huden Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Vem bryr sig om det är roligt eller inte, ju fortare den går att cleara desto bättre... Everest Poker betalar nu på söndag den 25:e ut en extra bonus till alla svenska spelare. Ange bonuskoden Payday50 så sätter de in 50 dollar i bonus på ditt spelarkonto. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Bonuskoden är endast giltig söndagen den 25:e februari mellan 12:00 och 24:00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Citera
DaPine87 Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Everest Poker betalar nu på söndag den 25:e ut en extra bonus till alla svenska spelare. Ange bonuskoden Payday50 så sätter de in 50 dollar i bonus på ditt spelarkonto. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Bonuskoden är endast giltig söndagen den 25:e februari mellan 12:00 och 24:00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. är detta bonusen som everestpoker representanten snackade om så blir jag sjukt lack kan jag lova Citera
Memory Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 EverestPoker, var är Everest Pokers nyhetsbrev??? Citera
Pepperpum Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Hm, det kanske inte är alla som får den där bonusen verkar det som. Har inte fått nåt mail iaf, men det klart att jag förstår att de vill premiera de riktigt stora lirarna. Det är ju trots allt 50$ vi pratar om. Den sista månaden har jag ju bara rakat 700 så jag får nog vänta nån månad till så kanske, kanske...Hoppas! Citera
FraXioN Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Everest Poker betalar nu på söndag den 25:e ut en extra bonus till alla svenska spelare. Ange bonuskoden Payday50 så sätter de in 50 dollar i bonus på ditt spelarkonto. Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points. Bonuskoden är endast giltig söndagen den 25:e februari mellan 12:00 och 24:00, och du har 30 dagar på dig att tjäna in hela bonusen. Hur många poäng krävs? Citera
stenarn Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Hur många poäng krävs? antagligen standard 14x Citera
EL_FishkO Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 antagligen standard 14x Min förra var närmare 30x har jag för mig, så hoppas inte för mycket:-P Citera
stenarn Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Min förra var närmare 30x har jag för mig, så hoppas inte för mycket:-P Haha . Men de som clearas allteftersom brukar vara ca 14x om jag inte minns fel? Citera
PellePelle Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Borde inte den där bonusen komma idag eller? Eller är det den där 50dollars bonusen som är "bonusen"? Riktigt dåligt isf.. Citera
SoderKrippa Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Borde inte den där bonusen komma idag eller? Eller är det den där 50dollars bonusen som är "bonusen"? Riktigt dåligt isf.. Ja, är det så blir jag galen! Ska f*n ha minst $350 denna gång... Citera
Zyr Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 givf bonus, nu! inget skämt på $50, det är ju nästan bara en blind >< Citera
XaaL Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Jag missade den.. vad är det där för stil? att ha den öppen i 24h... Citera
pokerowl Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Hittade en bonuskod för nya spelare på allsvenskan.se EXTRABONUS100 som fungerade utmärkt =) Everest tycker jag verkar vara en bra klient, inte den vackraste men fungerar bra och mkt spelare. /Owl Citera
EverestPoker Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Jag vill meddela er att Everest Pokers nyhetsbrev inte skickats ut ännu. Den bör skickas ut till våra spelare om ett par dagar. Jag ursäktar för förseningen och tackar ert för ert tålamod. Citera
Zyr Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag vill meddela er att Everest Pokers nyhetsbrev inte skickats ut ännu. Den bör skickas ut till våra spelare om ett par dagar. Jag ursäktar för förseningen och tackar ert för ert tålamod. hoppas det kommer idag eller imrogon Citera
_Jeeppe_ Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Alltså det var den där 24H bonusen på 50$ som skall hålla i sig 1 månad tills nästa bonus kommer? Everest killar, vad händer? 50$ ? om man inte ens han med den 24H limit tiden! Suck, om det inte kmr en bättre bonus:roll: Citera
EL_FishkO Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Borde man inte få ett nyhetsbrev snart? Citera
Willy_Wonka Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Nu har jag fått det. Blev en $200 bonus med kravet 4,5k poäng. Citera
Joey Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Nu har jag fått det. Blev en $200 bonus med kravet 4,5k poäng. Har du lust att dela med dig av bonuskoden? Citera
FraXioN Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Måste man göra något speciellt för att få månadsmailet? Jag blev precis kund nu för en vecka sedan. Citera
EverestPoker Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Vi kommer att fortsätta erbjuda våra spelare bonusar. De här bonusarna kommer att se olika ut vid varje tillfälle, och de kommer dessutom att ha olika giltighetsperioder. Håll alltså ständigt utkik i din inbox, här på Pokerforum och även på http://everestpokerblog.com/sv/ Citera
Joey Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Måste man göra något speciellt för att få månadsmailet? Jag blev precis kund nu för en vecka sedan. Jag har varit kund i ett halvår och aldrig sett nåt nyhetsbrev. Så det är nog lite random. Citera
Kenan83 Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag har varit kund i ett halvår och aldrig sett nåt nyhetsbrev. Så det är nog lite random. Har har bara ett playmoney konto men får nyhetsbrev hela tiden =) Citera
SoderKrippa Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Jag har varit kund i ett halvår och aldrig sett nåt nyhetsbrev. Så det är nog lite random. Jag fick inte heller några mail första halvåret. Jag mailade och det visade sig att de av misstag hade kryssat från mig på listan. Så maila och påpeka detta. Du har ju missat en del bonus p.g.a. detta, så se till å få det fixat /SK Citera
EverestPoker Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Uteblivna nyhetsbrev beror oftast på att spelares mejlprogram. Kolla alltså inställningarna på ditt mejlprogram. Se även till att du har angivit rätt e-postadress på ditt spelarkonto. Om du fortfarande inte får några nyhetsbrev så ber vi att du hör av dig till supporten. Citera
Recommended Posts