Shahin86 Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 Diskussion på MSN igår 8 min innan SM: <PF profil>: Skall du spela SM? Jag: Nej. Jag: Det är för dyrt. <PF profil>:äSGJLÄG ÄJSjsölkd <PF profil>:slökjg öja afjk aasd <PF profil>: Du får pengar på B2B, Pokerstars, bankkonto, whatever. Bara anmäl dig!! Jag: lol, skall se om jag hinner. (jag försöker registrera konto, ladda ned klient, etc, men missar med 20 sekunder att anmäla mig till SM) <PF profil>: Du hann inte. Jag: Gargh, klientjäkeln startade inte! <PF profil>: Synd. Du missade just fem miljoner. Det är bara jag som kan vara så rolig
Othello Postad 15 December , 2006 Författare Rapport Postad 15 December , 2006 Gå proffs? Sorry, inte den här gången heller.
Othello Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Ni minns Sklanskys bet på $50 000 om att ingen troende kunde få högre än Sklansky på SAT/GRE testerna (dvs en amerikanska mattevariant av högskoleprovet)? Någon föreslog Ken Jennings, också känd som "The Jeopardy Guy" (i USA ändrade de reglerna för hur länge en person fick stanna på Jeopardy och Ken Jennings, en mormon från Utah, blev stormästare i 70 program på raken och megakändis på kuppen). Ken Jennings kommenterar nu det hela i sin blog. Whether or not religious belief is tied to intelligence is an interesting academic question, but he doesn’t offer any argument or scholarship to back up his belief that you’d only be into Jesus if you were dumb as a bag of hammers. Instead he offers a dumb, arbitrary intelligence test, presumably cherry-picked to match his own aptitudes. (Why not a standard IQ test or something else with a broader range than a college-level math test? Because anyone who consistently misspells “resurrected” as “ressurected” isn’t going to beat my SAT verbal score anytime soon. Whether or not I believe in his polygraph dogma, Sklansky wants me to “bring (it) on” anyway. Sure, okay. But I’ve already taken the SAT–why bother taking it again? I know what I got, and the College Board can back me up on it. Sklansky looks older than me, but I assume he took the 1600-point SAT at some point. I’ll show you mine if you’ll show me yours. Fifty grand, math/verbal total. Oh, and by Sklansky’s lousy reasoning tying religious belief to intelligence, he’d need to posit that, should I win, it would demonstrate now and forever that all religious people of all faiths are smarter than he is. Jag har en stark känsla av att Sklansky skulle ha vissa problem med att klå Ken Jennings. Jennings verkar rätt konfident om sitt resultat. Rent generellt så är jag rätt övertygad om att det är något allvarligt fel i huvudet på Sklansky. Och inte lite fel heller.
Othello Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 När man är far till två döttrar lär man sig oundvikligen saker man trott man aldrig skulle behöva kunna något om. Exempel på detta är hur man sätter upp hår i tofsar, hur man klär på en Barbiedocka på under 30 sekunder samt hur man i en lineup av Disneyfigurer ser vem som är vem när Belle, Askungen, Snövit och Pocahontas, Jasmine, Törnrosa och Ariel står bredvid varandra. Annars så är det kul att tokdonka på låglimit. Full Tilt Poker No Limit Holdem Ring game Blinds: $0.05/$0.10 3 players Converter Stack sizes: Hero: $11.40 SB: $2.30 BB: $2.45 Pre-flop: (3 players) Hero is Button with Hero calls, SB raises all-in $2.3, BB folds, Hero calls. Flop: ($4.7, 1 player + 1 all-in - Main pot: $4.7) Turn: ($4.7, 1 player + 1 all-in - Main pot: $4.7) River: ($4.7, 1 player + 1 all-in - Main pot: $4.7) Results: Final pot: $4.7 SB showed Hero showed
TheEmbassy Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 ..hur man i en lineup av Disneyfigurer ser vem som är vem när Belle, Askungen, Snövit och Pocahontas, Jasmine, Törnrosa och Ariel står bredvid varandra. Behöver man inte vara pappa för att kunna. Räcker att ha varit barn.
Othello Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Behöver man inte vara pappa för att kunna. Räcker att ha varit barn. Chandler : "Too many jokes... must mock Joey!"
cassano Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Behöver man inte vara pappa för att kunna. Räcker att ha varit barn. Chandler : "Too many jokes... must mock Joey!"
TheEmbassy Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Behöver man inte vara pappa för att kunna. Räcker att ha varit barn. Chandler : "Too many jokes... must mock Joey!" Citera den mest överskattade sit-comen någonsin. Fräscht.
FeelingThis Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 River Showdown: Hero: FI: Skönt att vinna med nöten en gång i livet.
Othello Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Postad 16 December , 2006 Skönt att vinna med nöten en gång i livet. Fick du in ett värdebet också? Jag hittade just ett 3/6 cap-bord (cap på 240) med tokvärde i form av den största stollen jag någonsin sett. Kolla den här statistiken: När han drog dog hela bordet DIREKT. Jag menar, det postades inte ens blinds i handen efter. Jag träffade för övrigt för första gången någonsin par+ 17-kortswrap+flushdrag (straight flushdrag, t o m) och lyckades ändå på något sjukt sätt få in pengarna som underdog. Seriöst. JAG ÄR UNDERDOG MED EN 17-KORTSWRAP, PAR OCH FÄRGSTEGEDRAG!!! http://twodimes.net/h/?z=2249677 pokenum -o 9d th 8h qc - ah qs kd qh -- jh 9h 3s Omaha Hi: 820 enumerated boards containing 3s Jh 9h cards win %win lose %lose tie %tie EV Qc 9d Th 8h 317 38.66 503 61.34 0 0.00 0.387 Qs Kd Ah Qh 503 61.34 317 38.66 0 0.00 0.613 Tur att riggen var på min sida och jag ändå vann handen. Full Tilt Poker Pot Limit Omaha Ring game (240 cap, min anmärkning) Blinds: $3/$6 5 players Converter Stack sizes: Hero: $390 CO: $488.40 Button: $518.85 SB: $866 BB: $849.80 Pre-flop: (5 players) Hero is UTG with Hero calls, CO calls, Button raises to $33, SB folds, BB calls, Hero calls, CO folds. Flop: ($108, 3 players) BB checks, Hero checks, Button bets $108, BB folds, Hero raises to $207, Button calls. Turn: ($522, 2 players) River: ($522, 2 players) Results: Final pot: $522 Button showed Hero showed
FeelingThis Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Fick du in ett värdebet också? Vi var all-in, annars är det solklart värdebet på river.
ulaf Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Kan inte Shahin berätta om 14k-potten på klubben i fredags mellan Maimond (?) och vadhannuheter?
Shahin86 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Kan inte Shahin berätta om 14k-potten på klubben i fredags mellan Maimond (?) och vadhannuheter? Ser inte varför jag borde göra det, men okej? (= Jag kom in på turn när det ligger ca 4k(Kan varit 6) i potten(?) och brädet är QJT4 med 3st hjärter. Maimond betar 3400 elelr liknande och den andra killen synar med 75 kvar. river hjärter killen betar 75 in i 14k o Maimond foldar. (var en tredje kille som var all in redan på floppen efter bet/reraise vet inte exakt action) Och killen vänder upp 5d-6h. Senare påstod han att han sett fel o trodde båda var hjärter men det behöver inte vara sanningen. Om någon annan vet exakt hur det låg till så varsågod o editera (=
baller Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8448402&page=0&fpart=all&vc=1 haha bästa NVG-tråden på länge, Brandi blir blåst av Captain Franklin The next night, he crawled into bed with me naked. His penis on my back, frighten me, and woke me in the middle of the night. I freaked out and spent the rest of the night in the bathroom. And so on
Sylwester Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 I called Dutch a schizophrenic [censored] tonight. Told him that when he was cheering over his big suck out over Hachem this year, he looked like the biggest dumb ass of the year. Underbar tråd.
Hjort Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Jävlar vad dum i huvudet Brandi är. 1) Ta coachning av någon randomtönt istället för att lära sig tänka på riktigt. Vad fan tror folk att de ska lära sig på de här dealsen som de inte kan fixa genom nätdiskussion? 2) Ge honom alla hennes pengar. 3) Spela turrepoker med 12k i rullen. 4) Stanna hos en äckelgubbe. 5) Lita på sagda äckelgubbe. 6) Tro att hon ska få tillbaka sina pengar. 7) Tro att hon är bra på poker pga lite turreflyt. 8) Spela live istället för nät. Så dum, så dum, så dum, så dum. ggbman and all: Can a hooker or stripper get raped? The answer is of course she can. However unlike other women to whom those terms don't apply, it might be rightly said "she asked for it". Wow.
Othello Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8448402&page=0&fpart=all&vc=1 haha bästa NVG-tråden på länge, Brandi blir blåst av Captain Franklin Någon som kan summera och som hängt med i den där Brandi-tjejens tidigare eskapader (referenser till Starsöverföringar gjordes bl a)?
Shahin86 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Tra la la... Hur kan man va så bra?
ulaf Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ...Och killen vänder upp 5d-6h... Hoho det är så roligt. Jag borde skjutas eftersom jag inte stannade på det bordet. Tack
Shahin86 Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 ...Och killen vänder upp 5d-6h... Hoho det är så roligt. Jag borde skjutas eftersom jag inte stannade på det bordet. Tack Vem är du`? Dom pratar för mycket, så man orkar inte spela.
ulaf Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Jag är ung tomte som brukar synas i sällskap med t ex garpen (i fredags t ex). Hängde mycket på klubben speciellt i höstas och det hände att jag tomtade in mig på cg mot tex dig ibland. Måste erkänna att jag alltid blev skittiltad på dig och din spelstil/bordssnack. Respekt!
Othello Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Jag kör med en temporär avatar så här över julen. Den är "lånad" från 2+2, så ingen credit till mig.
Trolldeg Postad 17 December , 2006 Rapport Postad 17 December , 2006 Jag kör med en temporär avatar så här över julen. Den är "lånad" från 2+2, så ingen credit till mig. Nej men usch. Blev orolig att du var han först också...
Othello Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Postad 17 December , 2006 Jag kör med en temporär avatar så här över julen. Den är "lånad" från 2+2, så ingen credit till mig. Nej men usch. Blev orolig att du var han först också... Jag bytte. Och jag kommer nog byta igen senare. Jag är ute och letar avatarer just nu.
Recommended Posts