eurythmech Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahaha! bögar! Nämen... oj.. ok... jag som en längre trott att din humor varit ytterst sofistikerad. Att du stod över bondsk, plump homo-humor... Eller också är du lite ironisk här och söker efter en klapp på huvudet eller ett LoL från Rilleg... svårt att säga vilket. Vem vill inte ha Rilles uppskattning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. Advokat kontaktad...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. Och i ett PM propsade du på mitt telnr och en rendevouz i Stockholmsnatten... märkligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 10 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahaha! bögar! Nämen... oj.. ok... jag som en längre trott att din humor varit ytterst sofistikerad. Att du stod över bondsk, plump homo-humor... Eller också är du lite ironisk här och söker efter en klapp på huvudet eller ett LoL från Rilleg... svårt att säga vilket. Vem vill inte ha Rilles uppskattning? Touché! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Pimpout 1. rilleg 0. che -3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. Advokat kontaktad...? nja, jurist marcel kunde väl åtminstone frågat innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. Advokat kontaktad...? nja, jurist marcel kunde väl åtminstone frågat innan NU börjar det ju bli lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Jacobmal och Nebbis blev innan jag lade ut tråden tillfrågade om det var Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahahahaha. helt klart top5 post på PF genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Hansen Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. hahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Man ska akta sig för att driva med normalbegåvade...ironin kan gå dom förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 marcel kunde väl åtminstone frågat innan Ja, det låter som mycket dålig stil att inte göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 smaklöst, inte alls min humor.. Mer tråkig än smaklös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Det här är top 5 i bästa trådar under forumets historia, ser fram emot en fortsättning! skulle vara kul om du kunde nämna några andra från din top 5 poster, om du pallar gräva fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Efig Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 HUMOR!!!! Sjukt kul läsning. Jag tror Marcel é en sån där pokerbot man läst om, så bra var det. Skriv om Rille,che & Jacobmal nästa gång så sliper de känna sig utanför och lipa. Ironi på hög nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahaha! bögar! Jag tyckte det här var det överlägset roligaste i hela tråden. Klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahaha! bögar! Jag tyckte det här var det överlägset roligaste i hela tråden. Klockrent. Då är vi två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahaha! bögar! Jag tyckte det här var det överlägset roligaste i hela tråden, för det beskriver på ett klockrent sätt två människor som vågar gå ut med sin homosexuella kärlek, något som jag själv kämpar med. Är kär i en kille, han hänger också här på pf.nu, han är balt och hans nick börjar på P och slutar med arre, men jag har en känsla av att han bara utnyttjar mig för mina pengar och hatar mig egentligen. Vad ska jag göra? A special FYP just for you, dear. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 hahahaha! bögar! Jag tyckte det här var det överlägset roligaste i hela tråden. Klockrent. Rätta mig om jag fattat fel, men var det inte ett sarkastiskt sätt att visa att man är för politiskt korrekt för bögskämt? Isåfall var det sjukt trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 För övrigt är det rätt löjligt hur folk ska komma dragandes med jantelag och whatnot för att såga den lilla berättelsen. Ok, den var rätt enkel i sin humor, men fan vad jag har sett värre. Sitter ni och klagar på 90% av alla sitcoms också? (det gör iofs jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Detta var ju roligt eftersom han pekade på saker som all på pf känner igen. Tex iremats försök att vara cool men som "inte riktigt" lyckas, jacobmals hårdhet och fåordighet, gdailys kärlek till sportbloopers (?) etc. Dessa karaktärsdrag kanske inte stämmer i verkligheten (antagligen inte) men det är så den genomsnittlige pf-tomten "känner" huvudpersonerna och därför blir det roligt. Tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 hahahaha! bögar! Nämen... oj.. ok... jag som en längre trott att din humor varit ytterst sofistikerad. Att du stod över bondsk, plump homo-humor... Eller också är du lite ironisk här och söker efter en klapp på huvudet eller ett LoL från Rilleg... svårt att säga vilket. Vem vill inte ha Rilles uppskattning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Pimpout 1. rilleg 0. che -3000 dont go there.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts