Gå till innehåll

Vilka ska spela Online-SM på NB 14 dec?


Swedish-Hero

Recommended Posts

Något av poängen med ett sånt här SM måste ju vara att alla som vill ska kunna delta? Då måste buy-in hållas på rimliga nivåer. Alternativet vore väl att ha en massa kvalturneringar som leder fram till en final med högre inköp.

 

Låt vanliga Svenssons få chansen att klonka storkovan istället, proffsen tjänar ju tillräckligt redan ;)

 

Borde inte meningen med ett SM vara att de den bästa spelaren ska utses? Då ska det vara de bästa som spelar också tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 263
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Något av poängen med ett sånt här SM måste ju vara att alla som vill ska kunna delta? Då måste buy-in hållas på rimliga nivåer. Alternativet vore väl att ha en massa kvalturneringar som leder fram till en final med högre inköp.

 

Låt vanliga Svenssons få chansen att klonka storkovan istället, proffsen tjänar ju tillräckligt redan ;)

 

Borde inte meningen med ett SM vara att de den bästa spelaren ska utses? Då ska det vara de bästa som spelar också tycker jag

 

mm för i pokerturnerinagr vinner alltid den bästa också.

 

klart det ska vara öppet startfält, tycker 300dollar är bra.

 

och givetvis kommer en klonkare ta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
550 spelARE JUSt nu, det blir sakert ca 100 till fran sateliter, hur manga tror ni ska vara med?

 

Om du går och hoppas på under 1000 så kommer du tyvärr ha fel. Jag hoppas på under 3000.

 

Kring 3000 känns rätt rimligt ändå. Blir det under 3000 tar man nog ledigt från jobbet.

 

Är anmäld sedan ett halvår tillbaka och ser verkligen fram emot det. På fredagen däremot ska jag bege mig till flickvännen i skåne(ingen internet) för att sedan ta oss vidare till Köpenhamn. ...Och med all den oflyt jag haft i turneringar på sistone så borde det vara på tiden att klonka ett finalbord. Jag ska göra detta till en riktig happening och spela i den fula t-shirten jag fick :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan så att det borde vara max 1 rebuy första timmen eller nåt sånt när det är så sjukt mkt pengar garanterat.

 

Ivf losade jg $300 i första handen när sb synade allin med 67o mot A3o

 

sick slasking

 

Ehh? Var kan man se att det är en rebuy-turnering? Trodde det skulle vara en freeze-out?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan så att det borde vara max 1 rebuy första timmen eller nåt sånt när det är så sjukt mkt pengar garanterat.

 

Ivf losade jg $300 i första handen när sb synade allin med 67o mot A3o

 

sick slasking

 

Ehh? Var kan man se att det är en rebuy-turnering? Trodde det skulle vara en freeze-out?

Det är det också :P läs om mitt inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...