Gå till innehåll

Föreslå förbättringar i klienten!


raqqa

Recommended Posts

Nu hör man bara ljudeffekterna när fönstret är aktivt. Man borde kunna välja att höra ljudeffekterna även när fönstret är inaktivt... så man t.ex. kan höra när en hand spelats klart och det blivit en ny giv, när man håller på med annat.

 

Hmm och om man har flera bord öppet samtidigt då men arbetare i tex Word?

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man ska kunna sätta sig vid ett tomt bord och välja "sitting out" direkt. Nu kanske det är ordnat men förut när jag satte mig vid ett tomt bord och någon kom in så blindade jag direkt utan att ha något val.

 

Kan vara dumt om man väntar på att någon ska komma till bordet men lämnar datorn ett tag t ex.

 

Kanske kan du använda dig av förvalet "Sit out next hand"?

 

:-)

 

Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite bättre stöd för PT, PO eller dylikt vore uppskattat(logga HH's på hdd?), sedan även funktioner(mini-view?) för att underlätta multi-table.

Nya utseendet är dock väldigt stilrent, vore iofs skönt att bli av med BBJ-rutan men den gör inte så mkt.

Kort/mark-linjen är bara störande, men highlight på Inturn och Outofturn vore rätt uppskattat.

Keep up the good work!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite bättre stöd för PT, PO eller dylikt vore uppskattat(logga HH's på hdd?), sedan även funktioner(mini-view?) för att underlätta multi-table.

Nya utseendet är dock väldigt stilrent, vore iofs skönt att bli av med BBJ-rutan men den gör inte så mkt.

Kort/mark-linjen är bara störande, men highlight på Inturn och Outofturn vore rätt uppskattat.

Keep up the good work!

 

Maila PT och PO (ju fler desto bättre) så ordnar de stöd för detta. HH på HD kanske kommer i framtiden. De håller på att se över hur det ska lagras för att minimera väntetider för användaren och jobb för servern.

 

BBJ-rutna blir du inte av med om du inte spelar på h2h bord som inte är BBJ-eligible.

 

Miniview tar nog rätt bra tag tyvärr.

 

Highlight på Inturn labbar vi ju med. Nästa version kommer inom kort. Sedan gör vi uppdateringar vartefter som vi får in feedback på det.

 

/stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite bättre stöd för PT, PO eller dylikt vore uppskattat(logga HH's på hdd?), sedan även funktioner(mini-view?) för att underlätta multi-table.

Nya utseendet är dock väldigt stilrent, vore iofs skönt att bli av med BBJ-rutan men den gör inte så mkt.

Kort/mark-linjen är bara störande, men highlight på Inturn och Outofturn vore rätt uppskattat.

Keep up the good work!

 

Maila PT och PO (ju fler desto bättre) så ordnar de stöd för detta. HH på HD kanske kommer i framtiden. De håller på att se över hur det ska lagras för att minimera väntetider för användaren och jobb för servern.

 

BBJ-rutna blir du inte av med om du inte spelar på h2h bord som inte är BBJ-eligible.

 

Miniview tar nog rätt bra tag tyvärr.

 

Highlight på Inturn labbar vi ju med. Nästa version kommer inom kort. Sedan gör vi uppdateringar vartefter som vi får in feedback på det.

 

/stefan

 

Gillar INTE PT och PO - är verktyg för de bra spelarna, som gärna får hålla sig borta från mina fiskstim!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hör man bara ljudeffekterna när fönstret är aktivt. Man borde kunna välja att höra ljudeffekterna även när fönstret är inaktivt... så man t.ex. kan höra när en hand spelats klart och det blivit en ny giv, när man håller på med annat.

 

Hmm och om man har flera bord öppet samtidigt då men arbetare i tex Word?

 

/s

Well, alla andra siter jag spelat på så hör man ljudeffekterna även när inte fönstret är aktivt. Tycker det är rätt bra, vill jag ha ljudeffekter så vill jag oftast ha dem hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hör man bara ljudeffekterna när fönstret är aktivt. Man borde kunna välja att höra ljudeffekterna även när fönstret är inaktivt... så man t.ex. kan höra när en hand spelats klart och det blivit en ny giv, när man håller på med annat.

 

Hmm och om man har flera bord öppet samtidigt då men arbetare i tex Word?

 

/s

Well, alla andra siter jag spelat på så hör man ljudeffekterna även när inte fönstret är aktivt. Tycker det är rätt bra, vill jag ha ljudeffekter så vill jag oftast ha dem hela tiden.

 

Vilket bord vill du höra om du har 2 eller fler bord "bakom" annat program?

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vilket bord vill du höra om du har 2 eller fler bord "bakom" annat program?

 

/s

Tja.. alla? Visst, blir rätt mycket ljudeffekter när man multitablar, men isåfall kan man ju ha en option "only play sound effects when table active", eller så stänger man av ljudet helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vilket bord vill du höra om du har 2 eller fler bord "bakom" annat program?

 

/s

Tja.. alla? Visst, blir rätt mycket ljudeffekter när man multitablar, men isåfall kan man ju ha en option "only play sound effects when table active", eller så stänger man av ljudet helt.

 

Det verkar inte riktigt bra tycker jag. Kan du ge mig namnet på den eller de siter du hänvisar till så kan jag kolla hur de löst dettta?

