Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick $150 för 4k vip .... vad gnäller ni för :oops:

Förstår dig sorken men du får ju säkert en idag....

Skulle inte tro det. Har fått ett nyhetsbrev där bonusen brukar finnas med. Fattar inte hur jag kan få bonus dom månader jag knappt spelar och när jag verkligen ligger i och spelar som fan så får jag inte ett skit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså everest ? Ni robba mig på bonusen förra månaden och denna får jag ingen heller? Har med all sannolik rakat över 10 000 dollar sen 1 mars!

 

Det här är ju skandal!! Ge mig en bonus nu!!!

 

Helt seriöst brukar ha överseende med sidor som behandlar folk dåligt sålänge det är riktigt kassa lirare där men nu när det har blivit allt grindigare och bonusarna inte kommer till trogna kunder börjar jag undra vad ni tänker med egentligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag spelade på Everest var jag också sur att jag aldrig fick någon bunus men nu börjar jag undra om det trots allt inte är ganska smart startegi.

Vinnande spelare behöver ingen bonus. De som grindar mycket kan väl få några symboliska tior. Bonushoror skall absolut inte ha något. Det är bättre att Everest ger en rejäl bonus till fisken. Det tjänar alla på i längden. Och det är väl inte märkligt att man försöker locka tillbaka gamla kunder med lite bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Era idioter läs vad den här tråden går ut på. Jag fick en bonus på så och så många $ vem bryr sig.

Och nej bonusen är inte personlig. Min flickvän får inget nyhets brev så man får testa alla koder som står här tills man hitter den som funkar.

 

Jag fick 500$ ahun2

 

Så de är inte personliga? :shock:

Men då lägger vi alla ut våra, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Era idioter läs vad den här tråden går ut på. Jag fick en bonus på så och så många $ vem bryr sig.

Och nej bonusen är inte personlig. Min flickvän får inget nyhets brev så man får testa alla koder som står här tills man hitter den som funkar.

 

Jag fick 500$ ahun2

Det står varje månad i mailet att de är personliga och det är de också. Ingen funkar för mig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...