Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok


Othello

Recommended Posts

Jag räjlar lite nu. Hejja Shahin! :)

 

Jag railade Shahin ett tag... började med tre raka för honom. Sen vände det såklart (jag har inte tur, jag ger inte tur), slutade på 3-4 för att inte förstöra alltför mycket... då hade stackarn t.ex. torskat tre raka coinflips...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag railade Shahin ett tag... började med tre raka för honom. Sen vände det såklart (jag har inte tur, jag ger inte tur), slutade på 3-4 för att inte förstöra alltför mycket... då hade stackarn t.ex. torskat tre raka coinflips...

 

Jag funderade på att dega in och sympatitorska, men tyvärr fick jag inte mitt lån på banken beviljat härom dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har railat 2-2 hittills tror jag.

Gäller samma sak åt motsatt håll om man railar på plus?

 

Fråga Shahin. Om du är bra på raila kanske du kan få de 75 centen ja förde över som plåster på såren för miss-rail :(

 

Jag håller tummarna. Skulle verkligen behöva dom 75 centen nu när det är lite knapert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom att tänka på en sak när jag läste alla HU-resultat. Var det shahin som hade nåt slags HU-vad mot två andra spelare? Kommer inte riktigt ihåg vad det gick ut på, någon som vet vad jag menar?

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=23148&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

*EDIT*

3/4 är ju iaf fortfarande plus sen jag började ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...