illerrre Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Kan man formatera datorn utan att behöva installera om windows? Hittar liksom inte min windowsskiva och jag behöver verkligen formatera om datorn för att få tillbaka mitt ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ost Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Nej. Eller, du kan inte formatera om den hårddiskpartition där ditt OS ligger, utan att sedan behöva installera om OS:et igen. Det borde säga sig självt, eftersom en formatering raderar all data på partitionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 mjo kanske det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 testat att installera om drivrutinerna för ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 testat att installera om drivrutinerna för ljudet? Flera gången, men som jag just skrev på ett annat forum: "Sen har jag 2 ljudkort vet inte om det kan klydda? Har ett inne i datorn och ett externt. Det extern har jag inga problem att hitta drivrutiner till, men det inne i datorn vet jag inte riktigt vad det heter... Ska jag avinstallera det inne i datorn eller och bara ha det externa?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 man bör väl köra med endast ett ljudkort åt gången?? Sen angående drivrutiner.. Är det ett inbyggt ljudkort (1) på moderkortet eller är det ett instickskort (2)? (1) Kolla upp moderkortstillverkarens hemsida (2) öppna datorn och läs vad so mstår på kortet.. står tillverkare och diverse versions nummer.. gå sedan in på tillverkarens hemsida och leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 man bör väl köra med endast ett ljudkort åt gången?? Sen angående drivrutiner.. Är det ett inbyggt ljudkort (1) på moderkortet eller är det ett instickskort (2)? quote] vet inte, antar att det e instickskort Jag har alltid kört med 2 ljudkort innan ochd et har funkat... Nu avinstallerade jag det interna och installerade om externa med cd jag fick till men funkar fortfarande inte.. Så tänkte göra tvärtom nu bort med externa o in med interna, men vet inte vad mitt interna heter, hur kan jag ta reda på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ost Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Det ska gå utmärkt att köra två ljudkort samtidigt. Jag har gjort det i flera år. Vid ett tillfälle hade jag till och med tre installerade. Har aldrig upplevt några konflikter eller fått några problem p.g.a. det. Vad ditt inbyggda ljudkort "heter" ska gå att se i Enhetshanteraren i Windows, om du inte ser det någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2006 k soundblaster audigy heter det bara. Nån som vet var jag kan tanka drivisar? Från deras hemsida tar det 1 timme och 10 minuter... jävla idioter e dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Några problem i device managern? Eller verkar allt som det ska? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Äsch, tar inte lång tid att ladda hem windowsskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr GZON Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 . Det extern har jag inga problem att hitta drivrutiner till, men det inne i datorn vet jag inte riktigt vad det heter Everest Home (freeware) hjälper dig med det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts