Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Wow! Det går tydligen att först sova ca 12 timmar och sen vakna upp bakis, vara vaken kanske 3 timmar och sen sova 12 timmar till UTAN att vakna.:shock:

Mår bättre nu och om en timma börjar resan mot Melbourne, Australien. Kommer väl ta runt 35 timmar. Härligt värre. Misstänker att det bli youghurtdiet endast hela resan. Har inte hittat nåt annat hittils.

Men dom har säkert mat i Australien så man dör nog inte iaf. :-D

 

 

Bootliner, Det som är tänkt nu är att dra igång när jag är framme i Australien. Då ska jag börja på NL600 med $28k i BR. BRkrav kommer att vara 60 inköp men jag går inte lägre än NL600. Det jag är osäker på är vilka nivåer jag har vunnit mest på. Min största rush hade jag ju på Partys NL5kbord. Så lite förvirrad är jag. Använder ju knapp PT längre.

Jag vill inte stanna kvar på NL600. Mitt främsta mål är inte att klättra i nivå utan att tjäna pangar men jag är rätt säker på att jag kan göra bättre pengar på högre nivåer bara jag får ordning på mig själv. (Mentalt då)

 

 

 

Ser ingen av Ludvikagrindarna online, vågar inte knacka på och väcka er innan jag drar men vi lär ju ses i Thailand snart! Ha en fortsatt trevlig vistelse här! Allin Watoz:-P

 

GG Bahamas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme och har hunnit sova en natt i Melbourne nu. Varmt och skönt här. Sommar i Australien är det till och med. Rikitgt trevliga människor med. Älskar "no worries"-attityden de flesta har.

Det är 3 stycken startdagar. Både jag och Aim4vegas (Martin) som jag bor med spelar imorn, dag 3.

Jag är inte lite revanschsugen sen Bahamas om man säger så.

Kan bli lite grind nu i några timmar framöver. SKÖNT att min onlie-paus är över.

 

OJ, glömde bort, tänkte väl att det måste finnas nånting att klaga på. ;)

Min ena väska kom bort i flyget. :cry:

Telefonladdaren är väl det mest jobbiga kanske men sen har jag knappt inga kläder förutom de jag fick av Stars på Bahamas. Lite Aussie-shopping helt enkelt. No worries!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GOMORRON!! Jag bara känner att detta är en bra dag.. Bl.a. är bagaget är tillbaka och jag är jätte-ut-sövd!

Jag ska hälsa på alla långhåriga svenskar (helst tjejer dock) och pingviner och testa alla chokladcafen jag ser. :-D

Tack för lyckönskningarna!!

2 timmar kvar nu till start!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...