Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hmm. Spelat lite på b2b senaste 2 dagarna, det är så mycket svårare o multitabla HU, blir sit outtad ett par gånger.

Tänt ett par ljuslila ljus i rummet nu, borde ge tur. (=

Mycket bra, ljuslila ljus skyddar mot ofrivilliga sit-outs!

• Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Stars cashier-server verkar sova, får logga in men inte se att jag har 91 cent på kontot.

Myssion: Att OP är ett troll?

Alla bord är frusna mitt i potter också. Tror det är bra value o regga sig för alla HU när det kommer tbx. Folk kan ha lämnat datorn. Kanske elakt tänkt (=

Postad

http://www.martinspoker.com/index.php?option=com_content&theteam=1&task=view&id=23&Itemid=

Där har vi mig, fick komma med Martinspoker teamet vilket var väldigt bra, alltid sett det som teamet ja skulle kunna tänka mig o spela i, man orkar inte ha allt för mycket tomtar i laget (=

Förutom det kan ni få % i mig i Monte Carlo och WSOP!!

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27724

Följ med Shahin och Oscar till Monte Carlo och Las Vegas när dom spelar EPT-finalen och VM.

Nu kan du som medlem på pokerforum.nu få procentandelar i de båda spelarna samtidigt som du kan vinna resor till Monte Carlo och Las Vegas för att heja på dem.

I augusti kvalade Shahin Hajbarati (Shahin86) och Oscar Schweinebarth (Schwai) in till att spela tre EPT-tävlingar genom Experience Life as a Poker Pro (ELAAPP) på Martinspoker tillsammans med åtta andra spelare. I slutet av januari blev de utvalda som nya medlemmar i Team Martinspoker. De kommer bland annat att spela EPT-finalen i Monte Carlo och VM i sommar.

Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 februari och 28 feburari så är du automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 6 Mars med följande priser:

1:a pris 5% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2pers och €300

2:a pris 3% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300

3:e pris 2% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300

4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007

Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 mars och 28 mars och du är automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 3 April med följande priser:

1:a pris 5% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500

2:a pris 3% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500

3:e pris 2% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500

4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i VM 2007

*För att delta i ELAAPP Freeroll måste du registrera ett nytt konto på Martinspoker via denna länk (Hmm kan inte riktigt fixa länken) (=

Så med andra ord, vinner jag WSOP o ni kommer nia i en turre ni behöver spela in 500 vips för får ni kanske en miljon SEK, och hur ska jag inte vinna?! (=

Go for it o heja fram oss!

Postad
http://www.martinspoker.com/index.php?option=com_content&theteam=1&task=view&id=23&Itemid=

Där har vi mig, fick komma med Martinspoker teamet vilket var väldigt bra, alltid sett det som teamet ja skulle kunna tänka mig o spela i, man orkar inte ha allt för mycket tomtar i laget (=

Förutom det kan ni få % i mig i Monte Carlo och WSOP!!

Följ med Shahin och Oscar till Monte Carlo och Las Vegas när dom spelar EPT-finalen och VM.

Nu kan du som medlem på pokerforum.nu få procentandelar i de båda spelarna samtidigt som du kan vinna resor till Monte Carlo och Las Vegas för att heja på dem.

I augusti kvalade Shahin Hajbarati (Shahin86) och Oscar Schweinebarth (Schwai) in till att spela tre EPT-tävlingar genom Experience Life as a Poker Pro (ELAAPP) på Martinspoker tillsammans med åtta andra spelare. I slutet av januari blev de utvalda som nya medlemmar i Team Martinspoker. De kommer bland annat att spela EPT-finalen i Monte Carlo och VM i sommar.

Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 februari och 28 feburari så är du automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 6 Mars med följande priser:

1:a pris 5% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2pers och €300

2:a pris 3% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300

3:e pris 2% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007 och resa/hotell till Monte Carlo för 2 pers och €300

4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i EPT-finalen 2007

Spela ihop 500 VIP-poäng på Martinspoker mellan 1 mars och 28 mars och du är automatiskt inkvalad tilll en freeroll tisdag 3 April med följande priser:

1:a pris 5% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500

2:a pris 3% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500

3:e pris 2% av Shahin och Oscar i VM 2007 och resa/hotell till Las Vegas för 2 pers och €500

4-9 pris 1% av Shahin och Oscar i VM 2007

*För att delta i ELAAPP Freeroll måste du registrera ett nytt konto på Martinspoker via denna länk (Hmm kan inte riktigt fixa länken) (=

Så med andra ord, vinner jag WSOP o ni kommer nia i en turre ni behöver spela in 500 vips för får ni kanske en miljon SEK, och hur ska jag inte vinna?! (=

Go for it o heja fram oss!

Är detta alltså bara för dom som registrerar nytt konto på Martins och inte för oss som redan har ett där?

Postad
Visa mig kepsen jag har på mig så får du garanterat minst två såna (=

banners_team_Harry.jpg

WooHoo! TACK! Du är den bästa pokergejmer i fan hela VÄRLDEN. Tack tack tack.

(Skicka kepsarna till Per, adressen finner du här!)

Postad
Att kunna delta i ELAAPP Freeroll måste man registrera ett nytt konto via länken i tråd, som har all information angående promotion som gäller Shahin86 och Schwai.

Länk till promotion tråd,

Mvh,

Martinspoker

Måste erkänna att jag inte fattar heller, låter nästan som det är ok att skaffa ett andra konto o skita i det ursprungliga? (=

psatiw, folk tar ofta fel på mig och Harry Demetriou, men vi är inte samma person (=

Och Rumzi, vad fan är OOP?

Postad
Men vilken hink det blir om du backar en miljon på cashgame. Blir man ju skyldig 50 papp.
Postad

Summering av månaden:

Halvkallt. Jag låg på 15.83 BB/100 enligt pokertracker fram tills i söndags när jag åkte på lite halvtrista utköp, slutade på ~5 BB/100 vilket är uselt enligt mig. Jag har dock inte spelat så mycket, det är mindre än 5000 händer.

Jag kan nu få en Ipod Video (80gb varianten) från Starsshoppen (jag har c:a 30k poäng). Skall jag ta den eller försöka få ihop till en TV? Spänningen är olidlig. Synd att man inte kan köpa elektronik från Amazon.co.uk, de presentkorten är annars helt överlägsna.

Annars: Jag har inte spelat så mycket på Full Tilt som jag borde, slutar lite upp där. Jag fick ett bonuserbjudande på Party och jag tror jag skall spela 1k händer där för att få $100 närmsta veckan. Såg vilt ut igår med avg pott på 142 och 162 på två fulla 1/2 bord. Jag satte bara in $1300, så vi får hoppas jag inte gular kontot. Synd att deras wire transfers sunkat till sig, det var tidigare mitt favoritsätt att casha ut pengar på. På tal om det har jag en fråga som troligen är lite dum.

Hur fungerar cashout till Visakort? Mitt visakort är ett kort som är direkt knutet till mitt bankkonto (samma konto jag brukar göra wire transfers till när jag tar ut på det sättet). Det finns ingen kredit på det kortet, det har jag på andra kort. Så, om jag gör en cashout till mitt visakort...dyker bara pengarna upp på kontot som vanligt då? Och vad är skillnaden mellan det och en wire transfer i sådana fall?

• Skapa nytt...