Supertequila Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 spoilervarning: Under en hand i PAD så säger Gold till Brunson: Det är exakt samma situation som du bustade mig på HSP. Men inte den här gången. Så det verkar som att Doyle gick segrande ur deras möte. Ska bli spännande att se. Tror Gold hade typ KJ lr nåt. Citera
CatEatDog Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 När exakt spelar Gold bra i ep1? PF medlemmarna har gått ihop sej och ska hata Gold, dom flesta är väll ganska unga här inne och följer gruppen... räkte med ETT PROGRAM och några minuter GOLD så är han precis kass ....typ. Seriöst? Varför diskutera hans kassa spel när det finns säme spelare runt bordet? Nä för nu har några sagt att vi ska hata gold så då ska jag det med minsann Citera
Stinkbock Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 PF medlemmarna har gått ihop sej och ska hata Gold, dom flesta är väll ganska unga här inne och följer gruppen... räkte med ETT PROGRAM och några minuter GOLD så är han precis kass ....typ. Seriöst? Varför diskutera hans kassa spel när det finns säme spelare runt bordet? Nä för nu har några sagt att vi ska hata gold så då ska jag det med minsann Hört den där radiointervjun med honom? Plus att han försökte blåsa killen som han hade lovat hälften av WSOP-vinsten. Svårt att gilla en äcklig uppblåst råtta, tycker jag själv. Och han spelade inte särskilt bra heller för den delen Och vad yrar du om att folk är unga här och följer gruppen. En stor majoritet är över 18 och kan säkerligen tänka själva. Citera
Gahlster Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Varken imponerad eller "besviken" på Golds spel. Men känslan av mitt slötittande var ändå att han var den stora fisken på det bordet. Citera
klabbisjp Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Gold borde va fisken, om han nu inte är nått okänt poker geni. Men han behöver inte vara kass för det, jag menar det är ju inga mos hjärnor han spelar mot. Citera
Emilio Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Är det någon mer som hatar Golds fiskiga bluffrcheckraisar han kör med på alla turns när floppen gått check check och han checkar turn ur position? Han gjorde så på High stakes och han gjorde så på poker after dark. Träffar man är det ju bara checka flop och beta turn så raisar han en tom där. Citera
Gummo Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 PF medlemmarna har gått ihop sej och ska hata Gold, dom flesta är väll ganska unga här inne och följer gruppen... räkte med ETT PROGRAM och några minuter GOLD så är han precis kass ....typ. Seriöst? Varför diskutera hans kassa spel när det finns säme spelare runt bordet? Till viss del håller jag med dig. Det blir lite tävling i vem som kan kasta mest skit på honom liksom. Men jag förstår inte vem du syftar på när du skriver att det skulle finnas sämre spelare runt bordet? Det såg ju onekligen ut som att han blev obekväm efter första misslyckade bluffen mot Doyle (Första handen avsnitt 1). Efter det tyckte jag att han agerade osäkert och inte speciellt bra. Men det beror säkert på en kombination av att dom har klippt ihop det så, att jag är ung (38) och att jag inte begriper mig på poker. Citera
hampulito Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag blir bara förbannad när jag ser den här skiten. Det är som att titta på en fotbolls match som är nedkorttad, till 5-10 minuter. Det borde finnas fulla avsnitt utan redigering. För dom som vill ha något annat än vildawestern action i varje hand. Är det bara jag som vill se hur dom spelar på riktigt? Citera
DrRoland Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Tycker det är lite hårt att såga Golds spel efter bara ett avsnitt. Citera
XarsioN Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag tänker inte såga någons spel, det finns en anledning till varför dom sitter o lirar 300/600 NL och inte jag:roll: Jag gillade däremot programmet, förra avsnittet var lite sömnigt och kändes nästan lite stelt men nu har bordssnacket kommit igång och gör det mer underhållande att titta på Citera
IsacOut Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Började precis kolla första avsnittet. Man får ju rysningar när man ser första handen. Bättre kunde det inte startat. 11 977 900 $ kvar innan Gold är tom Citera
Emilio Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Han får väl bara hälften till slut? Och sen måste han väl skatta. Så inte många slantar kvar sen. Citera
ah_derka Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag får känslan att tv-teamet försöker förmedla att Gold är fisken på bordet och att de andra (främst Doyle) kommer att äta upp honom.. Kommentatorerna lägger hela tiden små, negativt laddade, hintar om Golds spel och produktionsteamet har ju varit ganska noga med att visa klipp där Matusow och de andra klankar ner på honom.. Sen att han kanske inte spelat fantastisk är ju givetvis en bidragande anledning, obv. Riggat? (sry, kunde inte låta bli..) Citera
OzzzaJa Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 haha ep2 var ju sjukt bra, framförallt från och med att Daniel tog över kommentatorjobbet hehe Citera
dekutree Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Egentligen slår Live at the Bike det här med hästlängder.. Citera
zasabi Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Egentligen slår Live at the Bike det här med hästlängder.. Måste till en j-v massa hästar för att mäta det avståndet enligt min mening Citera
CatEatDog Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Hört den där radiointervjun med honom? Plus att han försökte blåsa killen som han hade lovat hälften av WSOP-vinsten. Svårt att gilla en äcklig uppblåst råtta, tycker jag själv. Och han spelade inte särskilt bra heller för den delen Och vad yrar du om att folk är unga här och följer gruppen. En stor majoritet är över 18 och kan säkerligen tänka själva. Vad man tycker om personen har väll inget att göra med hans spel? Han har vunnit det tuffaste WSOP, behövs inte sägas något mer ! Det jag menade är att man inte kan betygsätta någons insats efter 3 händer. Så fort han öppnar munnen eller blir intervjuad skriks det här. Citera
Sylwester Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Han har vunnit det tuffaste WSOP, behövs inte sägas något mer ! Wp. Citera
PeO Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 hehehehe, skönt avsnitt speciellt när Gabe gör entré. Sen råbluffar han bort kinesen med K5 och får Munnen att lägga bästa hand. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 hehehehe, skönt avsnitt speciellt när Gabe gör entré. Sen råbluffar han bort kinesen med K5 och får Munnen att lägga bästa hand. Ja, bra spel av juden. Citera
Verbal__Kint Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 PF medlemmarna har gått ihop sej och ska hata Gold, dom flesta är väll ganska unga här inne och följer gruppen... räkte med ETT PROGRAM och några minuter GOLD så är han precis kass ....typ. Seriöst? Varför diskutera hans kassa spel när det finns säme spelare runt bordet? Nä för nu har några sagt att vi ska hata gold så då ska jag det med minsann Såg du sändningarna från Main Eventet i somras? Det går inte att INTE hata den mannen efter hans uppträdande där. Sen är inte jag kvalicerad att bedöma hans spelteknik, jag bara hoppas att han gular och blir förnedrad inför hela pokervärlden. Citera
ebisumaru Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 hehehehe, skönt avsnitt speciellt när Gabe gör entré. Sen råbluffar han bort kinesen med K5 och får Munnen att lägga bästa hand. K5 handen var ju kul men beten på river med KK var hemsk. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag tyckte nästan Matusows hand var face-up där. Det är sällan jag tror mig veta sånt när man ser hålkorten, men hade så svårt att se någon annan hand än A med flushdragskicker, troligen Qc Citera
DrRoland Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Tror jag vet vad din avatar föreställer. En rondellsnopp/rondellsnögubbe i örebro va? Citera
Loveless Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Vad Eurys bild föreställer finns i en annan tråd, och du är inte nära ens. Citera
Recommended Posts