 

mvh stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det verkar inte riktigt bra tycker jag. Kan du ge mig namnet på den eller de siter du hänvisar till så kan jag kolla hur de löst dettta?

 

mvh stefan

 

Ladbrokes är iaf en, och jag måste hålla med att det bästa är att höra alla bord även om man håller på med annat.

Hellre höra när en hand är över (så man kan hoppa till det bordet direkt)än att bordet bara hoppar upp rätt vad det är då man pillar med annat, eller en irriterande varningssignal som gör att hjärtat slår 1-2 gånger extra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar inte riktigt bra tycker jag. Kan du ge mig namnet på den eller de siter du hänvisar till så kan jag kolla hur de löst dettta?

 

mvh stefan

Alla(?) prima siterna kör väl så. I alla fall på de jag har spelat (Expekt, The Gaming Club och Royal Vegas).

 

Som det är nu funkar det på följande sätt på 24h.

1) Spelljud (kortutdelning, markerskyffling...). Hörs endast på aktiva bord

2) Uppmärksamhetsljud.

a) Default - När det är din tur och det gått x sekunder utan att du tagit ett beslut

b) Immediate sound - Så fort det är din tur spelas signalen upp oavsett om fönstret är aktivt eller ej.

 

Mina önskemål är (förmodligen en upprepning av tidigare poster):

1) Volymreglage, inte bara ljud av/på

2) Spelljud - Valmöjlighet att välja ljud på enbart aktivt bord eller på samtliga bord oavsett fönsterfokus (á la Prima style)

3) Uppmärksamhetsljud - Omedelbar signal på icke fokuserade bord när det är din tur. På aktivt bord, signal som nu, dvs första signalen efter x sekunder.

 

Övrigt:

*Möjlighet att anända hjulknappen på musen för att rulla i listor

[edit]

*Chat disabled vid ett bord när någon är all in

*Time stamps i chatten

*OM man i chatten har skrollat upp en bit och någon skriver något nytt så visas automatiskt denna text. Detta är oerhört irriterande då texten man håller på att läsa lite längre upp försvinner. Jag vill alltså att klienten känner av i vilket läge skrollisten är. Är den längst ner. Fine - fokusera på senaste raden. Om inte - behåll fokus på texten som visas. Förstår du hur jag menar?

[/edit]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för upprepning så postar jag ändå

vad jag tycker borde finnas på 24hpoker.

 

Till att börja med vill jag bara säga att den nya

grafiken var mkt bra, kör på den!

 

Rakeback

Har ej hittat någonstans där det finns möjlighet

att få ett rakeback deal på 24hpoker.

Finns dock rakeback deals på andra siter vilket

gör att det är hos dom man kommer spela sin poker.

Detta är något ni bör se över, med en rakeback deal på 20-25%.

 

Om inte annat så borde man kunna köpa pengar,

för sina VIP poäng.

1000 vips = 25 euro, till exempel.

 

Refer a friend

Om ni redan har detta så har jag missat det annars

är det något ni borde fixa.

På de flesta siter får man 50$ för att reffa en spelare.

 

Disable chat

Detta är något ni har missat totalt och bör åtgärdas snarast. :)

 

Multitours

Fixa gärna ännu fler multitours med prispotter av den större varianten.

 

Reloads

Reload bonus minst varje månad skulle uppskattas.

 

Högre NL bord

Känner ett flertal toppspelare inom Sverige som inte spelar på 24h

för att det inte finns tillräckligt höga NL bord. :)

Anledning till detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hör man bara ljudeffekterna när fönstret är aktivt. Man borde kunna välja att höra ljudeffekterna även när fönstret är inaktivt... så man t.ex. kan höra när en hand spelats klart och det blivit en ny giv, när man håller på med annat.

 

Hmm och om man har flera bord öppet samtidigt då men arbetare i tex Word?

 

/s

Well, alla andra siter jag spelat på så hör man ljudeffekterna även när inte fönstret är aktivt. Tycker det är rätt bra, vill jag ha ljudeffekter så vill jag oftast ha dem hela tiden.

 

Jag tycker det är bra att man slipper ljuden när inte fönstret är aktivt.

Så slipper man kakafonin av ljud som andra siter kan ha när

man spelar flera bord.

 

Man kan ju ända ställa in så att bordet poppar upp när det blir en ny hand eller ens tur att göra något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har föreslagit det förrut, och du har lovat...

 

Någon knapp som automatiskt fyller upp till maxupptaget på NL-bord (eller som inte fibblar fram felmeddelandet bara för att man råkar vinan blindarna bnär man ska fyllapå...

 

Om jag vill ta upp 200$ och fylla på, så vill jag nog ta upp 185$ också...

 

Jag vill ALLTID minst ha ett maxupptag framför mig - funktionen finns på Stars, borde finans på 24h också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite angående kön;

 

första är att när det är en plats som är reserverad för en person på bordet så kan man inte längre ställa sig i kö till det bordet förrän den personen tagit sin plats, för klienten räknar att det bara är 5 vid bordet (6mannabord). Tycker att man borde kunna ställa sig i kö ändå.

 

Sedan tycker jag tiden man kan ha en plats reserverad vid ett bord är lite väl lång är ju ganska frustrerande att se reserverade platser en längre tid när man själv står i kö och väntar, minska ner den tiden tar ju inte så lång tid att bestämma sig ifall man vill spela vid bordet eller ej.

 

Sen skulle jag gärna vilja ha möjlighet att kunna stänga av chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...