Bootliner Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 lol låter som en fjollbögwannabe när jag läser mitt inlägg... jättekul o s v. köpenhamn e helt OK ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 12 Januari , 2008 Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 ber om ursäkt för mitt sturska beteende fårn i natt/morse. allt för spritfull och tuff, så nu lämar vi allt bakom oss och lever i harmony med varandra för jag är allt en trevlig prick som älskar allt å alla. all in för faaan:idea: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2008 Wow! Det går tydligen att först sova ca 12 timmar och sen vakna upp bakis, vara vaken kanske 3 timmar och sen sova 12 timmar till UTAN att vakna. Mår bättre nu och om en timma börjar resan mot Melbourne, Australien. Kommer väl ta runt 35 timmar. Härligt värre. Misstänker att det bli youghurtdiet endast hela resan. Har inte hittat nåt annat hittils. Men dom har säkert mat i Australien så man dör nog inte iaf. Bootliner, Det som är tänkt nu är att dra igång när jag är framme i Australien. Då ska jag börja på NL600 med $28k i BR. BRkrav kommer att vara 60 inköp men jag går inte lägre än NL600. Det jag är osäker på är vilka nivåer jag har vunnit mest på. Min största rush hade jag ju på Partys NL5kbord. Så lite förvirrad är jag. Använder ju knapp PT längre. Jag vill inte stanna kvar på NL600. Mitt främsta mål är inte att klättra i nivå utan att tjäna pangar men jag är rätt säker på att jag kan göra bättre pengar på högre nivåer bara jag får ordning på mig själv. (Mentalt då) Ser ingen av Ludvikagrindarna online, vågar inte knacka på och väcka er innan jag drar men vi lär ju ses i Thailand snart! Ha en fortsatt trevlig vistelse här! Allin Watoz:-P GG Bahamas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 14 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Framme och har hunnit sova en natt i Melbourne nu. Varmt och skönt här. Sommar i Australien är det till och med. Rikitgt trevliga människor med. Älskar "no worries"-attityden de flesta har. Det är 3 stycken startdagar. Både jag och Aim4vegas (Martin) som jag bor med spelar imorn, dag 3. Jag är inte lite revanschsugen sen Bahamas om man säger så. Kan bli lite grind nu i några timmar framöver. SKÖNT att min onlie-paus är över. OJ, glömde bort, tänkte väl att det måste finnas nånting att klaga på. Min ena väska kom bort i flyget. Telefonladdaren är väl det mest jobbiga kanske men sen har jag knappt inga kläder förutom de jag fick av Stars på Bahamas. Lite Aussie-shopping helt enkelt. No worries! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Se till att krossa där nere nu! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 14 Januari , 2008 Rapport Share Postad 14 Januari , 2008 Låter härligt! Klonka stort nu, det är du värd! På vilken sajt blire grind? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Wow! Det går tydligen att först sova ca 12 timmar och sen vakna upp bakis, vara vaken kanske 3 timmar och sen sova 12 timmar till UTAN att vakna. Sjukast nånsin, alla kategorier! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Sjukast nånsin, alla kategorier! haha, nejdå inte överdriva:-D visst är de sjukt men nåt sjukare finns det väl? tex family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 JAAAAAAAAAA Jag plussade på min lilla NL600grind! Ty Jimmy! Gl to u2 där hemma! Nu ska vi ta en promenad i det fina vädret. Jag behöver bl.a. inhandla ett par jeans då det enda jag har i byxväg är ett par skitiga mjukisbyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Du är inte ensam om att tappa bagaget. Mina väskor försvann i Amsterdam och Iremarks och Haugens i Paris. En dålig dag för bagagehanterarna internationellt. Lycka till i OZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Fan jag skulle vilja vara affe åt dig o tjäna satan, tänk du skulle kunna försörja en by i afrika på din rejk under dina 12h pass Lycka till i aussie! om du gillar choklad, testa cafét "choclate by the bald man". Annars om du har tid, dra ner o kolla pingvinerna eller surfa lite på bell's beach. Kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Lycka till i aussie, min brorsa är i melbourne i 2 dagar till så springer du in i någon långhårig svensk kan du ju hälsa När börjar main event? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Lycka till i aussie, min brorsa är i melbourne i 2 dagar till så springer du in i någon långhårig svensk kan du ju hälsa När börjar main event? Dag 1 håller på. Dag 1b spelades klart nu. Imorgon är det Dag 1c. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Men dawwe körde inte main eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Men dawwe körde inte main eller? Det är 3 stycken startdagar. Både jag och Aim4vegas (Martin) som jag bor med spelar imorn, dag 3. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 GOMORRON!! Jag bara känner att detta är en bra dag.. Bl.a. är bagaget är tillbaka och jag är jätte-ut-sövd! Jag ska hälsa på alla långhåriga svenskar (helst tjejer dock) och pingviner och testa alla chokladcafen jag ser. Tack för lyckönskningarna!! 2 timmar kvar nu till start! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 15 Januari , 2008 Rapport Share Postad 15 Januari , 2008 Lycka Till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 vinn vinn vinn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Kör hårt dawwe, men inte för hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Ich wünche sie ein gluckliges tag! Eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Gl! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Kör hårt dawwe, men inte för hårt . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Någon som vet hur det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rimini77 Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Kör hårt dawwe, men inte för hårt Som flickan sa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts