FeelingThis Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Har nu uppgraderat till FF2, inga problem med att logga in. Kör dock med autoinloggningen. Samma här
HeadLess- Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Har bara problem med FF2, kan inte öppna fler flikar, kan inte lägga till bokmärken o.s.v *EDIT* efter att ha installerat om 4gånger funkar det
Looseweak Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Vad finns det för direkta fördelar med FireFox2?
FeelingThis Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Går det plussa på PLO fullring? Jag har då aldrig lyckats.
DaPine87 Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Går det plussa på PLO fullring?Jag har då aldrig lyckats. Klart det inte går.
Shahin86 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Helt sjukt.. två plusdagar på raken på SS!!! Riggat, har tur nu. tog 100k av nån tomte på 1k/2k FL, o jag kan fortfarande inte spelet, heja heja! (= Dublin är kallt, på alla sätt o vis. Åkte ut snabbt med QQ vs AK, var ganska kort. Ska se om jag lyckas få ett tidigare flyg hem. Ska grinda lite dubbeltriss nu sen sova, god natt! Och.. ehh... läs bloggarna på martinspoker för dom är bra (=
BLIZT Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 haha sjukt vad kall du är på sngs med sockerpåsar mitt i natten!!!
Othello Postad 27 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Dagens uppgift: Skriv en sex ord lång historia. Från en artikel i Wired hittar vi bland annat följande: Vacuum collision. Orbits diverge. Farewell, love. - David Brin Automobile warranty expires. So does engine. - Stan Lee Longed for him. Got him. Shit. - Margaret Atwood Mina korta bidrag: "Pratade. Tänkte. Tidsresor omöjliga. Oj oj." "Dåligt skämt. Ingen humor. Sura miner." "Litet barn. Stor godispåse. Mycket spring." "Läkare. Sköterska. Förvaringsrum. Extrajobb på BB." Parre bidrog med följande: "Sov icke. Hjärna tom. Ångest försvunnen." Poker? Jag spelade lite igår, backade ett och ett halvt upptag (277 dollar) på 200 händer. Två idiotpotter från min sida och ett utköp (emot mig då, jag klonkade en nästnötflush med QJT9ss i en mediumpott på 200 när jag checkraisade floppen QKx tvåflush vilket var det enda drag jag satte). Jag får vara nöjd, idiotpotterna kostade mig 400.
psatiw Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Började. Slutade. Började om. Gav upp. Annars funkar ju din signatur, Othello: Run bad, move up. You're due. (Nåja, om man fixar den lite alltså, och låter "you're" vara just ett ord)
parre Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Patetisk. Miserabel. Värdelös. Vidrig. Degenererad. Jag. FYP
psatiw Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Byggde runkbås. Med fönster! Klantigt. Rev.
jackbalsam Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Vilka är dom som har röda namn på Fullt tilt? Har dom märkt alla dontorer eller? nej men sitter spelare som har röda namn vid mina bord ibland, just nu Lee Watkinson. Har jag förstått det rätt att han är ett av Full Tilts alla proffs? Känne rinte igen namnet i alla fall.
psatiw Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Har jag förstått det rätt att han är ett av Full Tilts alla proffs? Känne rinte igen namnet i alla fall. Ja, "proffsen". Lee W spelade ett par WPT och vann 2 back to back om jag inte minns helt fel, typ två år sen (eller förra). Rakad snubbe.
mantanquzzmo Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ledsen att säga det men du minns fel Han slutade runner-up två finalbord back to back.
jackbalsam Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ja, han verkar ju onekligen va ganska vass. Har ju WSOP-bracelets också. Varför spelar han så lågt för?
KungXerxes Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Ja, han verkar ju onekligen va ganska vass. Har ju WSOP-bracelets också. Varför spelar han så lågt för? Jag tror det ingår i deras "uppgifter" att spela på lägre nivåer ibland. Så att småfolket kan säga att dom minsann vann en dollar från en braceletvinnare.
psatiw Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Helrakad? (Själv har jag börjat spara en kaxig liten tofs precis vid roten, som jag färgar blå. Min tjej verkar tycka om mig ändå.) FYP. Ledsen att säga det men du minns fel Han slutade runner-up två finalbord back to back. När har jag nånsin haft rätt? Tack.
Recommended Posts