mgps Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Vad tror ni hade hänt om Ivey checkat floppen? eller om ivey haft en miljon bakom istället för 300K. hur mycket hade botth höjt på floppen isåfall? och hade han ställt turn oförbättrad? om ivey checkat hade booth antagligen bettat och sen ställt turn? känns ju inte som han hade några planer på att förlora potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Aba's instafold av topptvå mot YukonBrads runnerrunnerfärg var en delikatess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxinhoe Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Vad ska han ha då? Höjer 40k i en 30k-pott. Inte gör han det med luft? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Vad ska han ha då? Höjer 40k i en 30k-pott. Inte gör han det med luft? Majoriteten av spelarna hade väl iallafall tänkt ett par sekunder innan de foldar topptvå, eller hur? Och ja, Brad Booth är en spelare som kan göra detta med luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Måste och måste.. Det är iaf bra mycket lättare att syna med AA än KK. Självklart kan han vara uppe mot ett set, men AA står sig så mycket bättre mot Booths range här än KK. Ganska blodigt med så extremt djupa stackar förstås. För övrigt tycker jag att Booths spel var riktigt kallt när han inte ens visade handen efteråt. Verkar ha lite donkrykte och hade säkert blivit synad om det inte hade varit tv-sänt. Risk/reward? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Jag hade nog läst situationen rätt och tagit synen. Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 After the hand Phil told me he folded QQ and I said "I would never fold that to Brad." Det är jag och Sbrugby som läser han som en öppen bok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Hehe, tvivlar på att folk ser Booth som en åsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Hehe, tvivlar på att folk ser Booth som en åsna. Fast jag tror inte han är så där grymt respekterad bland de bästa online-lirarna... men det kanske är för han är en tönt och dum i huvudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Fast jag tror inte han är så där grymt respekterad bland de bästa online-lirarna... men det kanske är för han är en tönt och dum i huvudet... vadan detta? har du sagt A måste du säga Baresi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 att han frågar hur mycket ivey har bakom implikerar ju också att han funderar på om han kan syna för set/2par-value. en tråd om en hand mot william thorsson också i en 40K( )-SNG. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=9802194&an=0&page=0#Post9802194 OT: Vem är killen som spelar mot William och någon som vet lite resultat/HH's från dom här HS SnG'sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Aba's instafold av topptvå mot YukonBrads runnerrunnerfärg var en delikatess. Ja, den fick för lite uppmärksamhet. Delikatess är bara förnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 OT: Vem är killen som spelar mot William och någon som vet lite resultat/HH's från dom här HS SnG'sen? BigJoe? Vet inte, men Conspiracy brukar svarva avbilder av hans fallos och somna med i munnen. Nej men han spelar höga SnGs och gör det rätt bra. Tror han leder Supernova Elite-racet på Stars också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 BigJoe? Vet inte, men Conspiracy brukar svarva avbilder av hans fallos och somna med i munnen.Nej men han spelar höga SnGs och gör det rätt bra. Tror han leder Supernova Elite-racet på Stars också. Är det inte good2cu? Han spelar väl mest CG nuförtiden. Kompis med Empiremaker2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Fast jag tror inte han är så där grymt respekterad bland de bästa online-lirarna... men det kanske är för han är en tönt och dum i huvudet... Vad nickar han? Har nog inte hört ngt särskilt om honom som nätspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Jo Good2CU spelade också, nu blev jag förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Vad nickar han? Har nog inte hört ngt särskilt om honom som nätspelare. LFISGD på Tilt... sen har han väl gjort en del ful-moves med andra nick också... vadan detta? har du sagt A måste du säga Baresi... Det är väl en 4-5 st som jag hört uttrycka sig lätt negativt om hans spel ... bl.a. Townsend och ärkefittan OMGCA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Jo Good2CU spelade också, nu blev jag förvirrad Längtar tills Eury är rullad för HSP... kommer krossa bordet med grymma 7-nivåsmoves och förmodligen avsluta skiten med att spika 2-3 servitriser samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 BigJoe? Vet inte, men Conspiracy brukar svarva avbilder av hans fallos och somna med i munnen.Nej men han spelar höga SnGs och gör det rätt bra. Tror han leder Supernova Elite-racet på Stars också. Good2CU va det i detta fallet. Men det om bilderna du nämner stämmer såklart. Jo Good2CU spelade också, nu blev jag förvirrad Bigjoe spelade inte i 40k....från hans blogg: I ended up playing one 1k euro, two 5k euros, and 1 20k dollar sng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Längtar tills Eury är rullad för HSP... kommer krossa bordet med grymma 7-nivåsmoves och förmodligen avsluta skiten med att spika 2-3 servitriser samtidigt... Ja, det vore grymt att höra skrytet i hans db om gangbang, ATM etc med HSP-servitriserna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 För lite snack om Antonius tycker jag. Visst är han löjligt fräsch? Abas instafold med toptvå.. jag vet inte om det var så grymt. Han har väl bestämt sig innan att han ska folda mot ett större omslag och då muckar han snabbt för att inte Booth eller någon annan vid bordet ska förstå att han är villig att folda en bra hand på rivern. Som det såg ut nu för de andra verkade det ju som att Aba hade A hög typ och då blev handen rätt ointressant och om Booth bluffade här skulle han inte få samma ego-boost som om Aba hade stekt i tre minuter och sen foldat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 För lite snack om Antonius tycker jag. Visst är han löjligt fräsch? Jo. Han är söt när han pratar engelska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Abas instafold med toptvå.. jag vet inte om det var så grymt. Han har väl bestämt sig innan att han ska folda mot ett större omslag och då muckar han snabbt för att inte Booth eller någon annan vid bordet ska förstå att han är villig att folda en bra hand på rivern. Som det såg ut nu för de andra verkade det ju som att Aba hade A hög typ och då blev handen rätt ointressant och om Booth bluffade här skulle han inte få samma ego-boost som om Aba hade stekt i tre minuter och sen foldat. Bra beskrivning av varför jag tycker att det var så snyggt gjort! Inget som man ser varje dag precis. Har svårt att se Eli Elezra göra samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 För lite snack om Antonius tycker jag. Visst är han löjligt fräsch? Abas instafold med toptvå.. jag vet inte om det var så grymt. Han har väl bestämt sig innan att han ska folda mot ett större omslag och då muckar han snabbt för att inte Booth eller någon annan vid bordet ska förstå att han är villig att folda en bra hand på rivern. Som det såg ut nu för de andra verkade det ju som att Aba hade A hög typ och då blev handen rätt ointressant och om Booth bluffade här skulle han inte få samma ego-boost som om Aba hade stekt i tre minuter och sen foldat. ja det hade ju varit skillnad om det bettats på floppen. nu checkas ju floppen, townsend bettar turn och booth synar bara. svårt att se att river skulle gett booth ett tvåpar... han kan ju slowplayat stege också så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 10 April , 2007 Rapport Share Postad 10 April , 2007 Fan vad trist att det är slut nu... Undrar om Benyamine hade släppt om Antonio ställt? Förmodligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts