Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

tjena dawwe, nice dagbok du har ! :-)

Jag har läst igenom din dagbok och har tänkt på en sak. Det verkar som att du är bra på att spela dina ruschar. När turen verkligen är på ens sida och man plussar inköp efter inköp brukar det kunna kännnas som att man är oövervinnelig och när backen sedan kommer så är det lätt att hamna på tilt. Hur klarar du dig undan detta?

 

Skulle du kunna beskriva lite hur du känner och tänker efter en tio inköp + session? Vill du bara tillbaka till borden så snabbt som möjligt? Tänker du att nu kommer bad beatsen snart? Eller tänker du att härifrån kan det bara gå ännu mer pluss?? Utveckla gärna. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, och vilken forumregel åberopar du?

 

Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer.

 

Är det väldigt viktigt för dig att tråden försvinner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, och vilken forumregel åberopar du?

 

Jag tycker bara att det är dags att avsluta tråden. Trådskaparen har ju uppenbarligen ett svalt intresse att driva den vidare, och han kan ju alltid starta en ny om motivationen återkommer.

 

Forumregel hit och forumregel dit. Du vill stänga forumets bästa dagbok all time och förhindra forumets gud att berätta för oss undersåtar vad han än vill..

 

Därför tycker jag du förtjänar att bannas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...