CharlesRane Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 den var ganska viktig. så var dem bara 4. Ganska ja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Tycker den där Anjeyyy får ge sig nu, han kan iaf kolla på chip chop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Säger det igen Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 King!! EDIT: Sjuuuukt! Bra läge att börja tilta där för bblacklegend, smetar alltså in 79o pre på finalbord i en sån här turre för 30bb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 haha rensar finalbordet. HU med 8:2 stackar fördel dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiveAtPompeii Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 King!! EDIT: Sjuuuukt! Bra läge att börja tilta där för bblacklegend, smetar alltså in 79o pre på finalbord i en sån här turre för 30bb... Lolz! grattis, välförtjänt, gillar dina posts på senare tid så fortsätt droppa några ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Gratulerar till dealen. Plocka nu sista 30k och armbandet med ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Grattis!!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Grattis!! Nice call! Du får gärna lägga upp en bild på armbandet här i dbn sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Stoooort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImJustNutz Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 HEJ såg dagboken något av en slump högst upp på nya inlägg, började läsa och såg att du var djup i supertuesday. satte mig obv på railen. riktigt roligt att se dig vinna vad tycker du om sista handen. imo så är man så duktig som anjeyy så ska man aldrig 3bet 3vägs bluffa med stackdjupen ni hade ? känner lite what happened??!! generell fråga som vem som helst gärna får säga sina tankar om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Så sjukt, jag railade till typ 12 kvar innan jag var tvungen att sova. Men när du vände från 53k upp till 500k började det kännas troligt med stora pengar iaf. Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 grattis dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 So seeek (Elky voice) Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Sick, bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smlove421 Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Grattis! Bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Grymt! Njut i Asien nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 24 September , 2015 Rapport Share Postad 24 September , 2015 Grattis, fin vinst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 25 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2015 Hade inte ens 50% i mig själv men det räcker ändå för att jag ska sväva högt bland molnen just nu. Dessa pokerdroger alltså..... Imjustnutz, vet inte om jag fattar din fråga. Sista handen var väl HU om jag minns rätt? Fast är lite yr i huvudet såhär dagen efter hihi Men håller nog med om att hans J2o kanske inte ska finnas i hans 3betsrange där, blev förvånad när jag såg den. Vill tillägga något intressant. Det har gått tungt för mig ganska länge innan. Haft tänket att jag vill vinna snabba cash, så de hugger i hjärtat varje gång man bustar en dyr turre eller om man ftbubblar nånting o liknande. Lade om mitt perspektiv lite dagen innan och bestämde mig för att ta reda på vad jag verkligen vill. Sen insåg jag att det räcker med att plussa ett par hundra dollar om dagen för att jag ska kunna leva som jag vill och göra det jag vill göra just nu (summan spelar ingen roll). DIREKT släppte pressen, självförtroendet och resultaten kom DIREKT. DIREKT började universum backa upp mig med tillräckligt med ur att vinna. Gick från 4bb när det var 20 kvar tex. En mkt viktig sak till jag lade om var att jag bestämde mig för att börja meditera igen 15min före och efter varje pokersession. Alltså........... pröva själva och njut av resultaten. Det är något som jag även gjort förut och lyckats jättebra med. Fattar inte hur jag kunde va så oärlig mot mig själ att droppa den vanan så länge. Nu släpper jag den nog aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izecool Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Jävligt stark gjort och grattis till det fina resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 En sån inte vet någonting meditation, vart ska man börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Hade inte ens 50% i mig själv men det räcker ändå för att jag ska sväva högt bland molnen just nu. Dessa pokerdroger alltså..... Imjustnutz, vet inte om jag fattar din fråga. Sista handen var väl HU om jag minns rätt? Fast är lite yr i huvudet såhär dagen efter hihi Men håller nog med om att hans J2o kanske inte ska finnas i hans 3betsrange där, blev förvånad när jag såg den. Vill tillägga något intressant. Det har gått tungt för mig ganska länge innan. Haft tänket att jag vill vinna snabba cash, så de hugger i hjärtat varje gång man bustar en dyr turre eller om man ftbubblar nånting o liknande. Lade om mitt perspektiv lite dagen innan och bestämde mig för att ta reda på vad jag verkligen vill. Sen insåg jag att det räcker med att plussa ett par hundra dollar om dagen för att jag ska kunna leva som jag vill och göra det jag vill göra just nu (summan spelar ingen roll). DIREKT släppte pressen, självförtroendet och resultaten kom DIREKT. DIREKT började universum backa upp mig med tillräckligt med ur att vinna. Gick från 4bb när det var 20 kvar tex. En mkt viktig sak till jag lade om var att jag bestämde mig för att börja meditera igen 15min före och efter varje pokersession. Alltså........... pröva själva och njut av resultaten. Det är något som jag även gjort förut och lyckats jättebra med. Fattar inte hur jag kunde va så oärlig mot mig själ att droppa den vanan så länge. Nu släpper jag den nog aldrig. ahh haha jag spikade 2 av 3! [X]Inre frid [X]Meditation [ ]Sekt (åt spirit/science hippie flum-hållet) ..som din förklaring på klonken. Åter igen STORT grattis till vinsten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts