Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

Dom är inte personliga på så sätt att dom bara gäller just en person.

Dom gäller alla som är berättigade till just den bonusen. För dom som av olika anledningar inte erhåller något nyhets brev från ep så kan det vara värt att testa alla bonuskoder som skrivs upp här. Det har hänt ett flertal gånger att någon har funkat för tjejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Info om lönebonusen postades i tråden för lönebonus men jag lägger in det här nu också så ingen missar det.

 

Då var det dags för löning igen! Everest Poker betalar återigen ut en extra bonus till alla svenska spelare för att fira lönedagen. Ange bonuskoden 3payday50 så sätter vi in 50 dollar i bonus på ditt spelarkonto.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points.

 

Bonuskoden är endast giltig onsdagen den 25 april från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Så ja. För en gångs skull tillhörde man en av de lyckligt lottade som fick en rejäl bonus. :)

 

Få bonusen nedan genom att ange följande kod på ditt bonuskonto: MRF25

 

Erbjudande: $500 Kontanter*

 

Antal Summit Points du måste tjäna för att slutföra den här bonusen: 9000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudande: $275 Kontanter*

 

Antal Summit Points du måste tjäna för att slutföra den här bonusen: 6000

 

känns rätt så tufft för mig att tjäna in 6000sp då jag kör på riktigt låg nivå..

Men det ska väl inte var en omöjlighet

 

Fick också samma. Blir lite tungt då jag brukar snitta på 4800 SP/mån då jag inte spelar så mycket på Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har ju gjort om utbetalningarna, iaf på den senaste jag körde som var på $75, då fick man allt i en klumpsumma när den var clearad så det bör vara så på den här också. Går den att hinna klara av 9000 på NL50 innan 13 Juni? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har ju gjort om utbetalningarna, iaf på den senaste jag körde som var på $75, då fick man allt i en klumpsumma när den var clearad så det bör vara så på den här också. Går den att hinna klara av 9000 på NL50 innan 13 Juni? :lol:

Klart det går. Jag gjorde typ 1500 poäng på en dag när jag körde fyra bord NL50 förrut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...