Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

Jag var i kontakt med supporten (live-chatten) för ett bra tag sen och blev lovad att jag skulle läggas till mailinglistan, men så har uppenbarligen inte skett. Har mailat dom nu, får väl se om det händer nåt.

Och nej, bonuskoderna är inte personliga, som i att endast du kan använda din bonuskod. Så feel free att posta era bonuskoder här i tråden.

 

jo bonusarna i nyhetsbreven är personliga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Samma för mig.

Har aldrig blivit utan bonus från Everest tidigare, även om de jag har fått har blivit sämre och sämre.

Det lustiga är raden längst ner som tyder på att jag fått en bonus, men någon kod finns inte. Det är väl bara att knalla tillbaka till prima och ss igen då.

 

 

Välkommen till februari-upplagan av Everest Pokers nyhetsbrev!

 

Nyheter på Everest Poker

 

Missa inte vår nästa $100.000 Guaranteed som hålls lördagen den 10 mars kl. 14:00 GMT. I vår senaste $100.000 Guaranteed nådde prispotten till slut $175.000!

 

Avalanche Nyheter

 

Vi har satelliter med olika inköp. Välj det som passar dig bäst och du kan möta dessa spelare i Avalanche Online Final!

 

Franska Oule66 började i en Omgång 1: $11+1 satellit och tyska Wotan2008 kvalade in via en $3+.30-turnering. Båda spelarna gick sedan vidare till Omgång 3-satelliten den 27 januari och spelade till sig 2 utav 20 platser i $1 Miljon finalen!

 

För mer information, gå till webbsidan för Everest Poker Avalanche.

 

Fler satelliter!

 

Våra satelliter till mera intima pokerturneringar som Paris Open och Austrian Open var mycket uppskattade och vi har beslutat att utöka vårt turneringsschema. Just nu har vi satelliter med två olika prispaket till Campionato Italiano Texas Hold'em 2007. Du kan antingen vinna ett $1,000 paket till de preliminära turneringarna den 8 och 9 mars eller att $2,000 prispaket till €1,100 Main Event den 10 mars!

 

Inom kort kommer också satelliter till Torneo di Poker i Slovenien och till World Poker Tours €10,000 Grand Prix de Paris!

 

Satelliter till EPT Dortmund är nu i full gång. Vinn din plats genom våra kval-satelliter som har inköp som börjar på $3+.30. Du kan också använda dina Summit Points eller turneringspolletter. Du har också möjlighet att köpa in direkt till Direct Entry satelliten för $100+9.

 

Vinnare

 

Stort grattis till BigBroiler som tog hem över 36.000 dollar genom att vinna vår $100.000 Guaranteed-turnering den 27 januari.

 

Grattis också till de 25 spelare som vann platser till Paris Open och det 15 spelare som är på väg till Bregenz för att spela i Austrian Open.

 

Se till att den e-postadress som du har registrerad på ditt spelarkonto är aktuell så att du får alla de senaste nyheterna gällande turneringar, tävlingar och erbjudanden från Everest Poker!

 

Tills vi hörs igen önskar vi lycka vid borden!

 

Jonathan May

Everest Poker Manager

 

*Bonuserbjudandet gäller fram till den 21 mars 2007, klockan 23:59 GMT. Endast Everest Poker-spelare som har gjort en insättning är berättigade att tjäna in bonusar. För mer information ber vi att du läser våra regler och villkor för bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan leva med att fisken får mer bonus. I slutändan gynnar det mig också men när man inte får nåt trots att man rakar för flera tusen blir man lite konfuderad. Och vad ska jag göra med alla dessa poäng jag har samlat på mig? Nej, jag är inte intresserad av att spela sateliter till Ulanbator Open eller vad det nu är. Everest borde inse att det finns kunder som inte spelar turneringar och erbjuda de något annat för sina poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller bonusar får vi åter hänvisa till det längre meddelande som vi postat tidigare i den här tråden.

 

Uppgiften om Everest Pokers storlek kommer från http://www.pokersitescout.com/

 

Om någon har fått information om ett bonuserbjudandes begränsningar, men samtidigt inte fått något bonuserbjudande, ber vi om ursäkt för detta misstag.

 

Vi kommer successivt under året att erbjuda flera alternativ för användning av Summit Points, bl a en Everest-shop. Mer info om detta kommer senare under våren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller bonusar får vi åter hänvisa till det längre meddelande som vi postat tidigare i den här tråden.

 

Uppgiften om Everest Pokers storlek kommer från http://www.pokersitescout.com/

 

Om någon har fått information om ett bonuserbjudandes begränsningar, men samtidigt inte fått något bonuserbjudande, ber vi om ursäkt för detta misstag.

 

Vi kommer successivt under året att erbjuda flera alternativ för användning av Summit Points, bl a en Everest-shop. Mer info om detta kommer senare under våren.

 

 

Men i "det längre meddelande som ni postat tidigare i tråden" så ser jag ingen kommentar om varför man får mindre i bonus ju mer man rakar, så jag tycker att det kräver ett nytt svar.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men i "det längre meddelande som ni postat tidigare i tråden" så ser jag ingen kommentar om varför man får mindre i bonus ju mer man rakar, så jag tycker att det kräver ett nytt svar.

 

/SK

 

Vi har under den senaste veckan delat ut två olika typer av bonusar:

 

1. En Payday-bonus på $50 som var strikt tidsbegränsad för aktivering. (Det kommer fler liknande bonusar framöver.)

2. En reload-bonus som en del spelare fick i vårt senaste nyhetsbrev. Som vi sagt tidigare så fick inte alla spelare ett bonuserbjudande i det senaste nyhetsbrevet. Alla aktiva spelare kommer dock i ett längre tidsperspektiv att få samma antal bonuserbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har under den senaste veckan delat ut två olika typer av bonusar:

 

1. En Payday-bonus på $50 som var strikt tidsbegränsad för aktivering. (Det kommer fler liknande bonusar framöver.)

2. En reload-bonus som en del spelare fick i vårt senaste nyhetsbrev. Som vi sagt tidigare så fick inte alla spelare ett bonuserbjudande i det senaste nyhetsbrevet. Alla aktiva spelare kommer dock i ett längre tidsperspektiv att få samma antal bonuserbjudanden.

 

Jag var en av dem som fick bonus, vilket jag ska vara glad för, men det är väl konstigt att bland de spelare som får bonus, så får en som rakat mer än en annan mindre i bonus

 

Anledningen till att jag inte ger mig är jag inte får svar på min fråga, annars skulle jag bara släppa skiten. Men detta är som politiska svar som egentligen inte säger ett ****.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kommer successivt under året att erbjuda flera alternativ för användning av Summit Points, bl a en Everest-shop. Mer info om detta kommer senare under våren.

 

Det låter bra det där med Everest-shopen, men vill ni inte få ännu mer kritik måste ni ha bättre villkor än ni har med tuneringarna där en $10+$1 SnG kostar 2500+250 summit-points.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter bra det där med Everest-shopen, men vill ni inte få ännu mer kritik måste ni ha bättre villkor än ni har med tuneringarna där en $10+$1 SnG kostar 2500+250 summit-points.

 

om shoppen inte ger bättre ration än vad man kan spela SnG's för är shoppen ganska meningslös

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

~$3k i rake i feb....

 

 

 

Thank you for your inquiry.

 

The last email address was set as invalid, and therefore you did not

receive the Newsletter. We are happy to inform you, that we have

credited your account with a $100 IBA bonus.

 

Thank you for yuor continued support of Everest Poker, and good luck..

 

wiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...