Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Ingen framgång i 3kturren heller. Blir nu ett sista försök här i dagens 1kturre. Har precis tagit en promenad i solen med Ebisumaru. Inte lite skönt och man blev inte lite sugen på att sitta vid poolen idag istället. Hoppas jag åker ut snabbt.:roll:

Annars har jag ju hela dagen imorn på mig iofs. innan jag åker till Aussie. Finns riktigt bra pooler och rutschbanor här. :-D

/ Mrdawwe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälp! Jag är jättefull! Kom nyss hem från en utekväll med i stort sett HELA PF-gänget som är här.. kanske 12 pers, jag vet inte möjligen 16 eller 19. Jag är lika osäker på om jag får dricka som jag är osäker på varför jag skriver det här inlägget. GG :oops:

Jag har inte mkt att säga..

Skön stämning iaf. på "Aura" som jag tror att utestället hette här inne på Atlantis-hotellet. Varför skriver jag detta när jag är full? Antagligen bara för att skämma ut mig. :oops: :oops: Oops som det heter på svenska

gg gg wp iaf

gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag inte gjort ett vad med Schermanator hade jag gått in och baaa grindat nu. Han är inte vaken nu så nån dispans känns inte som att det finns..

Blir nog att sovalitegrann inför morgondagens ja vad man nu ska göra bakis. :S

Sola, bada hoppas jag.

Ser iofs. fram emot att raila Luvika-grindarna.. hoppas ni orkar med det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skämtar du? lör är du totalt jävla hjärndöd? hoppas faktist på de första.

 

Jag tycker också att det är dumt att honest inte förstår men det är sådana här kommentarer som förstör pf. Tycker inte du har tillräcklig anledning för denna otrevlighet. Skulle du sagt likadant IRL?

 

/Moralpappa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker också att det är dumt att honest inte förstår men det är sådana här kommentarer som förstör pf. Tycker inte du har tillräcklig anledning för denna otrevlighet. Skulle du sagt likadant IRL?

 

/Moralpappa

 

Seriöst, det finns gränser för hur dum man får bli och honest99 kan faktiskt ha gått över den gränsen. Såvida han inte skämtade dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen Alberto! :-) Jag vet inte varför jag skrev ett till inlägg. Antagligen för att jag var full.:-( Men kul var det kan jag tala om kompis! :)

Har inte räknat på hur många gånger jag varit full faktiskt (i mitt liv då). :( Är nog bara en rätt omogen 24åring, speciellt när jag blir full. :)

Så då var det utrett, nu har min bakfylleångest släppt lite och även huvudvärken faktiskt

Dags för ett varmt bad och vänta in roomservice. Det blir fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dawwe, va e planen egentligen? eller inte orkat fundera på det än? börja om men x k på låga limits o jobba uppåt eller köra för de du har kvar i stora mtts o högre CGs? Hur som helst, har läst igenom hela dagboken i vart med "från början" utan att skrivit för mkt, sjukt imponerande dagbok är det, och ja vet att du kommer plussa stort igen.

Många har vart inne på hur du ska lösa ditt "problem" med tilten. Frågan är om vad den egentligen betyder EV-mässigt, då jag antar att du ibland plussar sjukt efter vart på tilt? och hur man då resonerar kring vad man bör göra.

Jag ställer fråga som så många andra; vad är ditt mål egentligen? vinna pengar eller spela höga limits? hade jag haft din talang, eller vad det nu handlar om i ditt fall, hade jag inte tvekat (som troligtvis 99% av de andra lowlimitspelare som läser detta ) att lira ≈ NL600 o krossa. Du kommer ju tjäna sjuka pengar där, troligtvis mkt mer än vad du gör på NL2k o uppåt i det långa loppet. varför inte testa att bygga upp en rulle som heter duga på dessa nivåer, avsätta x k dollar till highstakes och BARA lira för det? Jag hoppas du vet hur "lyckligt lottad" du är, och det är ju sjukt slöseri att inte göra det bästa av situationen. Jag blir fanimej förbannad på dig om du inte gör det (iunder dne alkholpåverkan jag e nu).

 

offtopic: har idag hängt me erik sagströms systers bästa kompis, som tydligen inte visste vem "han är". lite kul att förklara för henne, hon fick en smärre shock. :)

 

 

hur som helst, du äger ju när du lirar NL2k o under, varför inte köra på det? om målet ändå är att lira höga limits MÅSTE du ju jobba rulle härifprn. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...