Gå till innehåll

Snacktråd för frirullarna


Full Tilt Poker

Recommended Posts

Vill Tacka Alla Vänliga Själar Som Finns Här För Den Utomordentliga Hjälpen Man Fick Idag.

 

Tack

 

Frågar du om eller skickar PM med password på forumet är risken stor att du blir avstängd, så säger reglerna därför vågade antagligen ingen PM lösenordet till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För er som undrar så var lösenordet railbird

 

Lite kan man väl anstränga sig för att få vara med i en gratisturnering.

 

Har man kollat runt ett tag t.ex här på PF så är det lättare att komma på svaren till rebusarna om man inte är alltför bakis och har lite språkkunskaper

(svenska är inte mitt bästa språk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför spelar man Q4os från mittenposition med en medelstack i LimitHoldem?

 

För att man har gått i hajmats "raise any"-skola och lärt att man inte behöver några kort för att att höja ? :-)

 

Synade han så är det dåligt spelat...

Men höjde han först in så ser jag inget fel med det.

 

Synade precis ner med T2o bara av ren nyfikenhet :twisted:

(ok.. hade träff på 10:an...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där, vänligen, fråga inte efter hjälp eller pm om lösenorden. Lösenorden är konstruerade så att det skall vara relatvit lätta.

 

Jag läste rebusen och anser som många andra att den inte va speciellt lätt. Det fanns minst 3 fåglar och den första är väll lättast sen vet e fåglarna vad man ska tycka om dom andra. Ducks = Dueces, Robbins (Baskin Robbins) = A-3 och Railbird = Åskådare bakom räcket. Det måste finnas lättare rebusar att använda än dom 2 sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösenordet tog max 25 sekunder att googla fram. Jag kunde det inte heller utantill.

Det känns väl sisådär kul med engelska/amerikanska slangord på en , igår var det som vanligt max 3st svenskar på mina bord.

Vore det inte en idé att ha svenska lösenord? Måste det vara pokeranknytning ens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösenordet tog max 25 sekunder att googla fram. Jag kunde det inte heller utantill.

Det känns väl sisådär kul med engelska/amerikanska slangord på en , igår var det som vanligt max 3st svenskar på mina bord.

Vore det inte en idé att ha svenska lösenord? Måste det vara pokeranknytning ens?

 

SNÄLLA POKER.SE kan ni inte se till så lösenordet har åäö i sig så blir det betydligt svårare för alla som inte bor i sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SNÄLLA POKER.SE kan ni inte se till så lösenordet har åäö i sig så blir det betydligt svårare för alla som inte bor i sverige

Hi all,

as some of you know, I am not Swedish, but am a fan of Sweden (my father used to live there for a while). So I enjoyed these tournaments a lot - I know just enough of Swedish for the rebuses.

The tournaments have really stopped being fun with everything that's happening - chip transfers and lunatics and all. And I think I have an idea that could solve the problem: what if the password was a word on the title page of a big Swedish newspaper? That way, everyone could see it on their way to work or calla friend or something.

I don't even live in Sweden, so that would unfortunately mean that even I could not get the password. However, that's precisely the point, and I am probably going to stop playing anyway - as I said, it's just not really decent poker anymore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...