Juggler Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Jag tycker det är konstig prissättning ni har i shopen. En wii-kontroll kostar bara 3 ggr så mycket som en musmatta med Bestpoker-tryck? Dessutom är det höga belopp man ska komma upp i för att hitta något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Jag tycker det är konstig prissättning ni har i shopen. En wii-kontroll kostar bara 3 ggr så mycket som en musmatta med Bestpoker-tryck? Dessutom är det höga belopp man ska komma upp i för att hitta något vettigt. Good point! Får kolla över detta. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibsa Postad 22 Maj , 2007 Rapport Share Postad 22 Maj , 2007 Satte in pengar på bestpoker med koden pf1000 men fick bara 600 dollarsbonusen? Jag satte in 250$ och skulle få 500% upp till 1k$.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
modoiten Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Hej jag ska snart beställa ett ps3 i vipshopen och undrar hur det funkar med garanti på saker i shopen om de skulle gå sönder. Ska ni inte skaffa fler ps3 spel i shopen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Satte in pengar på bestpoker med koden pf1000 men fick bara 600 dollarsbonusen? Jag satte in 250$ och skulle få 500% upp till 1k$.... PMa mig ditt nickname så kollar jag på det så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Hej jag ska snart beställa ett ps3 i vipshopen och undrar hur det funkar med garanti på saker i shopen om de skulle gå sönder. Ska ni inte skaffa fler ps3 spel i shopen ? Vi har kvitton och därmed garantier, så skulle nåt gå sönder så är det bara att kontakta oss. Vilka ps3 spel vill du få upp, nämn ett par så lägger vi upp dessa redan idag! mvh, BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Vi har kvitton och därmed garantier, så skulle nåt gå sönder så är det bara att kontakta oss. Vilka ps3 spel vill du få upp, nämn ett par så lägger vi upp dessa redan idag! mvh, BestPoker Jag skulle inte klaga på ett par 360 spel extra heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Jag skulle inte klaga på ett par 360 spel extra heller Säg vilka ni vill att vi ska lägga upp så fixar vi det som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
modoiten Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Motorstorm, Virtua Tennis 3 och Resistance Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Kom på en grej som jag definitivt tycker ni bör ta upp angående vip-shoppen. Varför inte slänga in lite dvdboxar elle liknande? Visst är tv-spel underbart att tilta ned med, men filmer är nästan bättre. Jag vet dessutom hur många pokerlirare som helst som iglar framför alla dessa serier som går. Kan man inte slänga in en kategori med dvdboxar från dagens populära serier såsom lost, prison break etc etc? Sedan kanske man kan fylla ut med lite dvdboxar från filmer dessutom? Bond, Alien, Starwars, LOTR och Gudfader boxarna är ju ett par bra exempel på vad alla filmälskare bör ha i sin hylla. Bara in idé från mig mitt i natten. MVH, Odlaris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Jag håller på med pf100 bonusen och undrar om man får den automatiskt när man klarat den, eller måste man maila supporten? I bonustråden står det att man ska ha 1000p för att få hela bonusen, betyder det att jag får ut den del av bonusen jag skrapat ihop även om jag inte når upp till 1000p? Det enda jag saknar på Bestpoker är 6 seats SnG som tex Betway har. Ni har 5 seats, men med 6 platser får både 1:an och 2:an bra med pengar. Annars är jag mycket nöjd med Best Poker ,på 0.25-0.5 och 0.5-1.0 är motståndet fruktansvärt dåligt och det finns alltid många spelare inloggade dygnet runt, kan inte bli bättre, har redan tredubblat min insättning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Motorstorm, Virtua Tennis 3 och Resistance Har sagt åt vår sekreterare att ta tag i detta nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Kom på en grej som jag definitivt tycker ni bör ta upp angående vip-shoppen. Varför inte slänga in lite dvdboxar elle liknande? Visst är tv-spel underbart att tilta ned med, men filmer är nästan bättre. Jag vet dessutom hur många pokerlirare som helst som iglar framför alla dessa serier som går. Kan man inte slänga in en kategori med