FeelingThis Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Mitt nick på Svenska spel är inte svårt att lsita ut, men det kommer jag inte säga (= Gissar på "Dared"! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Om jag nu inte kommer säga är det ganska onödigt att fråga va? (= Backa dock väldigt väldigt mycket på det skitkontot idag så tvivlar att det blir fortsatt spel där, riggad sajt (= Synd eftersom motståndet är så dåligt bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Om jag nu inte kommer säga är det ganska onödigt att fråga va? (= Jo sant, men vad ska man göra när man är full om inte ställa dumma frågor? Men nej, nu ska jag sluta tralla runt på forumet och fortsätta backa rakt ut. Hej svejs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Om jag nu inte kommer säga är det ganska onödigt att fråga va? (= Backa dock väldigt väldigt mycket på det skitkontot idag så tvivlar att det blir fortsatt spel där, riggad sajt (= Synd eftersom motståndet är så dåligt bara. Hehe då tror jag att du är furbs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Vi har haft gäster här hela kvällen, så jag har självklart inte spelat något. Vi kollade på "The Breakup" istället. Loggade på Party nyss. Det ekade där, normalt sett brukar 7-8 fulla PLO-bord gå på 1/2-nivån, nu var det två och ett halvt. Och så fanns det nya microlimits för NLT och FLT. Nu blir det till att tampas med shortstacks på PokerStars och spela shorthanded på Full Tilt. Jag testade för övrigt Full Tilt för några veckor sedan. En 400bb-pott förlorad på en enoutare och en 300bb-pott förlorad mot en tvåoutare. Och jag blev stackad första handen jag spelade. Kort sagt, jag tror jag hade fel gubbe och fel min på honom (jag använde tomten). Vilken avatar är nötavataren på Full Tilt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Vilken avatar är nötavataren på Full Tilt? Alldeles uppenbart att det är Clintan, TLK klonkar rätt bra med den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 gillar apan och tuppen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bridgespelar Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Hajen äger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Tuppen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Vilken avatar är nötavataren på Full Tilt? Beror helt och hållet på spel. Cowboyen är ju nyckeln till TLK:s framgångar på FLT, men den bygger ju också mycket på att man spelar HU. Så du kan inte ta råd hur som helst här. Det här är ju mest NL-spelare, och de har ju ingen förståelse för avataren som krävs för PLO. Jag har ju dataminat Full Tilt en hel del, och datan angående PLO pekar i en riktning: Det är clownen som gäller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Jag har spelat där en gånG. Hade en fisk tror jag o backa rakt ut. Använd inte den iaf (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Helst vill jag jobba in mafiosogubben och något liknande nick i mitt game, men vi får se. Det ser ut som om jag får skapa nytt konto på Full Tilt i alla fall, av orsaker ni säkert själva kan lista ut. Tur mamma har neteller. Med mina pengar på. Lördag morgon brukar vara lika med en 1 1/2 timmas grind för mig då spelet närmast kan beskrivas som "ZOMG FREE MONIES!". Idag ser det ut så här: Tilt. Så tomt. Så tomt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 vilket eko. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Hajen äger tjuv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bridgespelar Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Hajen äger tjuv Skulle inte tro det......jag var sannolikt före dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Idol... vem fan hejar vi på? Natalie var ju sjukt söt och sjöng helt ok... Men nu är hon borta ur våra liv. Markus o Danny har väl imponerat mest tror jag..? Jag är fan kär i Danny, han är nöten! Osis att Natalie åkte ut, men Erik har börjat skärpa till sig och kan bli en grym utmanare till Markus/Danny om han fortsätter så här. Idag ser det ut så här: Tilt. Så tomt. Så tomt... Guld ju! Gå in och sätt dig på det översta bordet, lätta pengar att kamma in $20/pott i 133 H/hr med tanke på att det inte finns några motståndare att slåss om potten med. $2660 i timlön är najs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Play bad, get there! Hejja mig! Poker Stars Pot Limit Omaha Ring game Blinds: $2/$4 7 players Converter Stack sizes: UTG: $516.35 UTG+1: $1695.80 MP1: $1179.65 Hero: $460.45 Button: $89 SB: $412.20 BB: $80 Pre-flop: (7 players) Hero is CO with UTG folds, UTG+1 calls, MP1 folds, Hero calls, Button calls, SB calls, BB raises to $24, UTG+1 calls, Hero calls, Button calls, SB raises to $144, BB calls all-in $56, UTG+1 calls, Hero calls, Button calls all-in $65. Flop: ($601, 3 players + 2 all-in - Main pot: $400, Sidepot 1: $36, Sidepot 2: $165) SB is all-in $268.2, UTG+1 folds, Hero calls. Turn: ($1137.4, 1 player + 3 all-in - Main pot: $400, Sidepot 1: $36, Sidepot 2: $701.4) River: ($1137.4, 1 player + 3 all-in - Main pot: $400, Sidepot 1: $36, Sidepot 2: $701.4) Results: Final pot: $1137.4 Killen som ställde ur position på floppen hade AA99r, shortie 1 hade AA72ss och en tredje flexade musklerna med 3c2c6h8h. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 en tredje flexade musklerna med 3 2 6 8 WP NH GG! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Double suuuuuuted Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 standardspel.. stoppa in med anyhand när man är uppe mot 3 pers me AAxx Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 standardspel.. stoppa in med anyhand när man är uppe mot 3 pers me AAxx Det är möjligt, men jag kan inte dra mig till minnes att jag NÅNSIN varit uppe mot TRE pers med AAxx. Sitter du inne med bevis på att nätpokern är riggad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Jag har spelat där en gånG. Hade en fisk tror jag o backa rakt ut. Använd inte den iaf (= Duh! Lycka till ni är bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 JayEm, hörde att han har nån semidagbok/blog @ pf sajten. Nån som kan hitta den? Försökt själv men det gick inte så bra. Han spelar på Svenska Spel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Huuuuuuuuuur kan det vara så svårt o träffa par i Omaha? Gått så långt så man börjar spela 9994 för man är garanterad par. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 Huuuuuuuuuur kan det vara så svårt o träffa par i Omaha? Gått så långt så man börjar spela 9994 för man är garanterad par. vam är shahin? kanske ett pokerproffs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts