Bestpoker Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Motorstorm, Virtua Tennis 3 och Resistance Dessa ligger nu uppe. Shop away! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 tycker ni borde skaffa biobiljetter, presentkort på olika affärer m.m. till VIP-shoppen. Är ju en bra grej för oss som inte lirar highstakes. Ett tips från mig Bra idéer, ska kolla på detta. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Har Bestpoker kontor i Göteborg? Såg en Bestpoker-bil vid Kungstorget igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 skulle inte servern vara uppe vid 16.00 idag? men det är den ej!? Edit* den va visst uppE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Kan ni lägga upp en extra handkontroll till PS3an i shoppen? (för jag antar att konsolen levereras med bara en) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kj_ Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Är BestPoker nere eller? Kan inte starta upp programmet, får meddelandet: "Patch failed, network error (12029): A connection with the server could not be established" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Är BestPoker nere eller? Kan inte starta upp programmet, får meddelandet: Märkligt, allt funkar bra vad vi kan se. Har du pratat med live-support? Prova annars att ominstallera klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kj_ Postad 14 Juni , 2007 Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Märkligt, allt funkar bra vad vi kan se. Har du pratat med live-support? Prova annars att ominstallera klienten. har snackat med supporten och ominstallerat klienten, funka inget vidare. Testade precis att spela i browsern, det suger hästballe tyvärr...ingen spelkänsla alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Share Postad 21 Juni , 2007 Har spelat lite på ongame innan men slutade i förra veckan för jag tröttnade på det eviga laggandet (kostar för mycket när man missar sin tur hela tiden) när man multitablar samt bristen på suppert på sajten jag spelade. Vill dock spela på ongame och tycker bestpoker verkar vara ett bra alternativ, frågan är dock om ni har nån lösning på laggningsproblemet eller om det är det gäller alla sajter på ongame nätverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Hej! Vi har nu lanserat en 3d klient för alla som föredrar att spela med avatarer. Den gamla klassiska klienten finns självfallet kvar. Enjoy! mvh, BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackrabbit Slim Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Under VIP Club sidorna pratas det om Gold/Platinum Reload Bonuses during promotional periods. Hur ofta sker såna här perioder? Skulle gärna byta till Bestpoker då man iaf kan låtsas spela skattefritt där, men 11% rakeback som Platinum känns ju mer än trist när man på Tower och Red Kings kan plocka ut rullande bonusar motsvarande 60-70% rakeback (som turneringsspelare). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kyyr Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Är det omöjligt att få in sina HHs till pokertracker från bestpoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Är det omöjligt att få in sina HHs till pokertracker från bestpoker? Nej, det är i högsta grad möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kyyr Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Nej, det är i högsta grad möjligt. Vad bra! Hur går man tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Hejsan, tänkte börja spela hos bestpoker. Undrar bara, hur lätt är det att få ihop PP(Nl100 spelare)? Är det dealt eller contribute som gäller? Hur många PPs drar man in i månaden på NL100, 4 bord, 20 timmar i veckan? Svar skulle uppskattas jättemycket /Red Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Bestpoker borde verkligen fixa rullande bonusar. Gillar eran klient bäst av de jag testat på OnGame, men flera sidor inom nätverket har rb och en ny sida har jättebra rullande bonusar. Ni har bara en bra men dyr vipshop. Vill ni ha mer grinders måste ni ju locka med nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 uhm, vad har hänt med Game#? Blir helt fel när man importerar hhs till PT pga nytt upplägg på Game#.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 uhm, vad har hänt med Game#? Blir helt fel när man importerar hhs till PT pga nytt upplägg på Game#.. Fick tipset att ladda hem fix från pokertrackers forum. Sen funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Idag fick jag ett reload-erbjudande från bestpoker, som gäller för att jag är Gold-medlem... men det är väldigt konstigt att jag fortfarande är VIP-gold eftersom jag inte lirat på sajten på 4 månader... försvinner aldrig VIP-nivån? Och gäller insättningsbonusen verkligen mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Erbjuder bestpoker rakeback? Direkt eller indirekt så att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 Finns det någon bonuskod eller liknande att använda om man ska göra sin första insättning sedan ni gick över till ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts