gdaily Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder, kommer ju bli den längsta onlineturnerningen genom tiderna. Ska ni klaga på en riktigt bra SM-struktur nu också? Citera
Colderose Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder, kommer ju bli den längsta onlineturnerningen genom tiderna. Ska ni klaga på en riktigt bra SM-struktur nu också? En drömstruktur jämfört med mycket annat på nätet, tycker jag. Citera
coolon1 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 jag tänkte vara med.. hoppas vi får kul ihop Citera
emilio_barzini Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 jag är nog med, om jag inte har gulat dvs Citera
Jonasson Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Ska vara med. Köpte in mig o skulle få en bonus, men tji fick jag! SM är den enda action NB får av mig för resten av året. Jag köpte också in mig - fick 100$ tillbaka + snyggaste t-shirten ever Citera
Bubbla Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Har satelitat mig in men vet inte om jag kan vara med. Citera
brrr Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Nog ska man vara med, tagit ut segern redan Citera
danielfroberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag spelar, nickar som här, typ Citera
XarsioN Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag spelar troligen. Blev lite mer intresserad när jag såg blindstrukturen. Nickar XarsioN. Förmodligen åker jag först av alla. Citera
jepsson Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Primas klient har ju varit allt annat än stabil senaste tiden. Risk för nytt debacle i år? Citera
mgps Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Jag spelar troligen. Blev lite mer intresserad när jag såg blindstrukturen. Nickar XarsioN. Förmodligen åker jag först av alla. hur är den då? lär ju vara massor av deltagare, dessutom långsam struktur, ska allt spelas på en gång? Citera
danielfroberg Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder - Alla spelar på en gång! Citera
elninjopink Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Den spelas över två dagar. Citera
mgps Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder - Alla spelar på en gång! startblinds då? 25/50? jag emnade spelas allt klart i ett sträck? lär ju ta 20h? Citera
Swedish-Hero Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder - Alla spelar på en gång! startblinds då? 25/50? jag emnade spelas allt klart i ett sträck? lär ju ta 20h? Dom spelar ner till Finalbordet den 14:e dec, som spelas den 15:e dec! Citera
svint0 Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 Hur kommer blindsstrukturen se ut? KOmmer det finnas ante? Citera
pagelius Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 10k i startmarker och 20 min blindsperioder, kommer ju bli den längsta onlineturnerningen genom tiderna. Som gdaily nämnt tidigare har inte startstacken någon jättestor inverkan på hur lång en turnering blir. Citera
jola77 Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Jag kvalade in på första försöket i lördags, förvisso var det en 1 på 5 satellitför $60 men tyckte det var lika bra att betala lite mer och kvala in lättare. Tror det kommer bli grymt segt med så många deltagare men strukturen verkar schyst. Citera
Anders Persson Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Jag kommer definitivt att spela! Citera
Nickefik Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Jag är där. Har så svårt att bestämma mig för vad jag ska göra med pengarna... Citera
Verner18 Postad 7 November , 2006 Rapport Postad 7 November , 2006 Är det inte lite låg buyin för ett SM? Tråkigt om många duktiga spelare inte ser något värde i att spela turneringen... Men men ska försöka vara med själv tror jag om datum och så passar. Har förresten inget konto hos NB så har inte kollat upp detta så mycket men hur ser det ut med satelliter? Buyins, antal...? mjo vore ju jättetrist å vinna 5 miljoner utan att ha fått den stora äran att möta massa duktiga spelare...dom ser säkert heller inget värde att spela en av dom största nätturneringarna nånsin Citera
Steppwolf Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Hur lång tid kan torsdagsturnerningen ta? Kommer man kunna gå till jobbet fredag morgon? Någon som har en hyfsad uppskattning. Citera
sympathetic Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Jag ska lira! Jag vann just "Gratis SM-kval" freerollen! Nickar Strayfire. Ses vid finalbordet Citera
mgps Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Är det inte lite låg buyin för ett SM? Tråkigt om många duktiga spelare inte ser något värde i att spela turneringen... Men men ska försöka vara med själv tror jag om datum och så passar. Har förresten inget konto hos NB så har inte kollat upp detta så mycket men hur ser det ut med satelliter? Buyins, antal...? mjo vore ju jättetrist å vinna 5 miljoner utan att ha fått den stora äran att möta massa duktiga spelare...dom ser säkert heller inget värde att spela en av dom största nätturneringarna nånsin precis. de spelar ju söndagsturneringarna på stars och party så varför skulle inte detta locka? sen är det väl bara bra om de nu skulle skippa det. Citera
cOP Postad 10 November , 2006 Rapport Postad 10 November , 2006 Något av poängen med ett sånt här SM måste ju vara att alla som vill ska kunna delta? Då måste buy-in hållas på rimliga nivåer. Alternativet vore väl att ha en massa kvalturneringar som leder fram till en final med högre inköp. Låt vanliga Svenssons få chansen att klonka storkovan istället, proffsen tjänar ju tillräckligt redan Citera
Recommended Posts