Gå till innehåll

Buggrapporter på NYA forumet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 212
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gissar på att det är ett fegt sätt för forumet att göra slut med jacobmal. ;)

 

Nämen ärligt, vad föredrar man "lol" eller "lololololololololol"? Kan tänka mig att 10-bokstavsgränsen är för att få bort poster av den förra sorten, om det inte är en bug.

 

Bra att få bort nonsensinlägg som lol och liknande. Väldigt dåligt om man bara vill svara ja eller nej på en enkel fråga nån har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga om kalendern.

 

Är denna enbart för att läsa så funkar den.

 

Är den till för att vi kan lägga in egna påminnelser om turneringar ect så funkar det ej

 

"du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

 

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som jag tiltar över... De är väl ingen bugg egentligen utan mer en lite detalj.

 

När en tråd har mer än... <4 sidor så visas de så här (123... sistasidan)

 

Innan visades de så här (1.... 45,46, 47) *Om jag inte missminer mig*

 

Föredrog de gamla sättet.

 

 

Annars tycker jag klienten är väldigt snygg och ni ska ha feta creeds för uppdateringen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte komma in på sidan däe man kan få ett nytt lösen till sitt konto. JAg vill in på MITT konto igen.

 

Om man nu står ut med den nya layouten, det är irriterande som f-n hittils i alla fall. Hoppas det blir bättre när Ni trimmat in textstorlekar och fonts, färger och sådant.

 

Pokemonn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar detta längst ner

Det är väldigt bra när man kommit till slutet och vill ta sig tillbaka till gruppen.

 

POKERFORUM.nu > Övrigt > Om Poker.se och POKERFORUM.nu

Buggrapporter på NYA forumet!

 

Alltså lägg in den menyn som finns där uppe ifall det går, om inte så lägg gärna in en Top länk så man snabbt och smidigt kommer upp igen.

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra jobbat! Nu är iaf jag jättenöjd. Hoppas fler kan bli det också. :)

 

God jul eller nåt!

Det värmer, vi har slitit som f*n med det här och det kommer ta ett tag innan vi är helt inkörda med vB, det är trots allt rätt mycket som är nytt... :)

 

God helg! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra jobbat! Nu är iaf jag jättenöjd. Hoppas fler kan bli det också. :)

 

God jul eller nåt!

 

Men hur använder man dem då? Måste man kunna koderna utantill?

 

Edit: Smileysarna alltså, blev fel med citeringen.

 

Edit igen: Märkte för övrigt att det bara går att ha med 4 bilder per inlägg så ska man göra HHs så kan man bara visa sina egna kort och de två första på floppen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg design, men jag tycker det är svår överskådligt när man är inne i tråden och läser. Hade varit fint att ändra tillbaka till det gamla där det va lite mindre. Alltså jag menar inte det gamla systemet utan den nya schyssta designen men den gamla "lätt lästheten" Vet inte om någon fattar vad jag menar men det ser vi väl...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länkarna i mailen man får på dom trådar manlyckats bevaka fungarar inte.

Sidan kan ej visas!

 

QoS ifall du inte sett det redan så ligger felet i länk adressen.

 

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?threadid=5708&goto=newpost

 

så ser länken ut i mailet just nu

Borde vara ett www med i adressen då fungerar det bättre

 

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?threadid=5708&goto=newpost

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg design, men jag tycker det är svår överskådligt när man är inne i tråden och läser. Hade varit fint att ändra tillbaka till det gamla där det va lite mindre. Alltså jag menar inte det gamla systemet utan den nya schyssta designen men den gamla "lätt lästheten" Vet inte om någon fattar vad jag menar men det ser vi väl...

 

Håller med.

 

Jag upplever att den nya designen lägger för mycket fokus på avatar och nickname, samt en del annat. Man tappar fokus på det viktigaste dvs inlägget.

 

Ofta (inte alltid) bryr jag mig inte om vem som har skrivit vad, jag känner ingen på forumet ändå. Därför föredrar jag den gamla designen där avatar och nickname låg i kolumnen till vänster och själva inlägget till höger, vilket innebar mindre scrollande med musen och mindre (onödig) information som hjärnan måste sortera bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är massa vitt döutrymme längst ner, särskillt i sub-katagorier.

 

- har ni kikat på detta ännu?

 

 

- Sen undrar jag även om ni kan lägga till 15 posts/sida (som det var tidigare) som standard eller iaf ha det som en valmöjliget, då det i dagsläget bara finns 5,10,20,30,40.

 

- Sen tycker jag att informationen till höger känns onödig.

 

- Sen undrar jag hur jag blev senior member :S

Edit: Tror detta med senior member och member buggar lite, då det försvinner och tillkommer på vissa :S

 

Edit 2: Sen tycker jag ni borde återinför att man har 5min att editera sitt inlägg utan att det syns att man editerat det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryckte på "Lägg till rykte" (hjärtat) på QoS för att testa.

 

Vad som är dåligt är att när man väl tryckt där så finns det ingen återvändo, man måste välja ett av alternativen.

 

När jag valt ett av alternativen fick jag följande meddelande:

 

http://i11.tinypic.com/2lk41ew.jpg

 

Lite fel med bokstäverna å, ä och ö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryckte på "Lägg till rykte" (hjärtat) på QoS för att testa.

 

Vad som är dåligt är att när man väl tryckt där så finns det ingen återvändo, man måste välja ett av alternativen.

 

När jag valt ett av alternativen fick jag följande meddelande:

 

http://i11.tinypic.com/2lk41ew.jpg

 

Lite fel med bokstäverna å, ä och ö.

 

Tryck utanför rutan som kommer upp så återvänder du.

 

Fick samma meddelande när jag testade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...