berKKa Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 ingen som skickar ett pm? mod edit: ajabaja, gult kort på dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sasseg Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 tänk på att orden sitter ihop:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 ducky sju öl senare för mig känner mig slaskig lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 ingen som skickar ett pm? Exakt vad i tex inlägg 661 är det du inte begriper, allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Exakt vad i tex inlägg 661 är det du inte begriper, allt eller? ja skrev in passordet ett par gånger bara gick ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 fan va e det för fel på mongo sidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 fan va e det för fel på mongo sidan då? Skrev du bigblind då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 fan ligger 4 med 60 kvar öl är bäst till poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Drick ett par till så du är redo när vi sitter vid samma bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Drick ett par till så du är redo när vi sitter vid samma bord. nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 oh yea in them money Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 bolaris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 fan beidegard, min pokerklient ville ingenting ikväll, blev utloggad hela tiden! Synd när vi hamnade vid samma bord! Får ta det en annan kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beidegard Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 absolut läget i deje ? 17 kvar jag vinner nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 absolut läget i deje ? 17 kvar jag vinner nåt Ja minst $2 kan du stoppa rakt ned i stöveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 ducky sju öl senare för mig känner mig slaskig lycka till Hahaha då är du före mig på ölen (dålig planering hade bara 4 st 50 cl hemma, men jag har hunnit med 3 stadiga drinkar och x antal Shots med. men... WEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 10 friska poäng till mig (och dom små dollareserna med förståss) Jella vilken TOMTE syn av mig efter floppen på 5e sista handen men den gick ju hem så jag ska inte va lessen!! 6 outs och syn på 70 000+ eller nått mot en pot på 80 000+ (eller något väldigt lika dom siffrorna, orkar fan inte plocka fram handen) å så träffar jag paret i A så va de nästan klart. TOKTUR kallas det GG ni andra med (även om mitt kanske inte va de absolut bästa) ._._._._ Och den där Bolaris ska då va ganska högt upp varje dag verkar det som. Envis kille de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Och den där Bolaris ska då va ganska högt upp varje dag verkar det som. Envis kille de Bolaris for President Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Bolaris for President No way.. vice kan du få va och du får göra allt jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Dagens rebus: "Engelsk kortslang för hållkorten Kung-Kung." Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 hur går det för alla då? Bara bra här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urme Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Inge vidare, bästa handen tror jag är AJo och 77.. all in med båda och det höll på ena och split pot på andra... ligger på 1950 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Ut som 10:a idag. Tråkiga kort den sista timmen men i nybörjare som man är bara att bita ihop och försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rouchier Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 när kommer dagens rebus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
koboy Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 lol jag knäckte löseordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
happystick Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 hoppas det är någon slags ny strategi från full tilt sidan att lägga ut rebusen sent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts