Gå till innehåll

Jacobmal och Nebbis - a poker love story


Marcel

Recommended Posts

bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr :)

 

 

Men ge mig då ett exempel på rolig humor... om du kan posta något som är roligare än denna tråd kommer jag att garva ihjäl mig!

 

Det är bara roligt om nån med minst 100K i bankrulle skriver

 

 

 

 

 

 

 

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det allra roligaste är ju att de flesta läsarna inte fattar att det är grova kängor till alla inblandade/nämnda i novellen. Kan man ta det med en klackspark så är det ju bra.

 

Det absolut roligaste är att Jennez inte fattar att det är de grova kängorna som vi tycker är roligast!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker inte tycka till om nivån, men däremot kunde jag inte låta bli att garva åt detta, inte för att Hjort skulle vara någon slags uttalad homofob eller att det ens reflekterar hans åsikter, men av någon anledning så kändes det bara för kul

 

- Hej, hej! ropar massan glatt tillbaka (med undantag för en surmulen Hjort som sitter i ett hörn och muttrar något knappt hörbart om bögar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr :)

 

 

Det rlogiste är ju at du inte inser huyr jävla kul detta är. HEHHEHEHEHEH spela nu gubbar. SYN. Och Che, ta dig sammman du har nog aldrig varit på källlrarbaren i södra mellanöstarasydra SVerige. OSV. förlåt mi9g för mi na synder ifall jag betett mig som et svin. jag är bara glad och tiltad på flickan named X. ta er samman gubbar. syna mindre. Ni är roiliga och pinsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr :)

 

 

Det rlogiste är ju at du inte inser huyr jävla kul detta är. HEHHEHEHEHEH spela nu gubbar. SYN. Och Che, ta dig sammman du har nog aldrig varit på källlrarbaren i södra mellanöstarasydra SVerige. OSV. förlåt mi9g för mi na synder ifall jag betett mig som et svin. jag är bara glad och tiltad på flickan named X. ta er samman gubbar. syna mindre. Ni är roiliga och pinsamma.

 

Sammanfattar mkt. rille o che. ni är sorgligt torra. men ni försöker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...