege sig iväg. Ikväll så ska jag på fest så jag kommer inte kunna spela någonting och det här blir med största sannolikhet sista inlägget innan jag åker. Jag har ingen aning hur mycket jag kommer vara online under resan men räkna inte med så mycket uppdateringar denna vecka;-) Jag spelade några händer på NL600 förut och backade lite mer än $500 så dagens resultat blir $1700+. Så här långt under Maj så har jag spelat 2900 händer och ligger +$3300. Ses om en vecka alla mina vänner... Ha det bra Ciao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Hare så bra i grekland nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Ligger på hotellet på Arlanda och ska väl snart försöka somna men är inte så jättetrött så jag kan lika gärna spendera några minuter på PF:-) Ska fråga er om en grej som bekymrar mig litegrann. För ett par veckor sedan så hade jag någon form av ljudkonversation på msn och när jag valde att pilla lite på volymreglaget så möttes jag av ett högt skrålande ljud som varade ett par sekunder och efter det så har jag inte fått något ljud i datorn vilket känns lite jobbigt:rolleyes: Jag har kollat upp ifall det är något fel på någon av enheterna men det står att alla fungerar korrekt och jag som inte är något direkt datorsnille vet inte riktigt vad det kan vara som är fel? Kan det helt enkelt vara så att det där ljudet på något sätt slog ut högtalarna i datorn så de är helt döda? Kan lika gärna kolla här ifall någon har bra koll för det känns kallt att behöva lämna in datorn för reparation då jag behöver den. Har någon varit med om något liknande eller vet vad som kan vara fel? Jag har en Dell Inspiron 9300 ifall det är av intresse:-P Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Va fan är det för stil. Skulle ju hinna besöka finspång innan du drog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Ligger på hotellet på Arlanda och ska väl snart försöka somna men är inte så jättetrött så jag kan lika gärna spendera några minuter på PF:-) Ska fråga er om en grej som bekymrar mig litegrann. För ett par veckor sedan så hade jag någon form av ljudkonversation på msn och när jag valde att pilla lite på volymreglaget så möttes jag av ett högt skrålande ljud som varade ett par sekunder och efter det så har jag inte fått något ljud i datorn vilket känns lite jobbigt:rolleyes: Jag har kollat upp ifall det är något fel på någon av enheterna men det står att alla fungerar korrekt och jag som inte är något direkt datorsnille vet inte riktigt vad det kan vara som är fel? Kan det helt enkelt vara så att det där ljudet på något sätt slog ut högtalarna i datorn så de är helt döda? Kan lika gärna kolla här ifall någon har bra koll för det känns kallt att behöva lämna in datorn för reparation då jag behöver den. Har någon varit med om något liknande eller vet vad som kan vara fel? Jag har en Dell Inspiron 9300 ifall det är av intresse:-P Tack på förhand! Innan du ger dig på att skicka in datorn kan du för det första testa med hörlurar ifall du får ljud genom dem. Får du inget ljud genom dem, (vilket jag inte tror) testa installera om ljudkortet. Fungerar det inte då kan du nog börja fundera över att ringa dell. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Ligger på hotellet på Arlanda och ska väl snart försöka somna men är inte så jättetrött så jag kan lika gärna spendera några minuter på PF:-) Ska fråga er om en grej som bekymrar mig litegrann. För ett par veckor sedan så hade jag någon form av ljudkonversation på msn och när jag valde att pilla lite på volymreglaget så möttes jag av ett högt skrålande ljud som varade ett par sekunder och efter det så har jag inte fått något ljud i datorn vilket känns lite jobbigt:rolleyes: Jag har kollat upp ifall det är något fel på någon av enheterna men det står att alla fungerar korrekt och jag som inte är något direkt datorsnille vet inte riktigt vad det kan vara som är fel? Kan det helt enkelt vara så att det där ljudet på något sätt slog ut högtalarna i datorn så de är helt döda? Kan lika gärna kolla här ifall någon har bra koll för det känns kallt att behöva lämna in datorn för reparation då jag behöver den. Har någon varit med om något liknande eller vet vad som kan vara fel? Jag har en Dell Inspiron 9300 ifall det är av intresse:-P Tack på förhand! Minns att jag fick samma sak på min förra laptop som var en dell, startade om och gjorde allt möjligt, det slutade att funka av yttre påverkan, kommer dock inte ihåg av vad, sen installerade jag om drivrutinerna (har såklart ingenting med dom att göra i realiteten, använde samma drivisar o.s.v.) och sjukt nog började skiten att funka igen. prova du med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts