Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Känns kallt att kalla folk nollor när en stor del av det man själv skriver är rent trolleri. Blir dessutom direkt pinsamt när den man hoppar på i stort sett har rätt.

 

Kan bara hålla med. Tycker HERO's preflopsyn är väldigt tveksam. Sen när Skumdum slänger ut sig saker som "Men nollan, han får ju in pengarna varje gång han träffar" får mig bara att skratta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

muppar dig rätt hårt preflop så det var väl välförtjänt tycker jag...

 

Ok, det var jag som började...

 

Inte klockrena argument här från min sida direkt kan jag erkänna så här i efterhand, blev lite uppe i varv.

 

Men kära Gilbuert, vem är det som säger att något är fel och något är rätt? Läs ditt eget citat här över.

 

Sen, om man bara vill döma av HH:n så får man ju uppenbarligen in pengarna typ alltid i en trebetad pott om Dawwe ska spela sådär. Så vad är konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här dagboken är fortfarande öppen av anledning att det verkar vara väldigt populärt att fortfarande följa Dawnes spel. Men ge fan i att hacka på varandra, och försök er inte på att torrskämta med varandra över nätet. ALL text går att misstolka, och kommer med garanti även att göras. Så håll er till Dawnes spel annars blir det låsning av tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här dagboken är fortfarande öppen av anledning att det verkar vara väldigt populärt att fortfarande följa Dawnes spel. Men ge fan i att hacka på varandra, och försök er inte på att torrskämta med varandra över nätet. ALL text går att misstolka, och kommer med garanti även att göras. Så håll er till Dawnes spel annars blir det låsning av tråden.

 

Torrskämt över den dubbla felstavningen av db-ägarens nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nja, råkade se spelet faktist. Först drar mr Retard ut Dawwe allin efter floppen med sitt öppna stegdrag.

 

Sen så hamnar dom all in igen, Dawwe med JQ och Retard med KK på floppen xxQ, Dawwe drar ut på rivern.

 

Tycker att det känns som att Dawwe vinner när han har turen med sig, men normalt sett är han rätt stor underdog på de lite högre borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...