Gå till innehåll

Snacktråd för frirullarna


Full Tilt Poker

Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5te plats idag och 6? poäng till rankingen, åkte ut för att jag tiltar pga jag är enda svensken kvar, VAFAN: FT fixa nåt åt frirullarna nu!
Nickar instämmande. Alltså, det här kan inte vara så svårt. Ta bort de förb*nn*de pengarna och ge oss priser i form av goodies istället så är ju problemet löst! Hur. Svårt. Kan. Det. Vara?

 

Och Bein, vad fan äter du till frukost? Jag skulle kunna tänka mig lite av dina klonkskillz ;) Ooops, kom ju iofs precis på att jag fick ppA 3 ggr inom loppet av 12 händer igår :)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYI var du inte den enda svenske kvar :)

 

Okej, svara i chatten då. Alla var knäpp tysta samt att alla, utom kanske 1, hade jag pratat engelska med tidigare i turren.

 

Och Bein, vad fan äter du till frukost? Jag skulle kunna tänka mig lite av dina klonkskillz Ooops, kom ju iofs precis på att jag fick ppA 3 ggr inom loppet av 12 händer igår

 

/TF

 

Äter ingen frukost, det är grejen! :)

 

Grattis till "min" plats... tog jag din ? (48e) Nä det gjorde jag inte du va visst 122a den 8 Jan

 

Oj, nu måste man ju plugga! Jag har aldrig lirat vissa av spelformerna i morgon i HORSE turren

 

hehe

 

Fattar verkligen inget? Men antar att du hånade min 122a plats? Det kan bero på att jag inte varit seriös i många turneringar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar verkligen inget? Men antar att du hånade min 122a plats? Det kan bero på att jag inte varit seriös i många turneringar

 

Mår du verkligen bra?

Och, nej det var inte menat som hån men eftersom du tyligen är lite på sne i ditt humör så tar jag bort delar av min post så behöver du inte störa dig på dom. Sen är det upp till dig om du vill ha kvar dom i ditt citat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår du verkligen bra?

Och, nej det var inte menat som hån men eftersom du tyligen är lite på sne i ditt humör så tar jag bort delar av min post så behöver du inte störa dig på dom. Sen är det upp till dig om du vill ha kvar dom i ditt citat.

 

Nu hänger jag inte med? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad blir dagens spel?

 

I spiltan Blacken står

så som han gjort i många år

Är det någon som vet vad han tänker

Kanske på stjärnorna som mot honom blänker

Plötsligt en dörr som knarrar

och en röst som darrar

"Nu du vännen min

så är snart himlen din"

Och Blacken ut ur stallet går

en sista klapp han får

Ett sista "Tack och adjö"

och så äntligen får Blacken dö

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HORSE va inte alls så enkelt (speciellt när man inte ens är uppmärksam på att de bytts spel, då kostar det ju nästan 1/3 av stacken helt i onödan innan man ser misstaget och foldar) men det va en ny erfarenhet. Tycker jag fick godkänt med 31'a plats för att vara första gången i en del av spelen.

Vilket spel rekommenderas det mest att man "tränar" utav Razz och Stud 8 för den som är novis i bägge?

 

Grattis den som vinner ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...