Colderose Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Nu är det pastauppladdning som gäller! Avnjutes med gott italienskt vin och en sallad bestående av päron, romansallad och tomater toppat med vinäger och olivolja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Alltså att man inte får göra deals är ju bara för jävla sjukt. Just nu skiljer det fjuttiga 2,25 miljoner mellan första och andra. Inte ens jag har tillräckligt mycket galghumor för att finna ironin i "jag torskade en coinflip värd en större tvåa på Södermalm igår, men annars mår jag fint"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag vill också lira, någon som är sugen på att staka mig ? nej! du får helt enkelt gå den hårda vägen för att skaffa fram pengarna. Klä dig sexigt men varmt om du ska gå på gatan hela natten Haha, jag tänker inte göra några sådana dumheter:) Tyvärr så var jag sent ute med att köra sateliter i år, och 300$ är för mycket för min br att offra för det värde jag får:). Någon som vet när SM spelas nästa år, och vilken client?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Jag vill också lira, någon som är sugen på att staka mig ? nej! du får helt enkelt gå den hårda vägen för att skaffa fram pengarna. Klä dig sexigt men varmt om du ska gå på gatan hela natten Haha, jag tänker inte göra några sådana dumheter:) Tyvärr så var jag sent ute med att köra sateliter i år, och 300$ är för mycket för min br att offra för det värde jag får:). Någon som vet när SM spelas nästa år, och vilken client?! Lever vi ens nästa år liksom? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Alltså att man inte får göra deals är ju bara för jävla sjukt. Just nu skiljer det fjuttiga 2,25 miljoner mellan första och andra. Inte ens jag har tillräckligt mycket galghumor för att finna ironin i "jag torskade en coinflip värd en större tvåa på Södermalm igår, men annars mår jag fint"... Håller med! Dock verkar det ju som man kommer kunna spela utan allin-mode i slutet. Så bara hoppas på att man möter någon som är mer nervös än man själv och sedan spela efter bästa förmåga, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Kanske har stått tidigare i tråden men varför står det 131 priser betalda i klienten när det är 3000+ reggade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Darkhell Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Låt oss säga att en massa norrbaggar ryssar finnar mm kommer att regga sig till sm kommer dessa att bli kickade precis innan start el är det bara för dom att köra vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Kanske har stått tidigare i tråden men varför står det 131 priser betalda i klienten när det är 3000+ reggade? Den uppdaterar skevt så dom kommer uppdatera manuellt efter start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Anmäld Missa dock första kvarten, se upp för Poker-hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prot Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 6 liter cola och 8 fryspizzor. Nu jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bogus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 köpte just hem två fryspizzor, menar du att det inte räcker? Jag har ingen läsk, dock lite saft. MEN jag har två packet klegg-fyllda kex från singoalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Första timmen tänker jag bara spela AA och KK sen andra timmen är jag redan utslagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Torgny, ska du lira poker sm ikväll lr ?? För de måste la va okej att ni i förbundet får va me o lria också eller ? Japp, vi är flera från styrelsen som spelar. Vi har ju inget med själva arrangemanget eller något tekniskt att göra så det är helt okej att vi är med. Vi har endast sanktionerat SM. Lycka till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 jag ska också lira. men vad fan är det för prisstruktur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prot Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Öh 400 platser betalda nu men kolla in gapet mellan 1an och 2an! man skulle ju bli mer tiltad av en andraplats än att bubbla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shombol Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 shiit, vilket gap mellan 1an och 2an. Dåligt att man inte får göra deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Surt att man har fått 39,5graders feber idag. Blir ligga med laptopen i sängen, kommer dock nog somna inom första timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bohboh Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 går det att föra över pengar mellan ett konto och ett annat (buddy transer) på nordicbet?...hjälpmig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
naroh Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Öh 400 platser betalda nu men kolla in gapet mellan 1an och 2an! man skulle ju bli mer tiltad av en andraplats än att bubbla! Beror väl iof hur mycket chips man har när HU börjar, men över $500k skillnad är sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Nu ändrade dom det. Fast gapet är som sagt brutalt. Fast dom lär väl sänka 1:a pris till de garanterade 650k och sen dela ut det lite mer rättvist antar jag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Men tilta mig mera, snälla måste ju ändra de där med 5 mille till 1an, asså personen som blir utdragen av en 2 outare på river värd 4 mille kommer få ett helvette Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinky Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 helt sjukt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Helt störd prisstruktur. Kommer bli mer galen om man kommer 2 än om man kommer 402 och bubblar. Det där är inte rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Löjligt om största delen av övervärdet ska gå till första platsen, hoppas dom ändrar det.. Ist för att kunna skryta om hur mkt de gav till vinnaren sen...pinsamt isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts