Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Nu har jag här på morgonen utdelat ungefär 5 stycken varningar till folk som skrivit i tråden den senaste dagen.

Eftersom det verkar som att allt för många inte klarar av att hålla sig inom de ramar som satts upp så kommer jag att stänga dagboken under ngn/ngr dagar, eller fram till OP ber mig öppna den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varningen kom en miljard år EFTER jag skrev mitt. Och dessutom, vem utnämnde dig till moderator? Låtsaspolis?

 

Varningen kom så fort jag såg inlägget. Spelar ju ingen som helst roll NÄR du har skrivit det igentligen så länge som det fortfarande är färskt. Och sen förstår jag inte varför du tar sådant OTsnack i en dagbok för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är det frågan om? Vad är meningen med dagboken om dawwe aldrig ska skriva? Lås skiten.

 

Därför att han först var utomlands. Sen så bad han mig öppna den igen inatt. Och om han inte känner för att skriva så behöver den ju inte vara låst för det igentligen. Den var låst för att det var för mkt skitsnack som inte hade med OP att göra.

Det finns en massa dagböcker som det inte skrivs så ofta i. Och inte klagas det för det.

Han satt (vad jag vet) uppe och spelade PSs söndagsturre igår natt till på köpet. Han kanske har ett liv utanför datorn också han känner för att kolla upp ngn gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ju ingen som helst roll NÄR du har skrivit det igentligen så länge som det fortfarande är färskt.

 

Och om han inte känner för att skriva så behöver den ju inte vara låst för det igentligen.

 

egentligen [ej'en:tligen Uttal] adv.

i själva verket

 

Källa: http://lexin.nada.kth.se/sve-sve.html

 

Nu kommer bannen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...