dvdboxar från dagens populära serier såsom lost, prison break etc etc? Sedan kanske man kan fylla ut med lite dvdboxar från filmer dessutom? Bond, Alien, Starwars, LOTR och Gudfader boxarna är ju ett par bra exempel på vad alla filmälskare bör ha i sin hylla. Bara in idé från mig mitt i natten. MVH, Odlaris Mkt bra idé uppskattas! Ska se till att det kommer upp ett par boxar inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Jag håller på med pf100 bonusen och undrar om man får den automatiskt när man klarat den, eller måste man maila supporten?I bonustråden står det att man ska ha 1000p för att få hela bonusen, betyder det att jag får ut den del av bonusen jag skrapat ihop även om jag inte når upp till 1000p? Det enda jag saknar på Bestpoker är 6 seats SnG som tex Betway har. Ni har 5 seats, men med 6 platser får både 1:an och 2:an bra med pengar. Annars är jag mycket nöjd med Best Poker ,på 0.25-0.5 och 0.5-1.0 är motståndet fruktansvärt dåligt och det finns alltid många spelare inloggade dygnet runt, kan inte bli bättre, har redan tredubblat min insättning Det hela beror på hur mkt du satt in. Om du satt in tex. $50 så får du $50 efter 500pp och då måste du uppfylla 500pp för att få nån bonus överhuvudtaget. Om du satt in $100 så får du $100 efter 1000pp. Bonusen betalas ut så fort den hela är klar. Håller med om att det vore najs med fler shorthanded sit and goes, detta är dock upp till ongame men ska framföra detta. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Tack för svaret, bonusen är clearad och det tog 1 sek så var pengarna på kontot. En liten fråga, kommer man inom en snar framtid att kunna använda moneybookers för att sätta in pengar? Jag har lite kosing på moneybookerskontot som ligger och skräpar nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Tack för svaret, bonusen är clearad och det tog 1 sek så var pengarna på kontot. En liten fråga, kommer man inom en snar framtid att kunna använda moneybookers för att sätta in pengar? Jag har lite kosing på moneybookerskontot som ligger och skräpar nämligen Vi tittar på moneybookers samt ett par fler betallösningar, så det är på gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Kan man sätta in pengar med Maestro bankkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Kan man sätta in pengar med Maestro bankkort? Hej, Nej det går tyvärr inte. mvh, BestPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 hva med resizeable tables? kommer ongame til å få dette snart?. er håpløst å spille flere bord med dagens store bord. dersom ongame får dette kommer jeg garantert til å spille mer på nettverket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 hva med resizeable tables? kommer ongame til å få dette snart?. er håpløst å spille flere bord med dagens store bord. dersom ongame får dette kommer jeg garantert til å spille mer på nettverket Maila mig på agent@bestpoker.com så hjälper vi dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Maila mig på agent@bestpoker.com så hjälper vi dig. hmm?? jeg har ikke noen problemer lurte bare på om ongame (bestpoker) vil få resizeable table snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Motorstorm, Virtua Tennis 3 och Resistance Dom kommer upp nu senare idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 er det ikke mulig å gi et svar på spørsmålet mitt? vet dere om bestpoker (ongame) vil få resizeable tables slik som pokerstars, party poker etc innen nærmeste fremtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kj_ Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 tycker ni borde skaffa biobiljetter, presentkort på olika affärer m.m. till VIP-shoppen. Är ju en bra grej för oss som inte lirar highstakes. Ett tips från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Skaffa lite fler reloadbonusar!!!!!. Vip shopen är inte tillräcklig för att konkurerra med andra sajter, den motsvarar i princip 5% rakeback ju (om man jämför hur mycket man betalar till sajten jämfört med original priserna på produkterna). Med fler reload bonusar skulle ni kunna locka till er fler spelare som byter p.g.a att de inte får någon bonus. Det är ju en absurd tanke att lira hos er när man kan få 50% rakeback på andra ongames siter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts