freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 spelas det fortfarande? mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 hahahahaha,,,,,, så sick dawwe... alla måste ju in o raila.... han lär va plus en 70 k eller nåt :SS:SS grattis till allt, som jag sa innan: att du började lira HU måste varit din karriärs bästa move nånsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Dawwe sluta inte spela nu! Jag måste käka frukost och grejer. Vakna precis. Spela på nu så jag har något att göra. Spännande ju! Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Haha han är ju helt galen. Det kommer blir en miljon till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 77 vs AA var inte nådig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Hur svårt kan de va, enda dawwe gör är ju att betta pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 99k på 2 bord nu, inte långt kvar te 100! Över 100k o fuskanklagad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 112 K på borden nu.... han rensar... kan han vara upp över 100K eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 121k samt bustat CielIvey primarulle. Nu bör han vara upp över 100k? Edit. 130k på borden o nu är han väll en bra bit över +100k. Fortsätter detta har han snart 200k på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Är inte han danneville duktig? Hoppas det inte går åt skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 0-1 miljon ett halvår?1-2 miljoner 1 vecka? Nja en dag, allt annat skulle ju va...dåligt? Seriöst, sjukt lir nu Dawwe, grattis o kul att det lossnat för dig rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Nja en dag, allt annat skulle ju va...dåligt? Seriöst, sjukt lir nu Dawwe, grattis o kul att det lossnat för dig rejält haha, jo han e väll upp en 700k sek nu Edit. [Observer]Back2bustU> don'tplay danneville danneville> i have to play im very bored danneville> lol [Observer]Back2bustU> think he might be cheating Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 danneville> men mrdawwe> got to take a break now mrdawwe> sorry danneville> can we play 5min danneville> so i can get even danneville> [Observer]Back2bustU> don'tplay danneville danneville> i have to play im very bored danneville> lol [Observer]Back2bustU> think he might be cheating Nu spårar dom ur också, fy fan. Fett! Haha EDIT: jag var visst lite sen sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Sjukaste anklagningarna aja.. +$103k får man väl kalla rekord iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Ge oss en PT graf på spelet inatt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Så sjukt. Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Nu blir det väll Main också Dawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Var rena massakern... sjukt bra Dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aka_thn Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 haha, ärligt talat!!! Kikar alltid in här varje morgon på jobbet, men idag får jag "ståpäls" på armarna av att läsa de 3 sista sidorna! Grymt bra gjort Dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mafioso80 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 +$103k får man väl kalla rekord iaf. :shock: :shock: Som föregående talare sa så reser sig håret på armarna!! Jag gick in för att kolla nattens bravader och får se att du plussat 28k sen 40k! Ok nu börjar folk skämta tänkte jag =) När du sen skriver +103k tror jag knappt det är sant du är helt sjuk Grattis som fan och stay sharp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DontTilt76 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Asså.... vann du 103 k inatt på headsup 5/10?!? Sjukt hur som helst!! Grattis som fan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Satan! Riktigt kul att det går bra för dig. Som Zyr skrev jobbigt till första miljonen och att det går fortare till andra. Och nog verkar det gå fort dit! Var det svårt att slappna av efter en sån natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Asså.... vann du 103 k inatt på headsup 5/10?!? Sjukt hur som helst!! Grattis som fan!!! Det var 20/40 och 25/50. Men ändå helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Sjukaste anklagningarna aja..+$103k får man väl kalla rekord iaf. Alltså hur är det möjligt? Talar vi om 30-50 inköp på en session? Hur många bord, 2 eller fler? Bara HU? Grattis hursomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Ett bord 25/50 HU och ett bord 20/40 HU. Ett ganska stillastående 15/30 6-max också typ. Men allt plus var typ från dom två HU-borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts