SoderKrippa Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Asså, jag har dragit in 14k summit points senaste tre veckorna, så Everest - smaska på med kravpoäng, men ge mig för f*an en bättre bonus än $50!!!!!!!!!!!!!!!!! Gah! /SK Citera
Memory Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Till alla som inte har fått nått nyhetsbrev, kolla i skräpposten, där hittade jag det här. Få bonusen nedan genom att ange följande kod på ditt bonuskonto: 22FC* Erbjudande: $225 Kontanter Summit Point krav: 5000 Citera
XaaL Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Fick denna Få bonusen nedan genom att ange följande kod på ditt bonuskonto: 1FCA* Erbjudande: $10 Kontanter Summit Point krav: 1 Var finns logiken ? HAHA den var rolig! Jag verkar vara lite unik här, fick $350 efter 6750 poäng. Sedan den 28 januari har jag lirat 18,000 händer och rakat $1600. Så bonusen motsvarar ~22% av min rake. Är väl OK. Citera
_Jeeppe_ Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Alltså jag fick ingen bonus i huvudtaget att cleara! vad är det här?, gav ni en 24H bonus, med tidspress som man inte ens han med? Everest, kommer det någon annan bonus? Nyhetsbrevet innehöll ju INGENTING, vad det gäller "en bonus" Kommigen nu ... Peace Citera
SoderKrippa Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 HAHA den var rolig! Jag verkar vara lite unik här, fick $350 efter 6750 poäng. Sedan den 28 januari har jag lirat 18,000 händer och rakat $1600. Så bonusen motsvarar ~22% av min rake. Är väl OK. Grattis, men det är helt sjukt! Jag pm:ade Everest för några dagar sedan och fick svaret att bonusen beror på hur mycket man har rakat och att man utifrån det hamnar i en viss bonuskategori. Hur kan då du få $350 och jag $50 då jag rakat mer än du?!?! Sen skrev de att alla inte får någon bonus varje gång, men eftersom jag fått bonus denna gång så borde den väl mäta mot min rake?! Everest - jag kräver en kommentar! Grattis btw till en ok bonus. /SK Citera
XaaL Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Grattis, men det är helt sjukt! Jag pm:ade Everest för några dagar sedan och fick svaret att bonusen beror på hur mycket man har rakat och att man utifrån det hamnar i en viss bonuskategori. Hur kan då du få $350 och jag $50 då jag rakat mer än du?!?! Sen skrev de att alla inte får någon bonus varje gång, men eftersom jag fått bonus denna gång så borde den väl mäta mot min rake?! Everest - jag kräver en kommentar! Grattis btw till en ok bonus. /SK Du har otur! Men det kanske beror på att jag har lirat på Everest i mer eller mindre 1 år (började ju bygga br från 0 hos de) så jag är väl en trogen kund.. Fick ju 350 förra också trots att jag rakade mindre då.. Citera
SoderKrippa Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Du har otur! Men det kanske beror på att jag har lirat på Everest i mer eller mindre 1 år (började ju bygga br från 0 hos de) så jag är väl en trogen kund..Fick ju 350 förra också trots att jag rakade mindre då.. Jag har lirat hos dem i ett år också. Började om från noll för två månader sedan, men har spelat där aktivt sedan februari förra året tror jag... /SK Citera
Pepperpum Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 HAde du spelat på B2B så hade du inte mött så dåliga spelare som på Everest, vilket är anledningen att jag inte spelar på B2B. Det viktiga för mig vid val av sajt är hur dåliga spelarna är. Bonusar och liknande är sedan det som pekar på hur länge jag spelar på sajten, jag hoppar gärna runt. Mars månad kommer ni inte se mig mycket vid Eveerstborden i alla fall, jämfört med februari. Det är sant som det är sagt, har aldrig mött sämre(alternativt aldrig varit bättre:lol: ) spelare. Hur det än blir kommer jag ändå stanna kvar på Everest en bra tid framöver. Samtidigt anser jag att man som kund har rätt att begära mer av dem än att de har dåliga spelare... Citera
Momus Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag fick inte heller någon bonus men är inte ledsen för det. Den jag fick förra månaden var nämligen så dålig att jag bara blev sur. Sinnesjukt att folk som rakar lika mycket eller mindre får upp till 350 medan jag aldrig har fått mer än 50. Nu kan jag med glädje casha ut och avinstallera klienten. Citera
Zumsar Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Få bonusen nedan genom att ange följande kod på ditt bonuskonto: 37FC* Erbjudande: $375 Kontanter Summit Point krav: 7000 Samma här, men jag grindade ganska lite förra månaden (lowstakes). Finns det något system som styr hur Everest's bonusar fördelas mellan spelarna? Citera
Pepperpum Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Formel för bonusberäknande: Antalet bokstäver i ditt namn, delat med PI. Multiplicera sedan med totala raken * antalet bekanta inom Everests städpersonal. Resultatet är procentsiffran på hur stor chans det är att du får en bonus. Storleken på själva bonusen avgörs i sin tur genom ett ytterst avancerat slumpprogram. Citera
EverestPoker Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Vi har full förståelse för att bonusen är en viktig del i ett pokerrums utbud, och vi strävar efter att erbjuda ett mycket attraktivt bonusprogram. Men, bonusen är bara en del i det utbud som Everest Poker hela tiden jobbar på att utveckla. 1. Everest Poker är det fjärde största pokernätverket i världen. Vi har många spelare från länder (Tyskland, Italien, Spanien etc) där pokerutvecklingen inte nått lika långt som i Sverige. Många svenskar har därför tagit vara på det faktum att motståndet inte alltid är det svåraste. Det här behöver dock inte bevaras som en hemlighet, eftersom det finns tillräckligt med attraktiva motståndare så det räcker till alla Pokerforums medlemmar. Vi utökar regelbundet vårt utbud av cash games, och det finns alltså goda chanser för duktiga pokerspelare att tjäna pengar på Everest Poker. Ha detta i åtanke när ni jämför olika pokerrums utbud. 2. Utöver våra ordinarie turneringar – bl a vår månatliga $100.000 Guaranteed (med svensk vinnare i december) - arrangerar Everest Poker regelbundet spännande och unika hybridturneringar som vänder sig till alla typer av spelare. Under förra helgen arrangerade vi Nordic Summit i Barcelona där 10 svenskar spelade mot ett norsk och ett danskt lag. Spelarna fick dessutom en skön weekend i Barcelona med middagar, vinprovning och en fotbollsmatch på Nou Camp där Ronaldinho och co. trollade med Athletico Bilbao. Just nu pågår även Avalanche med en satellitstruktur som passar alla spelare. Avalanche-finalen har en garanterad prispott på 1 miljon dollar. Inom kort drar vi igång en ny omgång av Everest Poker European Championship – EPEC (vars live-final hade en svensk vinnare förra året). 3. Everest Poker har också satelliter till alla stora mästerskap runtom i världen – WSOP, EPT etc. Vi har dessutom satelliter till något mindre turneringar som t ex Paris Open och Austrian Open. Nästa vecka startar även våra SM-satelliter. 4. Utöver vår ständiga strävan att erbjuda våra spelare ett attraktivt, intressant och spännande utbud får alla våra spelare bonusar. Först en välkomstbonus på 100 dollar, alla spelare som signat upp via Pokerforum får dessutom en cash-bonus på 150 dollar. Många spelare utnyttjar dessutom möjligheten att värva en vän och därigenom plussa på bonuskontot med ytterligare 50 dollar per värvad vän. Trogna spelare kommer utöver allt detta att få reload-bonusar. Storleken på dessa bestäms av spelaktivitet. Alla spelare får inte en bonus varje månad, men i det långa loppet kommer alla aktiva spelare att få lika många bonusar. 5. Ni som inte får vårt nyhetsbrev: - Kolla inställningarna för din mejlinbox. Vårt nyhetsbrev kan ha blockerats. - Se till att du har angivit korrekt och aktuell e-postadress på ert spelarkonto. - Om du fortfarande inte får vårt nyhetsbrev – kontakta supporten och meddela detta. 6. Vi sätter stort värde på din feedback. Fortsätt berätta för oss hur du vill att Everest Poker ska se ut för att bli ännu bättre. Citera
Pepperpum Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Hmm..har jag förstått saken rätt? Vi betalar för att ni förmedlar kontakt med dåliga spelare från hela världen? Att vi ska hålla tillgodo med den tjänsten, det får mig att undra över vad man får för deal om man bor i Norge, Polen eller El Salvador...eller de får kanske hålla tillgodo med att de blir hjälpta till bord där de är fisken? Eller....kan det vara så att de får ta del av alla tjänster som nämns på hemsidan, något vi svenskar i vart fall inte får göra.... Jaja, det får väl vara som det vill med den saken, är ändå glad över den mångkulturella miljön på sidan. Citera
SoderKrippa Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Vi har full förståelse för att bonusen är en viktig del i ett pokerrums utbud, och vi strävar efter att erbjuda ett mycket attraktivt bonusprogram. Men, bonusen är bara en del i det utbud som Everest Poker hela tiden jobbar på att utveckla. 1. Everest Poker är det fjärde största pokernätverket i världen. Vi har många spelare från länder (Tyskland, Italien, Spanien etc) där pokerutvecklingen inte nått lika långt som i Sverige. Många svenskar har därför tagit vara på det faktum att motståndet inte alltid är det svåraste. Det här behöver dock inte bevaras som en hemlighet, eftersom det finns tillräckligt med attraktiva motståndare så det räcker till alla Pokerforums medlemmar. Vi utökar regelbundet vårt utbud av cash games, och det finns alltså goda chanser för duktiga pokerspelare att tjäna pengar på Everest Poker. Ha detta i åtanke när ni jämför olika pokerrums utbud. 2. Utöver våra ordinarie turneringar – bl a vår månatliga $100.000 Guaranteed (med svensk vinnare i december) - arrangerar Everest Poker regelbundet spännande och unika hybridturneringar som vänder sig till alla typer av spelare. Under förra helgen arrangerade vi Nordic Summit i Barcelona där 10 svenskar spelade mot ett norsk och ett danskt lag. Spelarna fick dessutom en skön weekend i Barcelona med middagar, vinprovning och en fotbollsmatch på Nou Camp där Ronaldinho och co. trollade med Athletico Bilbao. Just nu pågår även Avalanche med en satellitstruktur som passar alla spelare. Avalanche-finalen har en garanterad prispott på 1 miljon dollar. Inom kort drar vi igång en ny omgång av Everest Poker European Championship – EPEC (vars live-final hade en svensk vinnare förra året). 3. Everest Poker har också satelliter till alla stora mästerskap runtom i världen – WSOP, EPT etc. Vi har dessutom satelliter till något mindre turneringar som t ex Paris Open och Austrian Open. Nästa vecka startar även våra SM-satelliter. 4. Utöver vår ständiga strävan att erbjuda våra spelare ett attraktivt, intressant och spännande utbud får alla våra spelare bonusar. Först en välkomstbonus på 100 dollar, alla spelare som signat upp via Pokerforum får dessutom en cash-bonus på 150 dollar. Många spelare utnyttjar dessutom möjligheten att värva en vän och därigenom plussa på bonuskontot med ytterligare 50 dollar per värvad vän. Trogna spelare kommer utöver allt detta att få reload-bonusar. Storleken på dessa bestäms av spelaktivitet. Alla spelare får inte en bonus varje månad, men i det långa loppet kommer alla aktiva spelare att få lika många bonusar. 5. Ni som inte får vårt nyhetsbrev: - Kolla inställningarna för din mejlinbox. Vårt nyhetsbrev kan ha blockerats. - Se till att du har angivit korrekt och aktuell e-postadress på ert spelarkonto. - Om du fortfarande inte får vårt nyhetsbrev – kontakta supporten och meddela detta. 6. Vi sätter stort värde på din feedback. Fortsätt berätta för oss hur du vill att Everest Poker ska se ut för att bli ännu bättre. Meningslöst svar!!! Kommenterar inget av våra klagomål överhuvudtaget, exempelvis min låga bonus. Känns som en copy/paste från nån reklamfolder för sidan... /SK Citera
Zyr Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 sluta gnäll nu, rakeback/bonusar är ju bara en minimal del av ens ptbb/100 Citera
baller Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Meningslöst svar!!! Kommenterar inget av våra klagomål överhuvudtaget, exempelvis min låga bonus. Känns som en copy/paste från nån reklamfolder för sidan... /SK vadå meningslöst, ett svar utöver förväntan egentligen, vad förväntar du dig ??? Citera
Pepperpum Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 sluta gnäll nu, rakeback/bonusar är ju bara en minimal del av ens ptbb/100 Och därför inte värt att kämpa för? Citera
FlexWheeler Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 MR.Everestpoker Jag skulle gärna vilja se en Omahadel läggas till på everest. Gärna med många franska spelare. Omaha är det everest saknar mest just nu. (+mer i bonus om jag ska vara riktigt petig:-) Citera
_Jeeppe_ Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Ge oss en bonus!!!! Suuuuck!! Bonus Bonus Bonus Bonus Bonus Citera
EverestPoker Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Den nya bordsdesignen som lanserades för några veckor sedan var första steget för att anpassa Everest för Omaha. Exakt när Omaha lanseras kan vi tyvärr inte svara på just nu. Men det är på gång och vi kan redan nu garantera mycket fransmän vid dessa bord. När det gäller bonus hänvisar vi till vårt tidigare svar i den här tråden. Citera
baller Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 skärp er... det räcker med gnäll nu... personen i fråga som sitter här och svarar från Everest poker kan inte göra något åt er bonus situation, bete er som vuxna, om ni inte är vuxna så kan ni iaf försöka. Citera
SoderKrippa Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 skärp er... det räcker med gnäll nu... personen i fråga som sitter här och svarar från Everest poker kan inte göra något åt er bonus situation, bete er som vuxna, om ni inte är vuxna så kan ni iaf försöka. Självklart inte killens fel. Men jag håller fast vid min uppfattning att det är skevt att man får $325 i bonus då man rakar $1600 men bara $50 i bonus då man rakar $2000. Barnsligt eller inte, men det tycker jag. Och det var det som jag krävde kommentar på, vilket jag inte fick. /SK Citera
EL_FishkO Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 skärp er... det räcker med gnäll nu... personen i fråga som sitter här och svarar från Everest poker kan inte göra något åt er bonus situation, bete er som vuxna, om ni inte är vuxna så kan ni iaf försöka. Kan till viss del hålla med, gillar man inte everests idé kan man visa sitt missnöje genom att spela på andra sidor-vilket jag gör...Men å andra sidan sade representanten att det inom några dagar skulle komma en bonus för forumet (för en dryg vecka sen) och hur svårt är det egentligen att slänga till oss en $100-300-bonus för att hålla oss nöjda? Citera
STO Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Har inte en aning om denna bonus var ok, eller ej. Spelade in ca 50.000 Summit Points i februari, och fick följande bonus: Erbjudande: $375 Kontanter Summit Point krav: 7000 Ska väl gå att cleara rätt fort, men den känns kanske lite liten... Citera
Joey Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag var i kontakt med supporten (live-chatten) för ett bra tag sen och blev lovad att jag skulle läggas till mailinglistan, men så har uppenbarligen inte skett. Har mailat dom nu, får väl se om det händer nåt. Och nej, bonuskoderna är inte personliga, som i att endast du kan använda din bonuskod. Så feel free att posta era bonuskoder här i tråden. Citera
Recommended Posts