Gå till innehåll

Buggrapporter på NYA forumet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 212
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

QoS du ska ha en eloge för riktigt bra arbete med forumet, jag var negativ i början, men börjar sakta men säkert inse fördelarna med porteringen till vBulletin. Jobba jobba... :cool:

Hela gänget tackar! :D

 

Nusseman och gdaily har slitet med trådflyttar som dårar idag. :)

 

Vi har tagit ner avatar storleken till 60*60 vi kommer att skala om alla avater till den storlek när vi fått en ny fin template. :)

 

Vi hoppas på att grafikpillarna får tid ikväll! :D

 

God Jul! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske redan nämnt, men fungerar knappt att logga in för mig om jag inte gör det direkt när jag kommer till sidan.

 

Det vill säga, om jag läser lite på forumet och ska skriva ett inlägg så kommer

 

"Du är inte inloggad eller också har du inte behörighet att se den här sidan. Det kan bero på en av flera orsaker:

 

Du är inte inloggad. Fyll i formuläret längst ner på sidan och försök igen.

Du har inte rätt behörighet för att se den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt admininstrativa funktioner eller något annat skyddat system?

Om du försöker att posta, kan det vara så att administratören har stängt av ditt konto, eller så väntar det på aktivering. "

 

och under det kommer två fält där man kan skriva användarnamn respektive lösenord, när jag skriver det så visas;

 

"Tack för att du loggade in Ultrafish.

 

Klicka här om din webbläsare inte automatiskt skickar dig vidare."

 

Och sedan blir jag automatisk vidare skickad till

 

"Du är inte inloggad eller också har ....." IGEN! Och även om jag är inloggad händer det ibland, och stöter på problemet när jag ska PM:a så kan inte PM:a mina svar i skankes quizrulle. Kräver ersättning för det om tävlingen avgörs innan problemet är fixat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska det funka, yay! :D

 

God fortsättning! :D

 

- QoS

 

 

Gött! Bara för att du lyckats fixa alla mina buggar och småändringar hittils tänkte jag fylla på med 4 nya, dock simpla :D.

 

Det ena är att till höger i postarens information: Reg.datum: (månad) <-- är på engelska, dock bara maj som blir fel, men rätt ska va rätt ;).

 

En annan fuktion som stör mig är att när man själv har postat i en tråd "lyser" den som om det vore en ny post, så var det ej tidigare, har blivit lurad av detta flertalet gånger redan.

 

Tidigare var det även inställt som standard att man blev meddelad på e-posten när man fått pm. Tror det är lätt att missa att man fått pm om man inte använder det i så stor utsträckning.

 

Tidigare fanns följande länknavigator: "POKERFORUM.nu > Övrigt > Om Poker.se och POKERFORUM.nu" även längst ner på sidan brevid besvara knappen, denna saknar jag oerhört.

 

God jul and keep up the good work!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...