vladofox Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 **Spelar på expekt** 18 år Började me 3dollar kl 01.00 Ligger på 350dollar kl 06.38 Mitt grymma motto: I play every table like its my last one, 120% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Härlig dagbok!!! Denna ska jag följa benhårt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 Härlig dagbok!!! Denna ska jag följa benhårt!! Härligt! <3 Kärlek osv. 410 dollar; 07:47 Flyter på, otroliga reads, bra calls samt folds! <(<) (>)> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Denna ska jag också följa du verkar riktigt vass! Kan du inte posta lite hh? Glm8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 Denna ska jag också följa du verkar riktigt vass! Kan du inte posta lite hh? Glm8 (440dollar 08:00) HH`s lägger jag upp asap BTW kärlek till dig meee ^.^;; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jetty Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 hahahah, rolig dagbok Kanske sverige´s Phil ivey som föds här? LYCKA TILL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 hahahah, rolig dagbokKanske sverige´s Phil ivey som föds här? LYCKA TILL (L) **My my my..** 505 Doll 08:15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltchrille Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Flyter på, otroliga reads, bra calls samt folds! härligt med en en massa bra calls samt folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Kommer ihåg Daniel Larssons dagbok.. samma upplägg och död efter 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vladofox Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 Kommer ihåg Daniel Larssons dagbok.. samma upplägg och död efter 3 dagar. Blev tillslut 663Dollar Cashade ut allt Kalla mig tråkig, kalla mig feg! Men ja ska fanimej köpa en HD TV nu Det var allt Kanske kommer en till dagbok inom en snar framtid //Kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Nästa gång kan du ju försöka hålla din dagbok vid liv i mer än EN dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tartuffe Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Kommer ihåg Daniel Larssons dagbok.. samma upplägg och död efter 3 dagar. Blev tillslut 663Dollar Cashade ut allt Kalla mig tråkig, kalla mig feg! Men ja ska fanimej köpa en HD TV nu Det var allt Kanske kommer en till dagbok inom en snar framtid //Kärlek Vad blir det för HDTV för 663 dollar då, en tolvtums svartvit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts