Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag ska vara helt ärlig mot er gott folk. Det har varit en tuff tid. Irak-kriget har varit allt annat än populärt, amerikanska talkshowvärdar utmålar mig som ond och som om detta inte vore nog kallades jag för några dagar sedan "dum i huvudet" av Jacobmal.... detta tär på psyket.

Leno, Letterman och den amerikanska opinionen kan man kanske skaka av sig men när Jacobmal gav sig på mig... ja, då var det något som dog inom mig.

De bragging rights denna förstaplats innebär värmer verkligen på djupet i mitt hjärta. Jag känner mig stark igen.

Jag skulle vilja tacka Dick för allt stöd, mina föräldrar för all kärlek och Ola Brandborn för alla skratt under de här åren. Utan er hade jag aldig klarat detta.

Postad
Karl_Rove, du far PM:a mig namn och adress sa att jag kan skicka ditt pris. Markersetet skickar jag inte, vi far tima det nan gang. Jag kommer snart att ge mig ut pa "turne" i Sverige. Overlamnar det da vid lampligt tillfalle.

Grattis! :D

Det kan du tro...

Postad
7. Vilka var Gustav III sista ord i livet?

Litet vila skulle göra mig gott.

Många gissade på ”Je suis blesse’”(med res. för stavning). Dessa ord yttrade han när han blev skjuten, han dog inte förran flera dagar senare.

Fan, var ju säker på att det var "wtf".

Postad

Ingemar Johansson ville ha en fjardedel, ja.

Sorry Skanke, har tyvarr bara ett markerset... :( Men visst har du ratt, laser man vad det star sa... nu kan jag tyvarr inte leva upp till det...

Postad
Men wtf, jag hade ju 9 rätt enligt dom där.. och då räknar jag inte ens, han som är iceman i topgun när jag skulle svara val kilmer :D

Du fick nog inte ratt for den Wiznakh.

Nagon (tror det var Skanke) gissade pa 92,7. De som skickade in som faktiskt traffat mig IRL gissade mellan 80-85 vilket jag tar som en komplimang. :D

Postad
Men wtf, jag hade ju 9 rätt enligt dom där.. och då räknar jag inte ens, han som är iceman i topgun när jag skulle svara val kilmer :D

Du fick nog inte ratt for den Wiznakh.

Nagon (tror det var Skanke) gissade pa 92,7. De som skickade in som faktiskt traffat mig IRL gissade mellan 80-85 vilket jag tar som en komplimang. :D

TILT. Jag skrev ju 92! Tror du att jag frågar för att jag är allmänt nyfiken eller? =)

Postad

FÖRRE ärkebiskop? Läste förste :(

Osis... ;)

Dessutom var den femte Beatlen George Martin, och ingen annan.

Flera har kallats "den femte beatlen" men vi tar den som oftast kallats det va?

Postad

Forstar att det ar svart att greppa for en Beatles-fantast men om du fragar random britt sa far du svaret George Best. No two ways about it. Det var dessutom flest som svarade George Best sa i de flestas ogon har pa forumet ar det George Best som var den femte Beatlen, eller atminstone kallades for det.

Dessutom var det min fragesport och om du vill ha andra svar till samma fragor sa far du gora en egen! ;)

Postad

Godtyckliga frågor och svar är en sak, men när det är så fel blir man bara less...

edit: Jag antar att jag hatar att ha fel:

Resultat 1 - 10 av ungefär 572 vid sökning efter +"fifth beatle" +"george best". (0,10 sekunder)

Resultat 1 - 10 av ungefär 18 500 vid sökning efter +"fifth beatle" +"george martin". (0,13 sekunder)

Resultat 1 - 10 av ungefär 12 400 vid sökning efter +"fifth beatle" +"pete best". (0,17 sekunder)

Resultat 1 - 10 av ungefär 16 200 vid sökning efter +"fifth beatle" +"brian epstein". (0,11 sekunder)

Postad

Om jag inte minns fel sa stog det i First Poker nagon gang en artikel om George Best och att han var den femte beatlen. Var det du som skrev den Jennez?

Ingen annan som har lust att slanga upp en fragesport, vill ha revansch :)