scouserandy Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Men ge mig då ett exempel på rolig humor... om du kan posta något som är roligare än denna tråd kommer jag att garva ihjäl mig! Det är bara roligt om nån med minst 100K i bankrulle skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 äckligt att så många människor har sk bra humor och finner detta roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icehole Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 äckligt att så många människor har sk bra humor och finner detta roligt. du e fan inte klok. Bland det roligaste jag läst på det här forumet. Allt ligger ju i sättet det är skrivet på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Jag måste också gå med i hyllningskören. Fan vad roligt, önskar att jag hade förmågan att roa och uppröra på det sättet Hoppas de inblandade också ser det roliga och inte blir ledsna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 kul att det finns folk som även tycker om att tilta folk utanför borden med kommentarer eloge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Att påstå att inte detta var roligt är ju bara sjukt Så klockren tolkning av framförallt Jacobmal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Det allra roligaste är ju att de flesta läsarna inte fattar att det är grova kängor till alla inblandade/nämnda i novellen. Kan man ta det med en klackspark så är det ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Nej, tacka vet jag dina lol, lyl, lol, lol, etc. lollolol, o lol i all leda. Osv. Det är humor det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Iremats var bäst. "besök gärna min hemsida ." nej.......tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 men lol då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zandt Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Det allra roligaste är ju att de flesta läsarna inte fattar att det är grova kängor till alla inblandade/nämnda i novellen. Kan man ta det med en klackspark så är det ju bra. Det absolut roligaste är att Jennez inte fattar att det är de grova kängorna som vi tycker är roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Fler är jag som tycker att Marcel borde få titeln "avancerad pokerskribent"? Måste ha en omröstning om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Capstan Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 sjukt roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 äckligt att så många människor har sk bra humor och finner detta roligt. Vad får dig att tro att det är mannskor som skriver i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcel Postad 9 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2006 Jag undrar dock varför inte jag var bjuden på festen... Brandborn var givetvis oroad för att din ”imposanta lekamen” skulle attrahera Marie... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Fler är jag som tycker att Marcel borde få titeln "avancerad pokerskribent"? Måste ha en omröstning om det. Jag har faktiskt föreslagit det, under hans "gamla" nick. Det här är top 5 i bästa trådar under forumets historia, ser fram emot en fortsättning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurra_gbg Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Fantastiskt roligt Är inte förvånad att ett par inte tyckte att det var kul. Deras interna "crazy-roliga" jargong är ju så tråkig att man önskar att det gick att filtrera bort skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Sååå himla roligt var det väl ändå inte. Går att få det så mycket bättre. Men ändå bland det bästa jag läst på detta forum. Keep it upp marcel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Tänker inte tycka till om nivån, men däremot kunde jag inte låta bli att garva åt detta, inte för att Hjort skulle vara någon slags uttalad homofob eller att det ens reflekterar hans åsikter, men av någon anledning så kändes det bara för kul - Hej, hej! ropar massan glatt tillbaka (med undantag för en surmulen Hjort som sitter i ett hörn och muttrar något knappt hörbart om bögar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Helt suveränt. Pricksäkert! äckligt att så många människor har sk bra humor och finner detta roligt. ...och det där är nästan lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Kul text. Och lilla jag och min moppe fick vara med på ett hörn också. Woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Det rlogiste är ju at du inte inser huyr jävla kul detta är. HEHHEHEHEHEH spela nu gubbar. SYN. Och Che, ta dig sammman du har nog aldrig varit på källlrarbaren i södra mellanöstarasydra SVerige. OSV. förlåt mi9g för mi na synder ifall jag betett mig som et svin. jag är bara glad och tiltad på flickan named X. ta er samman gubbar. syna mindre. Ni är roiliga och pinsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vorre Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Underbart helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 bra skrivet men inte speciellt roligt... Humor på en nörd-socialt missanpassad nivå.... och kan till o med ta i hårdare men då blir man mer hatad än nebbis var förr Det rlogiste är ju at du inte inser huyr jävla kul detta är. HEHHEHEHEHEH spela nu gubbar. SYN. Och Che, ta dig sammman du har nog aldrig varit på källlrarbaren i södra mellanöstarasydra SVerige. OSV. förlåt mi9g för mi na synder ifall jag betett mig som et svin. jag är bara glad och tiltad på flickan named X. ta er samman gubbar. syna mindre. Ni är roiliga och pinsamma. Sammanfattar mkt. rille o che. ni är sorgligt torra. men ni försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts