Brumpa Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 hur många ska följa uppskjutningen inatt då?? om den blir av vill säga.. Citera
Bluwajt Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ska defenitivt kolla! GL HF Fuglesang Kan inte nån mod hitta rubrikpillet? Citera
Nusseman Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Kan inte nån mod hitta rubrikpillet? Jo då Citera
Brumpa Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Vilken kanal? vet itne vilken.. men SVT iaf.. 03.37 eller nåt är väl tiden som gäller.. "försnack" from 02.55 lr nåt Citera
Bluwajt Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Kan inte nån mod hitta rubrikpillet? Jo då För Fuglesangs skull, stor bokstav på F:et också? Citera
Bluwajt Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Vilken kanal? vet itne vilken.. men SVT iaf.. 03.37 eller nåt är väl tiden som gäller.. "försnack" from 02.55 lr nåt Gommoron Sverige "Rymdspecial" startar 2.55, SVT 1. TV 4 startar sin sändning kl 3. Citera
Brumpa Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 de går ombord nu http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=595104 Citera
Scofield Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ska sätta klockan på 03.25 då får man ju reda på om det är något att titta på överhuvudtaget som jag har förstått det. Verkar ju som om att vädret kan ställa till det ordentligt. Men frågan är om de värderar risken eller pengarna mest. Det kostar ju en del dollares att skjuta upp uppskjutningen. Citera
Brumpa Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Postad 8 December , 2006 Ska sätta klockan på 03.25 då får man ju reda på om det är något att titta på överhuvudtaget som jag har förstått det. Verkar ju som om att vädret kan ställa till det ordentligt. Men frågan är om de värderar risken eller pengarna mest. Det kostar ju en del dollares att skjuta upp uppskjutningen. de måste även ha godkännande från minst en av nödlandningsbanorna som ligger i portugal/spanien med. har jag fått hära.. så även vädret dör ka nstoppa.. och jag tror de hellre betalar de där dollarna om det krävs.. lär ju kosta mer om färjan kraschar liskom.. 7 oimkommna + ingen färja kvar.. + all efterkontroll av vraket.. Citera
Falcy Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 För er som är intresserade så kommer här årets tips... http://www.nasa.gov > Watch NASA tv. God jul / Peace Citera
bjornufknu Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Eller så öppna VLC -> arkiv-> öppna nätverksström och skriva in http://www.nasa.gov/55644main_NASATV_Windows.asx längst ner om man gillar VLC. Citera
kfluffie Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Tråkigt, men väntat som någon skrev =/ Citera
jacobmal Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 hur kan ni påstå att det var väntat när vädret var fint så sent som 1h innan uppskjut? Citera
devalanteriel2 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 åh nej stackars Fuglesang! Citera
Loveless Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Repeat i kväll. Självklart de klonkar 10%-aren. Citera
QoS Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Jäkla tråkigt! Hoppas percis som Loveless på att han klonkar inatt! - QoS Citera
cheunce Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Har lite svårt att förstå varför man orkar bry sig om någon random snubbe som ska upp i rymden. Hur många hade brytt sig om det bara var amerikanare som åkte? Vad gör det så speciellt bara för att det är en svensk? Det är ju inte första gången en människa åker upp i rymden. Är ju lika spännande som när första stockholmaren åkte över öresundsbron Eller så är det bara jag som är synisk och bitter Citera
Loveless Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Vadå, det är ju dramatisk tv mitt i natten, hur fel kan det vara. Sen att det var min sjuka hjärna som vaknade vid halv fyra som gjorde att jag tittade på det är en helt annan sak. Lyckades även klämma in en period av St. Louis - Detroit i NHL var extra bonus som jag får lida av idag. Dock kan man ju hålla med om att uppmärksamheten är lite lätt uppskruvad. Aftonbladet har väl kört "minut för minut" rapporter i en dryg vecka nu. Citera
QoS Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Eller så är det bara jag som är synisk och bitter Ja? - QoS Citera
cheunce Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Eller så är det bara jag som är synisk och bitter Ja? - QoS Borde du inte byta ut ? mot ! för det är väll rätt självklart att jag är det No more free meal for you my friend Citera
Recommended Posts